صندلی آرین بیتل

صندلی آرین بیتل

صندلی آرین بیتل با 45 سانتی متر ارتفاع در طرح و رنگ ها متنوع و یک سال گارانتی ثبت و سفارش تنها در سایت خانه شما

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: A1009
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

یکی از دغدغه های همیشگی برای دیزاین و انتخاب هر محیطی چه مسکونی چه اداری چه بیمارستانی انتخاب صحیح صندلی و مبلمان و میز است. با گذشت زمان صندلی ها و میز ها شروع به تغییر در جهت کاربری و فرم و فضای مورد استفاده کردند. امروزه صندلی و مبل ها همگی با ابعاد و طراحی هایی با سبک های مختلف تولید می شوند که این امر انتخاب را برای کاربران بسیار ساده تر کرده است. صندلی های مدرنیکا هم جز این دسته از صندلی ها با کاربری و فرمی در قالب کاربری که دارند تولید می شوند. برای انتخاب صندلی مناسب به سبک آشپزخانه و سپس میز و صندلی های داخل آشپزخانه و پذیرایی دقت کنید. اگر در آشپزخانه خود میز ناهار خوری ندارید و یا فضای کافی برای میز ناهار خوری ندارید صندلی های اپن از بهترین گزینه ها هستند این صندلی ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

صندلی آرین بیتل با ارتفاع  45سانتی متر  و 45*45 ابعاد نشیمن در طرح و رنگ ها متنوع و یک سال گارانتی می باشند و از محصولات شرکت مدرنیکا می باشد. این محصول دارای مدل های ساده و اپنی و طرح پایه اسپایدر یا راد مدل اپنی و دارای جک نیز تولید می شود.

مشخصات

ارتفاع
45سانتی متر
روکش
فایبرگلاس
مناسب برای
میز بار و کانتر
سایر توضیحات
دارای یکسال گارانتی
نظر های موجود
صندلی آرین بیتل
در
سلام این مدل صندلی برا مهدکودکا هم مناسبه من خریدم و راضی هستم.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از شما دوست عزیز بابت خریدتون از سایت خاته شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp