سرویس گرانیتی 12 پارچه گریپ

سرویس گرانیتی 12 پارچه گریپ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: RP-7600
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۷۷۵,۰۰۰ تومان

سرویس گرانیتی 12 پارچه گریپ 

سرویس 12 پارچه گرانیتی شامل:
1 عدد تاوه تکدسته سایز 24 سانتیمتز
1 عدد قابلمه سایز 16 سانتیمتر با درب شیشه ای
1 عدد قابلمه سایز 20 سانتیمتر با درب شیشه ای
1 عدد قابلمه سایز 24 سانتیمتر با درب شیشه ای
1 عدد قابلمه سایز 28 سانتیمتر با درب شیشه ای
1 عدد تاوه دو دسته سایز 28 سانتیمتر با درب شیشه ای

خرید سرویس گرانیتی

یکی از نگرانی های کدبانو های ایرانی خش نیافتادن   سرویس گرانیتی آنهاست ، علاوه بر این طول عمر بالا و استحکام سرویس گرانیتی نیز  برای آنها حائز  اهمیت میباشد البته از همه موارد ذکر شده سلامت اعضای خانواده مهم تر است، یکی از مزایای استفاده از سرویس گرانیتی  این است که با داشتن روکش نانو گرانیت به هیچ عنوان به بدن آسیبی نمیرساند، از دیگر مزایای سرویس قابلمه گرانیتی با روکش چدن این است که برای طبخ غذا به روغن و  یا هیچ گونه مواد چرب دیگری نیاز ندارد و با پخت تحت فشار خوردنی هارا حاضر میکنند.سرویس گرانیتی گریپ از متریال هایی با کیفیت بالا ساخته شده است که از سوختن غذا در برابر حرارت مستقیم جلو گیری میکند ، مواد  غذایی به هیچ عنوان به  آن نمیچسبند .رویه چدنی ای که در این کار  تعبیه شده  موجب میشود که حرارت  به طور  یکسان  در تمامی قسمت ها  پخش بشود  و گرما را مدت زمان طولانی تری  در خود نگه می دارد. به همین  شیوه ارزش غذایی مواد خوراکی حفظ میشود از دیگر مزایای سرویس گرانیتی گریپ این است که تنها با کمک یک ابر نرم به راحتی  تمیز میشوند و یا به آسانی داخل ماشین ظرفشویی قرار میگیرند. جنس دستگیره های این کار آلومینیومی می باشد . نکته قابل توجه در مورد ظروف گرانیتی این است که به هیچ عنوان از مارک های ناشناخته و بدون گارانتی استفاده نکنید چرا که موجب سرطان می شوند.

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی  بسته به  تعداد ،نوع  و سایز آن متفاوت خواهد  بود. قطعا مواد اولیه مصرف شده برای ساخت  از دیگر عوامل تاثیر گذار روی  قیمت سرویس گرانیتی می باشد.سایت خانه شما تمام تلاش خود را در راستای حذف واسطه کرده است تا سرویس گرانیتی گریپ را با قیمت کارخانه به دست شما عزیزان برساند .

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم
جنس رویه
گرانیت
جنس دسته
دستگیره از جنس آلومینیوم دایکست و قپه درب از نوع باکالیت
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp