روتختی تک نفره باغ وحش

روتختی تک نفره باغ وحش bedcover

روتختی تک نفره باغ وحش همراه با دو عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک با طراحی بسیار زیبا و جذاب.
______
مشخصات فنی :
جنس : میکرو درجه یک
ابعاد لحاف : 220*145سانتی متر
ابعاد روبالشتی : 50*70سانتی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 081
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۱۵۹,۰۰۰ تومان

روتختی تک نفره باغ وحش

دنیای طراحی داخلی گزینه‌های بی‌شماری را برای تغییر هر جنبه از فضاهای زندگی ما ارائه داده و راحتی و تجربه زیبایی شناختی ما را افزایش می‌دهد. هنگامی که صحبت از لوازم ضروری اتاق خواب، مانند رختخواب می‌شود، روتختی تک نفره باغ وحش به عنوان یک انتخاب استثنایی برای کودکان  می‌باشد.

روتختی تک نفره باغ وحش روتختی همه کاره و پر جنب و جوش نه تنها رنگ و بویی را به فضای اتاق شما می‌بخشد، بلکه سطح بی‌نظیری از راحتی و پیچیدگی را نیز ارائه می‌دهد. در این مقاله از سایت خانه شما، ویژگی‌ها و مزایای استثنایی که این روتختی تک نفره به دکوراسیون اتاق خواب شما می‌آورد را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های روتختی تک نفره بچگانه

ویژگی‌ها و مزایای این رو تختی جذاب عبارت‌اند از:

ملافه با کیفیت

بی شک هر فردی که قدردان راحتی و سبک باشد، اهمیت سرمایه گذاری روی تخت خواب با کیفیت را می‌داند. روتختی یک نفره Yellow Love نه تنها این انتظارات را برآورده می‌کند، بلکه فراتر از آن است. این روتختی که با نهایت دقت و با استفاده از مواد درجه یک ساخته شده است، به شما اطمینان می‌دهد که از خوابی راحت و آرام در شب لذت ببرید و در عین حال جذابیت بصری مجموعه تخت خواب شما را نیز افزایش می‌دهد.

تطبیق پذیری در طراحی

یکی از مزیت‌های اصلی روتختی باغ وحش در تطبیق پذیری طراحی آن نهفته است. رنگ زرد روشن به کار رفته در طراحی آن انرژی مثبت ساطع می‌کند. چه سبک اتاق خواب شما به سمت مینیمالیست، مدرن یا بوهمی باشد، این روتختی مکمل طیف وسیعی از زیبایی شناسی است و حس گرما و شخصیت را به فضای شما می‌بخشد.

 

کاربردی و عملی

جدا از جذابیت زیبایی شناختی، روتختی یک نفره Yellow Love عملکرد عملی را نیز ارائه می‌دهد. اندازه دقیق آن کاملاً روی هر تخت یک نفره قرار می‌گیرد و نیازی به تنظیم مجدد مداوم یا سر و صدا کردن ظاهر تخت شما را از بین می‌برد.

شستشو و نگهداری آسان

شما می‌توانید به راحتی این رو تختی تک نفره را با ماشین لباسشویی شست‌وشو دهید. همچنین این روتختی نیاز به نگهداری زیادی مثل اتوکشی مداوم و غیره ندارد، چون به هیچ عنوان چروک نمی‌شود و همچنین رنگ آن نیز ثابت است.

انتخاب متناسب با بودجه

زندگی اغلب با محدودیت‌های مالی همراه است، بنابراین یافتن محصولات باکیفیت و مطابق با بودجه ما ضروری است. روتختی تک نفره Yellow Love با ترکیبی از مقرون به صرفه بودن و کیفیت ماندگار، از این نظر ارزشی استثنایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی کلی اتاق خود را بدون هیچ خرج اضافی ارتقا دهید.

ضد آلرژی

مسئله حساسیت امروزه در اغلب افراد دیده می‌شود؛ اما شما با انتخاب روتختی Yellow Love دیگر نیاز نیست که نگران این مسئله باشید؛ زیرا این روتختی از مواد ضد حساسیتی ساخته شده است که یک خواب راحت را بر همه استفاده کنندگان از آن فراهم می‌کند.

خرید

شما با خرید روتختی تک نفره Yellow Love از سایت خانه شما نه تنها صاحب یک روتختی با کیفت بالا خواهید شد بلکه دو عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک از جنس تترون درجه یک نیز که بسیار خنک و مناسب فصل تابستان است را نیز به دست خواهید آورد. پس اصلاً در انتخاب این روتختی هیچ تعللی نکنید و همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید.

مشخصات

عرض
دو عدد رو بالشتی , یک عدد لحاف
جنس
میکرو
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp