صندلی مدیریتی زیگما

صندلی مدیریتی زیگما

صندلی مدیریتی زیگما بسیار شیک مناسب برای مدیران و معاونین و غیره فوم کف و پشت بصورت ورقی با دانسیته30Kgr / m3. با قابلیت تنظیم ارتفاع 115 تا 123 سانتی متر و عرض 62 عمق 72 کف تا نشیمن 50-58 وزن 22/5 کیلوگرم.
______
مشخصات فنی:
جنس رویه: چرم
جنس پایه: فلز با روکش کروم
وزن: 22/5 کیلوگرم

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: M903
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۲۵%
قیمت: ۱۱,۰۹۲,۰۰۰ تومان

صندلی مدیریتی زیگما

صندلی مدیریتی زیگما انتخاب فوق العاده برای افرادی است که می خواهند استایل بدنی جذاب خود را همیشه حفظ کنند. نحوه ساخت این صندلی به خوبی اندام انسان را در بر میگیرد و از خستگی بدن در طول روز که باعث بهم خوردن فرم بدن می شود، جلوگیری می کند.

طراحی بسیار شکیل و زیبای این صندلی جذابیت و نمای فوق العاده ای به اتاق کار مدیریت می دهد و مدیران و معاونین می تواننند فضای ریاستی خاصی در اتاق خود ایجاد نمایند. تنوع در رنگ بندی از دیگر معیار های برتری این کالا به شمار می آید و افراد می توانند با توجه به هارمونی رنگی اتاق کار خود، محصول متفاوت را انتخاب کنند.

ویژگی های صندلی مدیریتی زیگما

طراحی بی نظیر و ظاهر فوق العاده صندلی مدیریتی زیگما اولین مشخصه و ویژگی این کالا است که به راحتی می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید، در طراحی این محصول از فوم مقاوم در برابر شکل پذیری استفاده شده و به صورت ورقه های با دانسیته 3m بر 30 گیلوگرم هستند.

صندلی مدیریتی زیگما

این کالا قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب با قد افراد را دارد و شما می توانید آن را در 8 ارتفاع مختلف در بازع 115 تا 123 سانتی متر تنظیم نمایید. از نظر ظاهری این کالا در ابعاد عمق 72 عرض 62 و کفی 50 تا 58 سانتی متر طراحی شده که به سادگی کلیه اندام را پوشش می دهد.

استفاده از چرم با کیفیت از فرم گرفتن و شکل گیری کفی و پشتی آن جلوگیری می کند، به علاوه به هیچ عنوان دچار پوسته  پوسته شدن نخواهند شد. کیفیت این پارچه به اندازه ای است که حتی با نشستن های طولانی مدت نیز رنگ آن تغیر نخواهد کرد، همچنین الیاف آن مقاومت بالایی در برابر تعریق و بو گرفتن دارند.

سفارش و خرید صندلی مدیریتی زیگما

در مجموعه خانه شما برترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها عرضه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان از کیفیت متریال و نحوه ساخت، اقلام مختلف را خریداری نمایید. برای سفارش و خرید صندلی مدیریتی زیگما از مجموعه خانه شما تنها لازم است وارد بخش سبد خرید خود شده و کالای مورد نظر را انتخاب و پرداخت را انجام دهید.

مشخصات

ارتفاع
123-115 سانتی متر
عرض
62 سانتی متر
عمق
72 سانتی متر
وزن
22/5 کیلوگرم
ضمانت
3ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
50-58 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp