صندلی مدیریتی M500 چرمی

صندلی مدیریتی M500 چرمی M500

صندلی مدیریتی M500 چرمی با فوم سرد و روکش چرم دارای قابلیت تنظیم ارتفاع دارای 24 ماه گارانتی
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم
جنس بدنه: فلزی
ضمانت : 24 ماه

  • مشکیمشکی
  • قهوه ایقهوه ای
  • کرمکرم
  • آبیآبی
  • قرمزقرمز
  • سبزسبز
  • زردزرد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: M500
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۵۳۶,۰۰۰ تومان

صندلی مدیریتی M500 چرمی

داشتن یک میز و صندلی راحت و در عین حال استاندارد در حین کار می‌تواند از سختی کار کم کند و منجر به ایجاد درد و خستگی در ناحیه کمر و پشت نشود. چرا که بسیاری از شغل‌های اداری که مرتب باید روی صندلی به طور چند ساعت بنشینند و پشت سیستم کار کنند، حتما باید روی صندلی‌هایی بنشینند که سالم بودن بدنشان را از همه لحاظ تامین کند. از طرفی هم درست نشستن روی صندلی‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در سالم بودن فرم بدنی ایجاد کنند چون اگر درست و استاندارد روی صندلی نشینید، فرم بدن به طور نادرستی شکل گرفته و در نهایت بیماری‌ها و بدن دردها شروع می‌شوند.

پس اگر می‌خواهید یک صندلی راحت و استاندارد برای کار در چندین ساعت روز داشته باشید، پیشنهاد ما صندلی مدیریتی M500 چرمی است که نه تنها برای موقعیت شغلی بلکه برای همه کارهای اداری که باید چندین ساعت طولانی روی صندلی بشینند و مشغول کار باشند.

صندلی چرخ دار مدیریتی

این محصول دارای روکش چرمی با جنس درجه یک  ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و ارگونومی آن به صورت کامل و استاندارد رعایت شده است. ارتفاع محصول قابل تنظیم بوده و می‌توانید هنگام نشستن روی آن لذت راحتی حین کار را تجربه کنید.

همچنین چرخ‌های این صندلی بسیار نرم و روان بوده و جنس پنج پر آن از فلز آبکاری شده می‌باشد.

صندلی مدیریتی M500 چرمی دارای 24 ماه گارانتی بوده که می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه خانه شما با بهترین کیفیت در رنگ‌های سفید، کرم، آجری، قرمز، سبز، خردلی و آبی نفتی خریداری کنید و درب منزل بدون هیچ آسیب دیدگی تحویل بگیرید.

ارسال محصول به تهران رایگان بوده و ارسال به سایر نقاط کشور به صورت پس از کرایه می‌باشد.

در صورتی که هر گونه ابهام یا سوالی در خصوص خرید محصولات فروشگاه دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

اگر هم انتقادی در رابطه با ارائه محصولات بهتر دارید، می‌توانید نظر خود را در قسمت دیدگاه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مشخصات

جنس پایه
کروم
روکش
چرم
جنس بدنه
فلزی با روکش چرم و انتخاب نوع فوم
نوع
جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع و پرخش 360 درجه
ضمانت
24 ماه ضمانت کالا
سایر توضیحات
تنوع رنگ بالا - دارای قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی - مناسب برای منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر های موجود
صندلی مدیریتی
در
سلام صندلیش خوبه برا مدیریت مهدکودک خریدم...خیلی خوشش اومده و واقعا راضی هستش.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مبارکتون باشه.ممنون از خریدتون از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp