متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
صندلی راحتی PETAL

صندلی راحتی PETAL

صندلی راحتی PETAL با طراحی بسیار مدرن و خاص به ارتفاع 85/5 سانتی متر و عرض 72/5 سانتی متر قابل سفارش به صورت پارچه ای و چرمی با بیش از 20 تن رنگی جذاب، پایه فلزی با پوشش کروم نیکل به ضخامت 15 میکرون . لازم به ذکر است کلیه محصولات هلگر از 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردارند.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

یکی از دغدغه های همیشگی برای دیزاین هر محیطی چه مسکونی چه اداری چه بیمارستانی انتخاب صحیح صندلی و مبلمان است. انتخاب صحیح این عناصر از اصلی ترین ارکان دیزاین و چیدمان داخلی محصوب می شود، چرا که تعیین کننده نقطه کانونی و اصلی هر فضای داخلی مبلمان هستند و به نوعی کاربری آن فضا را تایین میکنند.

برای انتخاب صندلی مناسب چه در غالب صندلی ناهارخوری چه صندلی اپن و.... انتخاب رنگ مناسب و سبک متناسب با سلیقه و منزل شماست، رنگی را برای صندلی ها انتخاب کنید که هارمونی و همخوانی با سایر لوازم شما را داشته باشد.

امروزه صندلی و مبلمان با طرح ها و سبک های متنوع و زیادی تولید و به بازار عرضه می شوند که این امر انتخاب را برای طراحان داخلی و مشتریان بسیار ساده تر نموده.

با توجه به این حجم ار تولیدات متنوع نکته ای که بسیار اهمیت دارد انتخاب مبلمانی با متریال با کیفیت و طراحی بی نقص است.

مبلمان مدرن هلگر ارائه دهنده مبلمان راحتی، مبل راحتی خانگی، مبل راحتی اداری با بهترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ها بوده و تمامی محصولات دارای 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

صندلی راحتی PETAL با طراحی بسیار مدرن و خاص به ارتفاع 85/5 سانتی متر و عرض 72/5 سانتی متر قابل سفارش به صورت پارچه ای و چرمی به وزن 18/8کیلوگرم.

لازم به ذکر است کلیه محصولات هلگر از 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردارند. از سری محصولات برند هلگر با طراحی بسیار زیبا و مدرن 

استراکچر این صندلی جذاب فلزی و بدنه فوم فلکسیبل (فوم با قابلیت انعطاف پذیری بالا) و پایه فلزی با پوشش کروم نیکل به ضخامت 15 میکرون می باشد.

اگر رنگ مورد نظر در لیست انتخاب رنگ نیست لطفا داخل چت آنلان رنگ و کد رنگ را اعلام و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا رنگ مد نظر شما را ثبت کنند.

مشخصات

ارتفاع
85/5سانتی متر
عرض
72/5سانتی متر
عمق
60/5سانتی متر
وزن
15/8کیلوگرم
ضمانت
4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردارند.
نوع فوم
فوم فلکسیبل
رنگ پایه
کروم نیکل به ضخامت 15 میکرون
ارتفاع کف تا نشیمن
45سانتی متر
جنس پایه
فلزی
جنس بدنه
فلزی
whatsapp