ساعت گرد دیواری فلزی مدل T2

ساعت گرد دیواری فلزی مدل T2

ساعت گرد دیواری فلزی مدل T2 دارای صفحه رویی یکپارچه ی فلزی با برش اعداد انگلیسی به قطر 60 سانت و دو سطح فلزی با فاصله 6 سانتی متر از دیوار همراه با موتور آرام گرد . .
______
مشخصات فنی:
نوع موتور : آرام گرد
رنگ : کوره ای الکترو استاتیک
قطر : 60 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 006011s
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۷۶۰,۰۰۰ تومان ۶%
قیمت: ۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان

ساعت گرد دیواری فلزی مدل T2 دارای صفحه رویی یکپارچه ی فلزی با برش اعداد انگلیسی به قطر 60 سانت و دو سطح فلزی با فاصله 6 سانتی متری از دیوار همراه با موتور آرام گرد یک طرح زیبا و حلاق است که در دو رنگ مشکی مدرن و طلایی کلاسیک تولید شده است.

موتور ساعت

موتور ساعت دیواری T2 از نوع آرام گرد ضد رطوبت می باشد که دارای دو سال ضمانت است و بدون کوچکترین صدایی می تواند حتی در داخل اتاق خواب نیز نصب گردد.

سایز

ساعت دیواری T2 دارای قطر  60 سانتی متر است که به راحتی از هر جای منزل قابل دیده شدن باشد و زیبایی و جلوه خاصی به دیوار ببخشد.

عقربه ی ساعت

عقربه این ساعت دیواری زیبا بسیار با کیفیت و از نوع آرام گرد و رنگ کوره ای می باشد و متضاد رنگ انتخابی ساعت است تا در خوانده شدن ساعت از فاصله های دور هم کمک کند و در تشخیص ساعت مشکلی ایجاد نشود.

ساعت گرد دیواری فلزی مدل T2

مشخصات

جنس
تمام فلز
ضمانت
2 سال ضمانت موتور 10 سال ضمانت بدنه
نوع موتور
آرم گرد ( بی صدا )
رنگ
رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp