ساعت دیواری گرد پلسکی طرح اعداد

ساعت دیواری پلکسی طرح اعداد clock

جنس ساعت پلکسی به ضخامت 3 میلیمتر می باشد موتور بکار رفته در ان از نوع آرامگرد تایوانی است دارای دو قطر 60 و 30 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : پلسکی
ابعاد: قطر 30 و 60 سانتی متر
نوع موتور : آرام گرد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ET012
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری پلکسی گرد طرح اعداد

همانطور که می‌دانید امروزه، یکی از ملزومات دکوراسیون داخلی، ساعت دیواری است. این اکسسوری زیبا و کارامد، از گذشته تا امروز با توجه به تغییرات زمان، سلیقه‌ی مردم و پیشرفت‌های فناوری در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی تولید شده است، ساعت دیواری، ابتدا به عنوان یک وسیله زمان سنج، مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما با پیشرفت صنعت و طراحی، به اثری هنری تبدیل شد و این روزها، تنها چیزی است که دیوار بزرگ و خلوتِ سالن خانه، محل کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و غیره را نما داده و جلوه‌ای شیک‌تر به آن می‌بخشد.

چیزی که مهم است این است که این وسیله‌، باید دو فاکتور زیبایی و کارایی را درکنار هم داشته باشد؛ به عبارتی در کنار اینکه صد‌در‌صد، کاربردی باشد حالتی دکوراتیو نیز داشته باشد؛ ساعت دیواری پلکسی طرح اعداد، یکی دیگر از مدل‌های زیبا و پرطرفدار است که با موتور کوارتز اصل تایوان و پلکسی گلاس براق، در خود کشور ایران تولید شده است و یکی از سبک‌های خاصی است که با فضاهای مدرن هم‌خوانی دارد و علاوه بر طراحی منحصر به فرد به واسطه‌ی متریال آینه پلکسی که دارد، به تمامی می‌درخشد.

جنس ساعت دیواری پلکسی طرح اعداد

این ساعت چشم نواز، از جنس پلکسی به ضخامت 3 میلی‌متر در دو قطر 30 و 60 سانتی‌متر، تولید شده است. و متریال این ساعت طوری است که قطعات آن، علاوه بر سبک بودن دارای اسپیسر فومی برای ایجاد برجستگی روی دیوار هستند که ضخامتی 4 میلی‌متری دارد؛ این فوم پشت هر قطعه قرار گرفته و با ضخامت پلکسی، حدوداً 7 میلی‌متر از دیوار برجسته‌تر می‌شود. گفتنی است که وجود این اسپیسرهای فومی در کنار زیبایی که بعد از نصب به ساعت می‌دهد سایه‌ی جالبی روی دیوار ایجاد می‌کنند.

ساعت دیواری پلکسی طرح اعداد

مزایای ساعت دیواری پلکسی طرح اعداد

از جمله مزایای ساعت دیواری پلکسی طرح اعداد، می‌توان به موتور تایوانی آن اشاره کرد که به صورت، آرامگرد و بدون صدا است. این مدل به ویژه برای افرادی که به صداهای کم مانند صدای ساعت هم حساسیت دارند؛ توصیه می‌شود؛ همچنین نصب این ساعت بسیار راحت است؛ و روی انواع دیوارها و دیوارپوش‌ها نیز قابلیت نصب دارد؛ از سویی دیگر به آسانی قابل جابجایی بوده و می‌توانید آنرا خیلی راحت از دیوار جدا کرده و در جای دیگر نصب کنید.

فضایی زیباتر با ساعت‌های پلکسی

همه‌ی ما می‌دانیم که چک کردن زمان و گذر ساعت برای تمام افراد چه در خانه و چه محل کار اهمیت زیادی دارد، ساعت دیواری وسیله‌ای است که می‌تواند انسان را به خوبی از این امر آگاه کند؛ اما همانطور که گفتیم چیزی که اهمیت دارد این است که ساعت در کنار کارایی با توجه به سلیقه‌ی فرد از زیبایی لازم نیز برخوردار باشد تا حس بهتری به مخاطب انتقال دهد؛ ساعت پلکسی طرح اعداد، یکی دیگر از مدل‌های پر طرفداری است که حالت مدرن داشته و دکوراسیون شما را زیباتر می‌کند.

مشخصات

جنس
پلکسی
نوع موتور
آرام گرد
قطر
30 و 60 سانتیمتر
رنگ
مشکی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp