ست میز و صندلی ویلایی طاووسی

ست میز و صندلی ویلایی طاووسی

ست میز و صندلی ویلایی طاووسی بدنه فلزی به همراه پوشش رنگ کوره ای با طراحی زیبا و منصر به فرد و نشیمن بسیار راحت و دلنشین به همراه میز وسط.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
نوع پوشش : کوره ای استاتیک
شیشه میز : قطر 100 سانتی متر با قطر 6mm

  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبزجنگلیسبزجنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+150,000 تومان]قرمز ساده [+150,000 تومان]
  • زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]
  • بنفش [+150,000 تومان]بنفش [+150,000 تومان]

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Tavoosi
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ست میز و صندلی ویلایی طاووسی

ست میز و صندلی ویلایی طاووسی با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده و شما می توانید از این وسیله در محیط های مختلف مانند باغ، ویلا، بالکن های بزرگ و غیره استفاده کنید. طراحی فوق العاده شیک و زیبایی این محصول سبب شده تا بتوان آن را با سایر لوازم مدرن محیط ست کرد. برند های متفاوتی در زمینه تولید این مدل فعالیت دارند که هر یک در تولید محصولات خود از متریال مختلف استفاده می کنند برای آشنای بیشتر با این محصولات می توانید به وب سایت خانه ما مراجعه کنید.

بررسی ویژگی های ست میز و صندلی ویلایی طاووسی

ست میز و صندلی باغی طاووسی نمونه منحصر به فرد از وسایل خانگی است که می توانید از آن در محیط های سرباز باغ و ویلا استفاده نمایید. کیفیت و مقاومت مثال زدنی این وسایل سبب شده تا بتوان در محیط های کاری مثل رستوران و کافه باغ ها نیز این وسایل را جای داد. طراحی شیک و بسیار زیبای ست میز و صندلی ویلایی طاووسی امکان داشتن جذاب ترین دکوراسیون را برای شما فراهم می کند.

ست میز و صندلی ویلایی طاووسی

از مهم ترین ویژگی های این وسایل می توان به استفاده از لوله های آهنی در تولید آن اشاره کرد که با مقاومت فوق العاده باعث می شود تا بتوان زمان بیشتری از این وسایل استفاده کرد. استفاده از رنگ کوره ای استاتیک مقاومت این وسایل در برابر رطوبت و زنگ زدگی را افزایش می دهد  همین امر سبب شده تا بتوان از آن ها در محیط های سرباز استفاده نمود. مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران، نور مستقیم خورشید و حرارت از دیگر قابلیت های ویژه ست میز و صندلی ویلایی طاووسی به شمار می آید.

یکی از امکانات جذابی که در زمان خرید و سفارش این سرویس در اختیار مشتریان قرار میگیرد، انتخاب رنگ و طرح پارچه بالشتک ها است و به شما اجازه ست کردن با سایر وسایل محیط را می دهد. این بالشتک ها نرمی و لطافت خاصی دارند و حتی پس از نشستن های طولانی مدت باعث آزار شما نخواهند شد.

قطر از ویژگی های ظاهری این وسایل می توان به میز با قطر 100 سانتی متر اشاره کرد که بر روی آن از شیشه با ضخامت 6 میلیمتر استفاده شده که مقاومت آن را در برابر ضربه یا سنگینی وسایل افزایش می دهد. ارتفاع میز 66 سانتی متر است که باعث می شود تا کودکان نیز بتواند بدون نیاز به کمک دیگران غذا بخورند. صندلی های این ست با ابعاد مناسبی تولید شده اند، ارتفاع 38 سانتی متر و ابعاد نشیمن آن ها 50 در 50 سانتی متر است؛ قسمت پشتی این صندلی ابعاد 58 سانتی متری دارد که باعث می شود حتی افراد با اندام درشت نیز به راحتی به آن تکیه بزنند.

میز و صندلی باغی مدل طاووسی

خرید ست میز و صندلی ویلایی طاووسی

همانطور که عنوان شد برند های زیادی در زمینه تولید این ست فعالیت می کنند و هر یک با بکارگیری متریال مختلف سعی در بهبود کیفیت این وسایل دارند، اگر قصد خرید ست میز و صندلی ویلایی طاووسی را دارید می توانید به سایت خانه شما مراجعه کنید و تمامی محصولات را از نظر مشخصات و قیمت بررسی نمایید. 
 

مشخصات

جنس بدنه
لوله آهنی
نوع پوشش
کوره استاتیک
ابعاد کنار
68 سانتی متر
ابعاد نشیمن
50*50 سانتی متر
ارتفاع کف تا نشیمن
38 سانتی متر
ارتفاع میز
66 سانتی متر
قطر میز
100 سانتی متر
ضخامت شیشه میز
6 میل
ابعاد
72*82*75
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp