صندلی کارشناسی مدل ۲۰۰۲

صندلی کارشناسی مدل ۲۰۰۲

صندلی کارشناسی مدل ۲۰۰۲ تلفیقی از چرم و پارچه بسیار شیک مناسب برای مدیران، کارشناسان و...کفی و پشتی از جنس فوم سرد پلی اورتان، رویه پشتی از تخته 8 لایه یک تکه ، مکانیزم این صندلی ازورق ۲.۵mm با پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک و اتصالات با پوشش گالوانیزه و دارای ترمز نامحدود تنظیم زاویه است. ارتفاع 107 و عرض 58 کف تا نشیمن 47 سانتی متر عمق 67 سانتی متر به وزن 17 کیلوگرم...

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: B910Z
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

امروزه استفاده از وسایل کاربردی همچون صندلی ها مبل ها و کاناپه و غیره فقط به منظور راحتی و رفع نیاز نیست بلکه انتخاب آنها در درجه اول به دلیل سلامت جسم مورد توجه قرار میگیرد بخصوص صندلی های اداری که شما زمان بیشتری از آنها استفاده میکنید، برای خرید صندلی مناسب اداری به این موارد توجه کنید. در درجه اول برای خرید صندلی چه اداری چه غیر اداری به میز و فضایی که میخواهید از آن استفاده کنید دقت داشته باشید. در درجه دوم به فرم بدن خود دقت کنید به عنوان مثال اگر گودی کمر دارید از صندلی هایی که برجستگی در قسمت کمر دارند استفاده کنید. مورد بعدی سمت، مقام، رتبه، و زمانی که شما روی صندلی هستید می باشد به عنوان مثال از صندلی هایی که بافت آنها الیاف مصنوعی است در زمان کاری زیاد بهتر است از روکش های پارچه ای و یا چرم های ضد تعرق استفاده شود و بلعکس برای مدیرانی که فقط زمان های کوتاهی برای جلسات از صندلی استفاده میکنند و جلوه صندلی بسیار مورد توجه می باشد از صندلی های مدیریتی با روکش چرم استفاده کنید. (صندلی های مدیریتی عموما چرمی و در ابعاد  بزرگ تر می باشند.)

صندلی کارشناسی مدل ۲۰۰۲ با ارتفاع کلی 107 سانتی متر و عرض 58 سانتی متر و ارتفاع کف تا نشیمن 47 سانتی متر و عمق 67 سانتی متر به وزن 17 کیلوگرم ... 

کفی و پشتی صندلی از تخته 8 لایه یک تکه و پایه از ورق به ضخامت 2 میلیمتر با آبکاری نیکل کروم تزئینی به ضخامت 30 الی 35 میکرون، دسته ها از لوله با مقطع  نیم بیضی و ضخامت 5/1 میلیمتر با آبکاری نیکل کروم، کفی و پشتی صندلی از فوم سرد و تزریقی از جنس پلی یوریتان ( فلکسیبل )

قرقره چرخ ها از جنس پلی آمید با رویه PVC که باعث روان تر بودن و بی صدا چرخیدن چرخ ها می شود.

تنظیمان صندلی شامل

  1. تنظیم ارتفاع صندلی
  2. تنظیم زاویه کف و پشت
  3. تنظیم قدرت فنر مکانیزم مطابق با وزن اپراتور

(برای انتخاب رنگ ابتدا از روی عکس کالیته های رنگ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب و سپس کد رنگ مد نظر را که پایین هر رنگ نوشته شده، از داخل کادر انتخاب رنگ انتخاب کنید. اگر موفق به انتخاب رنگ نشدید میتوانید در قسمت چت آنلاین از همکاران ما بخواهید شما را راهنمایی کنند.)

مشخصات

ارتفاع
107-117سانتی متر
عرض
58سانتی متر
عمق
67سانتی متر
سایر توضیحات
فنر تنظیم پشتی با مفتول ۷ ایتالیایی ( آبکاری سمانتاسیون ) جک صندلی ساخت کشور تایوان
ضمانت
3 ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
47-57سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp