سرویس قابلمه

سرویس پخت و پز 30 پارچه کاندید مدل OCEAN OCEAN SERVICE

سرویس پخت و پز 30 پارچه کاندید مدل OCEAN با بدنه آلمینیوم و روکش گرانیت شامل 4 قابلمه و 5 تابه و ماهیتابه به همراه درپوش دارای سوپاپ جهت خروج بخار با بدنه کاملا نچسب و ضخامت مناسب و 3 عدد کفگیر یک قاشق آشپزی، یک عدد کفگیر اسپاگتی، 2 زیر قابلمه‌ای، 1 عدد دستمال و یک عدد پیشبند.

(اختیاری)

کد کالا: T1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس پخت و پز 30 پارچه کاندید مدل OCEAN

محصولات گرانیتی بدلیل تنوع رنگی و مقاومت پوشش گرانیتی با نام تجاری گرانیتی و یا ماربل شناخته می شوند. پوشش نچسب یا تفلن تقویت شده و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سایش به کار رفته در این تابه ها به صورت رنگی 4 یا 5 لایه بر روی سطح آلومینیوم پاشش می شوند.تنوع رنگی این محصول زیبایی بیشتری به آن بخشیده است و همچنین درزیر پوشش تفلن های پیشرفته آلومینیوم دایکست شده استفاده شده است که مقاوم دربرابر ضربه می باشد. این لایه های گرانیتی هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نداشته و مقاومتی بیشتر نسبت به خش و گرما در مقابل سایر ظروف نچسب دارد. همچنین بدلیل نچسب بودن بالای این محصول موقع طبخ غذا نیازی به استفاده روغن و کره نمی باشد به همین دلیل غذای پخته شده دارای سلامت بیشتر و ارزش غذایی بالاتر می باشد.سرویس پخت و پز 30 پارچه کاندید 4 قابلمه در سایزهای 32 ، 28، 24و 20 همراه با  5 تابه با سایز های متنوع سرویس کاملی در اختیار مصرف کننده قرار میدهد، اقلام همراه این کالا 3 کفگیر یک قاشق آشپزی، یک عدد کفگیر اسپاگتی، دو زیر قابلمه‌ای و یک عدد دستمال و یک عدد پیشبند دارد، علی رغم مشابهت فرایند تولید پوشش های گرانیت با پوشش های سرامیکی این نوع پوشش ( گرانیتی) دارای ویژگی نچسبی بالاتر و مقاومت دربرابر خش و گرمای بیشتر می باشند. 4لایه از این نوع پوشش بر روی سطح آلومینیوم دایکست شده پاشش می شوند. این لایه های گرانیتی هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نداشته و مقاومتی بیشتر نسبت به خش و گرما در مقابل سایر ظروف نچسب دارد.
تابه دوبل

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم دایکست
گارانتی
تعویض یکساله
جنس دسته
باکالیت
جنس رویه
گرانیت
سایر توضیحات
4 قابلمه در سایزهای 32 ، 28، 24و 20 همراه با 5 تابه با سایز های متنوع 3 کفگیر یک قاشق آشپزی، یک عدد کفگیر اسپاگتی، دو زیر قابلمه‌ای و یک عدد دستمال و یک عدد پیشبند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp