ساعت دیواری چوبی لومینوس

ساعت دیواری گرد چوبی لومینوس

ساعت دیواری لومینوس سفید مات قطر ساعت 60 سانتیمتر جنس تمام چوب موتور تقویتی تایوان آرام گرد عقربه فلزی و اعداد فلزی
______
مشخصات فنی:
جنس : چوب
ابعاد: قطر 60 سانتی متر
موتور : اصل تایوان ارام گرد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: lu-st60-g
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری گرد لومینوس

علاقه بشر به دانستن زمان و اجرای یک طرح خلاقانه در دکور منزل و تزیین دیوارها با وسایل آنتیکی نظیر ساعت دیواری روزبه‌روز افزایش یافته است. ساعت‌های دیواری جزو اولویت‌های انتخاب وسایل منزل محسوب می‌شوند، اما این انتخاب باید همراه با دقت و هماهنگی در فضا ایجاد شود.

ساختار ساعت دیواری گرد لومینوس

ساعت دیواری مدل لومینوس گرد و در رنگ سفید مات طراحی شده تا در هارمونی رنگ و شکل با وسایل خانه بیشترین هماهنگی را ایجاد کند. قابل توجه است که ساعت‌های دیواری که بزرگ باشند توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند. اندازه قطر ساعت 60 سانتی‌متر و از جنس چوب ساخته شده است.

عقربه‌ها و اعداد باظرافت تمام از جنس فلز و رنگ طلایی در کنار رنگ سفید ساعت به زیبایی نمایش داده می‌شوند. سادگی در طراحی ساعت مدل لومینوس باعث شده که علاقه‌‍‌‌مندان به دکور کلاسیک و رنگ‌های خنثی آن را انتخاب کنند.

از دیگر ویژگی خاص ساختاری آن موتور تقویتی تایوانی ساعت دیواری گرد تمام چوب سفید عقربه فلزی لومینوس است. قدرت موتور این مدل ساعت دیواری کاملاً خارق‌العاده است و با اطمینان چندین سال بهترین کارکرد را به شما خواهد داد.

ساعت دیواری گرد چوبی سفید لومینوس

دلایل انتخاب ساعت دیواری گرد لومینوس

ساعت دیواری به‌عنوان یک وسیله کاربردی در نقطه مرکزی دیوار سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق‌خواب و غذاخوری مرکز توجهات خواهد بود. دلایل مختلفی در انتخاب ساعت دیواری گرد لومینوس به‌عنوان دکوری زیبا وجود دارد که آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

موتور تایوانی ساعت

دلیل اصلی انتخاب ساعت دیواری مدل لومینوس استفاده از موتور تایوانی در آن است. با درنظرگرفتن این مسئله که موتور ساعت از قطعات اصلی آن محسوب می‌شود؛ پس یک موتور تایوانی اورجینال راندمان کار یک ساعت دیواری را تا سال‌ها تضمین می‌کند.

ظاهر ساعت لومینوس

اشکال مهندسی، ترکیب رنگ و اندازه در ظاهر ساعت‌های دیواری انتخاب را برای هر نوع دکوری آسان کرده است. ساعت مدل لومینوس گرد، سفیدرنگ، چوبی و عقربه‌هایی فلزی به رنگ طلایی دارد که ترکیب رنگ سفید و طلایی در دکورهای مدرن جلوه ویژه‌ای دارد.

قیمت ساعت لومینوس

اصلی‌ترین عامل در انتخاب ساعت دیواری مدل لومینوس قیمت مناسب آن است. قیمت مطرح شده برای این مدل ساعت در برابر زیبایی چشمگیر و طراحی خاص آن و همچنین وجود موتور تقویتی تایوانی بسیار به‌صرفه عنوان شده است.

خرید ساعت دیواری گرد لومینوس

بیشتر مواقع در خرید وسایلی که تغییر زیادی در دکور خانه ایجاد می‌کنند دچار سردرگمی می‌شوید که دوست دارید بهترین انتخاب را داشته باشید و حتی گاهی زمان زیادی را برای خرید صرف می‌کنید و نتیجه خوبی را نخواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی خانه شما این امکان را برای بسیاری فراهم کرده که با کمترین زمان کالاهای موجود در بازار را بررسی کرده و خریدی هوشمندانه را تجربه کنند. ساعت دیواری مدل لومینوس را آسان و سریع از سایت خانه شما ثبت سفارش کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

ابعاد
قطر 60 سانتیمتر
جنس بدنه
تمام چوب
نوع موتور
تقویتی تایوان آرامگرد
رنگ
سفید
نظر های موجود
سوال
در
قطر 30 این کار رو هم میزنین ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

نه متاسفانه سایز شرکتی است

0موافق 9مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp