صندلی مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا بسیار شیک مناسب برای مدیران و معاونین و... کفی و پشتی از جنس فوم سرد تزریقی با رعایت اصول ارگونومی. قابلیت تنظیم ارتفاع از 122 تا 130 سانتی متر و عرض 60 عمق 64 و ارتفاع کف تا نشیمن 48-56 سانتی متر به وزن 24 کیلوگرم ...
______
مشخصات فنی:
جنس رویه : چرم
ارتفاع: 122-130 سانتی متر
وزن : 24 کیلوگرم

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: M931
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۰,۵۳۰,۰۰۰ تومان

صندلی مدیریتی مدل آریا

صندلی مدیریتی در حقیقت یکی از اصلی ترین انواع صندلی اداری به شمار میرود که به صورت اختصاصی برای مدریان و افرادی که وضعیت اجرایی دارند طراحی شده اند. صندلی های مدیریتی علاوه بر ارگونومیک بودن در عین راحتی طراحی بسیار زیبایی داشته و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش جذاب تر میکنند. شما میتوانید صندلی مدیریتی آریا را با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق مدیریتی خود خریداری کنید و از ویژگی ها و مزیت های آن بهره مند شوید.

جنس و طراحی مواد صندلی مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا از کفی و پشتی از جنس فوم سرد تزریقی استفاده کرده است؛ همین موضوع نیز باعث افزایش کیفیت صندلی شده و طراحی شیک و زیبایی را به وجود آورده است. چرم باکیفیتی نیز برای پوشش صندلی مدیریتی آریا استفاده شده است که همین موضوع نیز باعث جذابیت آن شده است.

صندلی مدیریتی آریا و پشتیبانی از ناحیه کمر

این صندلی با رعایت اصول ارگونومیک در طراحی خود به صورت کامل از ناحیه کمر افراد پشتیبانی میکنند و افراد در هنگام کار بر روی میز به هیچ عنوان در ناحیه کمر خود احساس ناراحتی نخواهند داشت.

صندلی چرخدار مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا و قابلیت تنظیم

شما به راحتی میتوانید با توجه به ارتفاع مورد نظر و نحوه نشستن خود صندلی را تنظیم کنید. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع از 122 تا 130 سانتی متر و عرض 60 عمق 64 و ارتفاع کف تا نشیمن 48-56 سانتی متر را دارد. شما میتوانید با توجه به ارتفاع میز کار خود و قد خود صندلی آریا را تنظیم کنید.

صندلی مدیریتی آریا و قابلیت چرخش

از دیگر ویژگی های این صندلی مدیریتی قابلیت چرخش آن میباشد که این امر به تمامی مدیران این اجازه را میدهد تا از یک نقطه به راحتی به نقطه دیگر اتاق حرکت کنند و راحتتر کارهای خود را انجام دهند.

طراحی شیک صندلی مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا طراحی شیک و بسیار لوکسی دارد و با استایل تمامی محیط های اجرایی و مدیریتی هماهنگی دارد. این صندلی دارای ویژگی هایی نظیر دوخت دقیق، رنگ بسیار شیک، استفاده از جنس های باکیفیت در طراحی و.. را در خود جای داده است.

‌هدرست (Headrest)در صندلی مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا با داشتن هدست به صورت کامل از ناحیه گردن و سر پشتیبانی میکند. این ویژگی باعث میشود که کاربران با پشتیبانی از این دو ناحیه راحتتر مشغول به فعالیت خود شوند و به هیچ عنوان گردن درد را در طول فعالیت خود تجربه نکنند.

پایه‌ها و چرخ‌های صندلی مدیریتی آریا

صندلی مدیریتی آریا دارای پایه های بسیار مقاوم میباشد و چرخ های استفاده شده در طراحی این صندلی حرکت را برای صندلی آسان تر از قبل کرده است. 

مشخصات

ارتفاع
122-130 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
عمق
64 سانتی متر
وزن
24 کیلوگرم
ضمانت
3ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
48-56 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp