ساعت دیواری پلکسی طرح درهم

ساعت دیواری پلکسی طرح درهم clock

جنس ساعت پلکسی به ضخامت 3 میلیمتر می باشد موتور بکار رفته در ان از نوع آرامگرد تایوانی است دارای دو قطر 60 و 30 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر ۶۰ و ۳۰ سانتی متر
موتور : آرام گرد تایوانی
جنس بدنه : پلسکی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ET014
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری پلکسی طرح درهم

حتماً شما هم می‌دانید که ساعت‌های دیواری هم مانند دیگر وسایل مصرفی و دکوراتیو، با گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند. امروزه ساعت‌های مدرن در طرح و مدل‌های متنوع تولید می‌شوند؛ که البته این ساعت‌ها،  از جمله ساعت دیواری پلکسی طرح درهم، با دوامتر و طبعاً پر مصرف‌تر از دیگر ساعت‌ها هستند؛ زیرا طراحی، جنس و ساختار آنها طوری است که در کنار نشان دادن زمان مانند یک وسیله‌ی دکوری زیبا به خانه روح داده و چیدمان آن را کامل می‌کنند؛ انتخاب ساعت باید طوری باشد که ارتباط مناسبی میان طرح آن و دکوراسیون خانه یا محل کار ایجاد شود؛ زیرا علاوه بر چشم نواز کردن محیط، همیشه جلوی چشم ما می‌باشد و چه چیزی بهتر از این که، این وسیله‌ی کارامد رنگ و نقشی متناسب با خانه و سلیقه‌ی ما داشته باشد.

کیفیت جنس ساعت دیواری پلکسی

همانطور که می‌دانید ساعت‌ها، در کنار طرح و رنگ از مواد متفاوتی نیز تولید می‌شوند؛ که این تفاوت جنس باعث متفاوت کردن قیمت و کیفیت آنها شده است؛ هر کدام از جنس‌ها زیبایی خاص خود را دارند که با توجه به سلیقه و دکور محیط مورد نظر، باید هوشمندانه انتخاب شوند؛ ساعت دیواری پلکسی طرح درهم، از جمله ساعت‌های خاص و زیبایی است که از پلکسی به ضخامت 3 میلی‌متر ساخته شده و علاوه بر درخشندگی و ظرافت چشمگیری که دارد؛ از کیفیت بالایی برخوردار است. این ساعت بسیار سبک و خوش ساخت است و به راحتی روی دیوار نصب می‌شود؛ موتور به کار رفته در آن تایوانی آرام‌گرد است که برای تمام افراد حتی آنهایی که به کوچکترین صداها هم حساس هستند مناسب است.

ساعت دیواری پلسکی طرح درهم

طراحی خاص و چشم نواز

گفتنی است که این ساعت دارای طرحی خاص و زیباست که می‌توان به راحتی از آن به عنوان یک دکوری عالی در چیدمان خانه استفاده کرد؛ ساختار ساعت طرح درهم طوری است که علاوه بر ظرافت، حس لوکس بودن را هم به بیننده القا می‌کند؛ ضمن اینکه این اطمینان را ایجاد می‌کند که با هر محیطی چه سالن پذیرایی باشد یا اتاق خواب و نشیمن هماهنگ می‌شود؛ از سویی دیگر، حرکت بی‌صدای آن در کنار صفحه‌ی ساده و مشکی که دارد محیط کار یا خانه‌ی شما را آرام‌تر می‌کند. ساعت دیواری پلکسی طرح درهم، در دو قطر 30 و 60 سانتی‌متر تولید می‌شود که شما می‌توانید با توجه به متراژ محیط مورد نظر یکی از سایز‌ها را سفارش داده و از تماشای آن لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

یکی دیگر از ساعت‌های ظریف و مدرنی که توجه اکثر مشتریان را به خود جلب می‌کند، ساعت طرح درهم است، خطوط تمیز و طراحی در هم آن باعث شده که بدون زحمت با هر سبک داخلی ترکیب شده و جلوه‌ای زیبا به محیط ببخشد. این ساعت از مواد با کیفیتی ساخته شده است و همین موضوع باعث شده که در کنار زیباتر شدن بسیار سبک و کارامد باشد. 

مشخصات

جنس
پلکسی
نوع موتور
آرام گرد
قطر
30 و 60 سانتیمتر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp