روتختی بت من یکنفره

روتختی بت من یکنفره bedcover

روتختی بت من یکنفره همراه با یک عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک با طراحی بسیار زیبا و جذاب
______
مشخصات فنی :
جنس : تترون درجه یک
ابعاد ملحفه : 220*145
ابعاد روبالشتی: 70*50

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0417
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

روتختی بت من یکنفره

بی شک یکی از پرکاربردترین وسایل‌ خانه، تخت‌ها و روتختی‌ها هستند که به‌صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌شود. از همین رو انتخاب تخت و رو تختی که راحتی افراد را تضمین کند جزو ضروریات است. گفتنی است که روتختی تک نفره طرح بت من  پرانه و مناسب اتاق خواب کودک و نوجانان میباشد و می‌تواند برای برآورده کردن علاقه کودکان مناسب باشد.

روتختی بت من یکنفره با جزئیات پیچیده و مواد باکیفیت خود، چیزی بیش از یک کالای کاربردی را ارائه می‌دهد. شما با انتخاب این طرح از روتختی برای اتاق خواب خود کیفیت و زیبایی را با هم به ارمغان می‌آورید. اگر دوست دارد درباره این محصول به اطلاعات بیشتری دست یابید، در ادامه با ما همراه باشید.

 روتختی بت من یکنفره

ویژگی‌های روتخی بت من

در این بخش جهت آشنا کردن شما عزیزان با این طرح از روتختی، ویژگی‌های آن را برشمرده‌ایم که عبارت‌اند از:

طراحی نفیس

اولین چیزی که در مورد روتختی تک نفره طرح بت من توجه را به خود جلب می‌کند، طراحی  شخصیت های کارتونی و استفاده از آنها در اتاق کودکان همیشه پرطرفدار بوده است. 

راحتی

روتختی بت من یکنفره علاوه بر طراحی گیرا، راحتی فوق‌العاده‌ای را برای استفاده‌کنندگان ارائه می‌دهد. این رو تختی ساخته شده از مواد با کیفیت بالا مثل تترون درجه یک است که حس نرم و دنجی را ایجاد کرده و شما را دعوت می‌کند پس از یک روز طولانی در آغوش خود فرو بروید. پارچه به کار رفته در این روتختی افزون بر مجللی، بادوام نیز است و این اطمینان را به استفاده‌کنندگان می‌دهد که در طول مدت کوتاهی دچار پارگی یا رنگ رفتگی نمی‌شود.

تطبیق‌پذیری

یکی از ویژگی‌های کلیدی که روتختی یک نفره  را از سایرین متمایز می‌کند، تطبیق‌پذیری آن است. اندازه آن برای یک تخت یک نفره مناسب بوده و از آن می‌توان برای اتاق خوابگاه، اتاق مهمان یا اتاق خواب کودکان استفاده کرد.

نگهداری آسان

یکی دیگر از جنبه‌هایی که باعث می‌شود روتختی تک نفره طرح بت من قابل‌توجه باشد، نگهداری آسان آن است. این محصول قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و به‌هیچ‌عنوان چروک نمی‌شود. با این ویژگی دیگر نیازی به نگرانی در مورد بردن آن به خشک‌شویی یا صرف ساعت‌ها وقت برای شستن دستی آن نیست.

ضد حساسیت

استفاده از رو تختی طرح لاو برای آن دسته از افرادی که دچار آلرژی هستند بسیار مناسب است؛ زیرا این روتحتی از مواد ضد حساسیت‌زایی ساخته شده است که راحتی را بر همه افراد فراهم می‌کند.

خنک بودن

اغلب افراد عادت دارند در یک محیط خنک به خواب روند. در این باره شایان ذکر است که جنس این روتختی به گونه‌ای است که به فرد اصلاً احساس گرما نمی‌دهد. همچنین شما با خرید روتختی تک نفره طرح انیمشین بت من یا سوپر من صاحب یک عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک نیز خواهید شد که تجربه شیرین یک خواب خنک را در فصل تابستان برای شما فراهم می‌آورند.

خرید

شما برای تهیه این روتختی فوق‌العاده می‌توانید به سایت خانه شما مراجعه کرده و آن را در دو رنگ متفاوت یعنی سیاه و سفید مشاهده و مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید. بعد از انتخاب رنگ و ثبت سفارش محصول، ما حداکثر تا 7 روز کاری آن را به درب منزلتان ارسال خواهیم کرد.

مشخصات

جنس
تترون درجه یک
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145
سایر توضیحات
یک عدد رو بالشتی , یک عدد لحاف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp