متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
ساعت دیواری دیزن مدل H1BG-60

ساعت دیواری گرد چوبی دیزن wall clocks

ساعت دیواری گرد چوبی دیزن با اعداد رومی و خطی به شکل دایره قطر 60 سانتیمتر رنگ پس زمینه مشکی و جنس قاب چوب

وضعیت کالا: اتمام موجودی

ساعت دیواری گرد چوبی دیزن با اعداد رومی و خطی در سه سایز مختلف و جنس قاب چوبی می باشد رنگ پس زمینه این ساعت مشکی می باشد

برخی از ساعت دیواری ها به عنوان یک اثر هنری یاد میشوند، درست به همان اندازه که یک تابلو دیواری، زیبایی را به دیوارها و فضای خانه شما می‌دهد، ساعت هم در زیبا کردن دکوراسیون داخلی نقش دارد.

امروزه ساعت‌ها در طرح‌های مدرن‌تر و جنس‌های متنوع‌تر در بازار عرضه می‌شوند، بدین گونه انتخاب برای متقضایان بسیار راحت‌تر شده است، قبل از خرید ساعت دیواری برای منزل به چند نکته مهم باید توجه شود، انتخاب ساعت به عنوان وسیله کاربردی برای تشخیص زمان و در عین حال یک وسیله دکوری، همان‌قدر که می‌تواند بر زیبایی فضا بیافزاید، اگر اصولی انتخاب نشود ممکن است باعث بی‌نظم به نظر رسیدن محیط خانه شما بشود.

اولین نکته سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان است، آیا سبک دکوراسیون شما کلاسیک است یا مدرن؟ و یا به سبک فانتزی علاقه دارید؟! برای انتخاب ساعت دیواری مناسب با هر سبک، مدل‌های متنوعی در بازار موجود است، نکته بعدی رنگ دکوراسیون و دیوار مورد نظر برای نصب ساعت است، مشخص است ساعت دیواری که برای دیوار منزل‌تان انتخاب می‌کنید باید از لحاظ جنس و رنگ با سایر وسایل دکوراسیون و مبلمان‌تان هماهنگ باشد. نکته دیگر درباره ساعت دیواری، ابعاد آن است که باید با در نظر گرفتن متراژ منزل و ابعاد دیواری که قصد دارید ساعت را روی آن نصب کنید، انتخاب شود، محل و ابعاد دیواری را که قرار است ساعت روی آن نصب شود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید ساعتی که انتخاب می‌کنید از نظر اندازه متناسب با فضای مورد نظرتان باشد.

ساعت دیواری گرد چوبی مدل دیزن با طراحی ساده و شیک، به خوبی با اکثر سبک‌های دکوراسیون هماهنگ می‌شود.

شما می‌توانید این ساعت دایره‌ای در سه سایز مختلف با قطرهای 45، 60 و 70 سانتی‌متر را با توجه به متراژ خانه و دیواری که برای نصب ساعت انتخاب کردید، سفارش دهید.

در آخر، مهم‌ترین نکته انتخاب بهترین فضا برای نصب ساعت مورد نظر است. علاوه بر توجه به ابعاد دیوار منتخب که در بالا گفتیم، باید به این نکته نیز توجه شود که ساعت روی دیواری قرار گیرد که از تمام بخش‌های خانه به راحتی دیده شود که یکی از بهترین فضاها دیوار پشت کاناپه است. همچنین نصب ساعت دیواری بالای کنسول و یا شومینه همیشه مورد توجه بوده است. راهروها و ستون‌ها مکان‌هایی هستند که ممکن است زیاد مورد توجه قرار نگیرند اما این فضاها هم می‌توانند گزینه‌ی خوبی برای نصب ساعت دیواری باشد البته به شرطی که به خوبی در دید افراد قرار بگیرد.

مشخصات

جنس قاب
چوب
وزن
3.8 کیلوگرم
نمایش زمان
رومی - خطی
whatsapp