تصویر دیوار سبز مصنوعی پرتقالی

دیوار سبز مصنوعی پرتقالی

دیوار سبز مصنوعی مدل پرتقالی مناسب تزیینات تکمیلی ابعاد پنل25*25 سانتیمتری و تراکم برگ 50 عددی جنس گل پلیمر مقاوم و 36 ماه گارانتی در صورت استفاده در محیط بسته و 12 ماه گارانتی در صورت استفاده در محیط باز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 139
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۲۰,۰۰۰ تومان

ویژگی دیوار سبز مصنوعی پرتقالی

گرین وال یا نمای سبز، فضای سبزی است که روی دیوار شکل میگیرد این فضا  را میتوان هم به وسیله گل و گیاه واقعی هم مصنوعی ایجاد کرد و از منظره زیبای آن لذت برد و حس طراوت و شادابی را به محیط القا کرد.

دیوار سبز مدل پرتقالی با طرح زیبا  پوشش حجمی متوسط بالایی دارد و به گیاه طبیعی شباهت زیادی دارد ،مناسب برای استفاده در انواع محیط ها  اعم از :حیاط،بالکن،اتاق خواب،فضای پذیرایی و.... می باشد،دیوار سبز مدل پرتغالی در پنل هایی با ابعاد25*25 و تراکم برگ 50 عددی در هر پنل  تهیه شده است.جنس دیوار سبز مدل پرتقالی پلیمر است که در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد.

دیوار سبز در شرایطی که در محیط بسته و دور از تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد 3سال ضمانت و اگر در شرایط خارج از محیط بسته و در  معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد 1 سال ضمانت دارد.فضای منزل خودرا با گل های دیواری شبدر دیوار سبز مصنوعی پرتقالی زیباتر کنید و رنگ و لعاب تازه ای به محیط اطراف خودتان بدهید تا با نگاه کردن به این گل های رنگارنگ انرژی مثبت آنها را جذب کنید با دیوار سبز مصنوعی محیط شما همیشه بهاری است.

برای پوشش هر متر مربع 16 عدد دیوار سبز به ابعاد 25 در 25 سانتیمتر نیاز است.

دیوار سبز مصنوعی با توجه به زیبایی بصری خاصی که ایجاد میکند این روز ها برای طراحان داخلی محصولی قابل توجه هستند، شما میتوانید انواع دیوار سبز را از وب سایت خانه شما با ضمانت اصالت کالا تهیه فرمایید و آن را درب منزل خود در هر کجای ایران تحویل بگیرید.
تنوع بی نظیر این محصول از نظر رنگ بندی و نوع شکل و ظاهر میتواند شما را برای آنچه هنگام خرید دیوار سبز مصنوعی در نظر دارید کمک نماید.

نصب دیوار سبز

این محصول به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی قابل نصب است بطوری که برای نصب آن تنها نیاز به یک چکش و میخ دارید و هر یک از این دیوار سبز ها در کنار هم به صورت نری و مادگی به راحتی چفت میشوند.

مشخصات

ابعاد
25*25 سانتیتر
جنس
پلیمری
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp