ساعت دیواری زئوس

ساعت دیواری گرد زئوس پلاس

ساعت دیواری گرد زئوس پلاس ساعتی با طراحی زیبا با بدنه تمام فلزی و رنگ پودری الکترواستاتیک دارای موتور آرام گرد کاملا بدون صدا، قابل سفارش در شش سایز. لازم به ذکر است این ساعت زیبا دارای 10سال ضمانت فلز و بدنه و 2 سال ضمانت موتور می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : تمام فلز
ابعاد: قطر 60 تا 100 سانتی متر
موتور : اصل تایوان ارام گرد
ضمانت : 2 سال ضمانت موتور

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: zeusplus100
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری گرد زئوس پلاس

امروزه ساعت دیواری یکی از مواردی بوده که یک عضو جدانشدنی برای هر خانه است. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا ساعت‌های گوشی تلفن همراه جایگزین آن‌ها نشده‌اند جواب بسیار ساده بوده؛ زیرا هیچ‌چیزی جای گذر زمان همراه عقربه‌های ساعت و مشاهده آن را نمی‌گیرد.

ساختار ساعت دیواری گرد زئوس پلاس

در ساخت این مدل ساعت برای افزایش ماندگاری در بدنه از جنس تمام فلز استفاده شده است تا علاوه بر کیفیت بالا، مقاومت و ماندگاری هم داشته باشد. موتور این ساعت آرام گرد بوده که کاملاً بی‌صدا است. در رنگ این ساعت از رنگ پودری کوره‌ای الکترواستاتیک استفاده شده است.

موتور این ساعت به‌گونه‌ای طراحی شده که هیچ صدایی از خود تولید نمی‌کند. این موتور بسیار سبک بوده و در عین سبک بودن روانگرد است. موتور آرام گرد از قیمت بسیاری مناسبی برخوردار است و با طراحی خاص مزایای زیادی داشته است. این مدل موتورها تا سال‌ها نیازی به تعویض یا تعمیر ندارند.

رنگ کوره‌ای در ساختار این مدل ساعت بسیار کاربردی است؛ زیرا هنگام کثیف‌شدن ساعت فقط کافی است با یک دستمال روی آن بکشید، ساعت بسیار راحت و سریع تمیز می‌شود و به حالت اول خود باز می‌گردد. در واقع رنگ کوره‌ای پودری جزو بهترین گزینه‌ها برای رنگ‌آمیزی صنایع فلزی محسوب می‌شود.

ساعت دیواری گرد زئوس پلاس

مزایا ساعت دیواری گرد زئوس پلاس

ساعت علاوه بر اینکه زمان را اعلام می‌کند به‌عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به حساب می‌آید. تنوع ساعت‌های دیواری بسیار بالا بوده، انتخاب و خرید ساعت کاملاً به سلیقه شخصی شما باز می‌‌گردد البته توجه به نکاتی که در ساعت‌گرد زئوس پلاس بوده شما را به خرید آن ترغیب می‌کند.

اندازه ساعت دیواری

اندازه ساعت تا مقدار زیادی به دکوراسیون شما و حتی سلیقه شخصی بستگی دارد. ساعتی که انتخاب می‌کنید باید به‌اندازه‌ای باشد که در فضای انتخابی شما به بهترین نحو قرار بگیرد. ساعت دیواری گرد زئوس پلاس خیال شما را بابت اندازه راحت کرده و در شش سایز مختلف طراحی شده که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

  •  قطر 50
  • قطر 60
  •  قطر 70
  •  قطر 80
  •  قطر 90
  •  قطر 100

دقت ساعت و عمر موتور آن

شاید به تصور برخی شما ساعت‌ها به دلیل زیبایی فقط به‌عنوان وسیله‌ای تزیینی در منزل کاربرد دارند و دیگر به عمر موتور و دقت اهمیتی نمی‌دهند. این طرز فکر کاملاً اشتباه بوده ساعت تنها زمانی کاربرد اصلی خود را نشان می‌دهد که کار کند. عمر موتور ساعت مدل زئوس پلاس سال‌ها دوام داشته است.

رنگ ساعت دیواری

رنگ ساعت دیواری طوری بوده که نمی‌توان از تأثیر آن در منزل غافل شد. بهتر است برای انتخاب رنگ چیزی را انتخاب کنید که به هر  و مدلی از دکوراسیون شما بخورد. ساعت مدل زئوس پلاس یک فضای بی‌روح را تبدیل به چشم‌اندازی زیبا و مدرن می‌کند. رنگ‌های مدرن و خاص شانس موفقیت بالاتری دارند.

مشخصات

جنس
تمام فلز
ابعاد
قطر 50 تا 100 سانتی متر
ضمانت
2 سال ضمانت موتور 10 سال ضمانت بدنه
نوع موتور
آرم گرد ( بی صدا )
رنگ
رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
رنگ
مشکی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp