صندلی اپن رویال

صندلی اپن رویال

صندلی اپن رویال با 65 سانتی متر ارتفاع در طرح و رنگ ها متنوع و یک سال گارانتی تمامی صندلی های مدرنیکا قابل سفارشی سازی می باشند. ثبت و سفارش تنها در سایت خانه شما

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: R2002
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

یکی از دغدغه های همیشگی برای دیزاین و انتخاب هر محیطی چه مسکونی چه اداری چه بیمارستانی انتخاب صحیح صندلی و مبلمان و میز است. با گذشت زمان صندلی ها و میز ها شروع به تغییر در جهت کاربری و فرم و فضای مورد استفاده کردند. امروزه صندلی و مبل ها همگی با ابعاد و طراحی هایی با سبک های مختلف تولید میشوند که این امر انتخاب را برای کاربران بسیار ساده تر کرده است. صندلی های اپن هم جز این دسته از صندلی ها با کاربری و فرمی در قالب کاربری که دارند تولید می شوند. برای انتخاب صندلی اپن مناسب به سبک آشپزخانه و سپس میز و صندلی های داخل آشپزخانه و پذیرایی دقت کنید. اگر در آشپزخانه خود میز ناهار خوری ندارید و یا فضای کافی برای میز ناهار خوری ندارید این صندلی ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

صندلی اپن رویال با 65 سانتی متر ارتفاع  و 45*45 ابعاد نشیمن در طرح و رنگ ها متنوع و یک سال گارانتی می باشند و از محصولات شرکت مدرنیکا می باشد. جنس این صندلی فایبرگلاس است این محصول دارای مدل های ساده و اپنی و طرح پایه اسپایدر یا راد مدل اپنی و دارای جک نیز تولید می شود.

مشخصات

ارتفاع
65سانتی متر
روکش
فایبرگلاس
مناسب برای
میز بار و کانتر
سایر توضیحات
دارای یکسال گارانتی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp