تصویر روتختی بچگانه تدی

روتختی بچگانه تدی

روتختی بچگانه تدی 4 تکه سه بعدی خرس شامل یک عدد لحاف دوخته شده 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 90 و دو عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر
______
مشخصات فنی:
جنس : تنسل ترک
ابعاد روبالشتی : 70*50
ابعاد لحاف : 160*240
ابعاد ملحفه : 90*200
ضمانت : دو سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: x700
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

روتختی بچگانه تدی

روتختی های تک نفره بچگانه طرح خرس مجموعه ای کامل از لحاف، ملحفه(روکش تشک) و دو عدد رو باشتی می باشد. که با توجه به طرح و رنگبندی آن یک انتخاب بسیار مناسب برای فرزند دختر شما می باشد تا با این ست زیبایی را به آن هدیه هدید.

روتختی بچگانه تدی

از ویژگی های این محصول به چهار فصل بودن آن میتوان اشاره کرد و با توجه به جنس بسیار مرغوب پارچه به هیچ عنوان چروک نمی شوند و رنگ آن ثابت است. جنس پارچه این روتختی بچگانه از تنسل ترک بوده که از نظر نرمی به ابریشم می ماند و ضد حساسیت است.

ابعاد این روتختی استاندارد بوده و برای تخت های یک نفره مناسب می باشد که بصورت چهار تیکه می باشد. همچنین این محصول دارای 2 سال گارانتی می باشد.

ارسال این محصول در تهران با پیک ویژه فروشگا هدرب منزل شما ارسال می شود و در شهرستان ها توسط باربی ها و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد لحاف: 160*240
ابعاد
ابعاد ملحفه: 90*200
ابعاد
ابعاد رو بالشتی: 50*70
جنس
پارچه تنسل ترک
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp