صندلی کارمندی ماکان

صندلی کارمندی ماکان

صندلی کارمندی ماکان بسیار شیک مناسب برای کارشناسان و کارمندان و دانش آموزان و...با قابلیت تنظیم ارتفاع از 81 تا 91 سانتی متر و عرض 56 کف تا نشیمن44-54 سانتی متر و عمق 60 و تنظیم زاویه پشت به وزن 14 کیلوگرم...
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
وزن: 14 کیلوگرم
ضمانت : 3 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: K915
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۳۳۶,۰۰۰ تومان

صندلی کارمندی چرخ دار ماکان 

اگر به دلیل موقعیت شغلی و تحصیلی خود مجبور هستید تا ساعاتی طولانی از روز را پشت میز و صندلی بگذرانید، حتما باید از صندلی و لوازم استاندارد و راحت استفاده کنید که بعدها دچار مشکلات دیسکی نشوید.

چنانچه محصولات زیادی را در این راستا استفاده کرده‌اید اما هیچ کدام از محصولات آن چیزی نبوده است که مطابق راحتی و استاندارد شما باشد، حتما باید صندلی کارمندی ماکان را امتحان کنید!

این محصول یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات سایت خانه شما است که تاکنون بسیاری از افراد را با کارایی‌هایی که دارد، به خود جذب کرده و خریدی مطمئن را برایشان رقم زده است.

صندلی کارمندی چرخ دار ماکان

این صندلی از الیاف مصنوعی و چرم ضد تعریف تولید شده است که می‌تواند برای کار در ساعات طولانی روز بسیار مناسب باشد. ارتفاع این محصول 81 الی 91 سانتی‌متر، وزن 14 کیلو گرم، عرض کف تا نشیمن 54 الی 56 سانتی‌متر می‌باشد که جنس اسکلت اصلی این محصول از فلز و فوم تشک آن اسفنجی با ضخامت 12 میلی‌متر می‌باشد.

محصول از مواد درجه یک ساخته شده تحمل وزن بالایی داشته و چرخ‌های آن جنس فوق العاده و روانی دارد که کاملا مناسب استفاده در سازمان‌های اداری و دولتی، جلسات، منزل و مواردی از این قبیل می‌باشد.

شما می‌توانید این محصول را با رنگ بندی جذاب و متنوع از سایت خانه شما با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید و درب منزل بدون ذره‌ای آسیب دیدگی تحویل بگیرید و با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

چنانچه ابهام یا سوالی در خصوص ثبت سفارش یا جزئیات محصول برایتان پیش آمد، حتما آن را با کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی به اشتراک بگذارید. 

محصول ضمانت 3 ساله داشته و طی 7 روز کاری برای شهرستان‌ها و شهرهای دیگر ارسال می‌شود. ارسال این محصول به شهر تهران بلافاصله پس از ثبت سفارش امکان پذیر است.

مشخصات

ارتفاع
91-81سانتی متر
عرض
56سانتی متر
عمق
60سانتی متر
وزن
14کیلوگرم
ضمانت
3ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
44-54سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp