ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس

ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس

ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس ساعتی با طراحی زیبا با بدنه تمام فلزی و رنگ پودری الکترواستاتیک دارای موتور آرام گرد کاملا بدون صدا، قابل سفارش در شش سایز. لازم به ذکر است این ساعت زیبا دارای 10سال ضمانت فلز و بدنه و 2 سال ضمانت موتور می باشد.
______
مشخصات فنی:
موتور : آرام گرد
جنس بدنه : فلز
ضمانت : 2 سال ضمانت موتور و 10 سال بدنه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: mynes100
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۱۰۵,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس

ساعت دیواری فلزی مدل ماینس، نوعی ساعت دیواری مینیمال است که مختص ساده پسندها است و در محیط‌های مختلف کاربرد دارد. این ساعت دارای یک صفحه نمایش بزرگ است؛ به همین دلیل قابلیت نمایش فوق‌العاده‌ای دارد.

اما ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس از چه متریالی ساخته شده و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه مقاله قصد داریم ضمن بررسی دقیق ساختار این ساعت دیواری، با معرفی این محصول در امر انتخاب و خرید شما را یاری کنیم؛ پس با همراه باشید.

ساختار ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس

این ساعت دیواری فلزی دارای یک صفحه نمایش با زیبایی خیره‌کننده است و با داشتن مکانیسم داخلی و موتور بی‌صدا و آرام‌گرد، آرامش را برای محیط به ارمغان می‌آورد. قطعات این ساعت از فلزات مختلف تشکیل شده است که انتخاب هریک باتوجه به سلیقه و بودجه مشتری انجام می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این ساعت دقت نمایش و استحکام بسیار بالایی دارد.

مشخصات فنی ساعت دیواری مدل ماینس

مهمترین مشخصات ساعت دیواری فلزی ماینس به شرح زیر است.

  •  جنس بدنه: تمام فلز
  •  ویژگی‌های برتر: رنگ پودری الکترواستاتیک
  •  قطر صفحه: در 6 سایز شامل: 50، 60، 70، 80، 90، 100
  •  نحوه نمایش: بدون عدد
  •  منبع انرژی: یک عدد باتری قلمی
  •  تکنولوژی: اتوماتیک

ساعت دیواری گرد مدل ماینس

مزایای ساعت دیواری گرد مدل ماینس

این محصول با طراحی منحصربه‌فردی که دارد، زیبایی چشم‌نوازی را به دکوراسیون محیط هدیه می‌کند. ساختار فلزی و متریال فولادی به‌کار رفته در آن‌ها سبب می‌شود که این ساعت‌ها مقاومت بسیار بالا و در نتیجه عمر طولانی‌تری نسبت به سایر ساعت‌ها داشته باشند.

برخی از مهمترین مزایای این ساعت دیواری به شرح زیر است.

ظاهر شیک

طراحی مینیمالیستی این ساعت گرد فلزی، سبب ایجاد ظاهری شیک و مدرن در آن شده که همین عامل می‌تواند زیبایی چندانی به دکوراسیون منزل یا محل کار شما بیافزاید.

قابلیت تطبیق

علاوه بر این که این اکسسوری‌ها فضای اندک و قابل قبولی را اشغال می‌کنند، می‌تواند با هر نوع دکور داخلی تطبیق یافته و هماهنگ شوند.

چرا ساعت دیواری گرد فلزی مدل ماینس؟

یکی از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب این ساعت توسط کاربران می‌شود، طراحی ساده و دلنواز آن و همچنین تطبیق آسان با هر محیط است. ماینس با نمایشگر بزرگ و خوانا و قابلیت نصب آسانی که دارد موردپسند اکثریت واقع شده است.

فرآیند راه‌اندازی این ساعت به هیچ عنوان نیازی به دیوارپوش یا سستم نصب پیچ و مهره ندارد، که این امر یکی از مهمترین دلایل افزایش محبوبیت آن محسوب می‌شود. . 

مشخصات

جنس
تمام فلز
ابعاد
دارای قطر 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 و 100 سانتی متر
ضمانت
2 سال ضمانت موتور 10 سال ضمانت بدنه
نوع موتور
آرم گرد ( بی صدا )
رنگ
رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp