جا کفشی سه درب ام دی اف

جا کفشی مدل fh126

این جاکفشی شیک و با کیفیت با ارتفاع 120سانتیمتر و عرض105سانتیمتر در عمق 30 سانتیمتر مناسب ,و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک و MDF
ابعاد: 120*105*30 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2093777
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۶۷۳,۰۰۰ تومان

جاکفشی مدل FH126

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید که با جمع و جور کردن کفش های خود به محیطی که در آن زندگی می کنید نظم دهید و درهم و برهم بودن کفش ها شما را کلافه کرده است وقت آن رسیده که جا کفشی مدل ‏FH126‎ را از فروشگاه اینترنتی خانه شما خریداری کنید.

قرار دادن یک جاکفشی مناسب با محیط شما در قسمت ورودی ساختمان یا راهرو می تواند انتخابی ایده ال باشد که موجب می شود فرد در زمان ورود به خانه کفش های خود را در آن قرار دهند و از بی نظمی محیط خود جلوگیری کنند.

مدل های مختلفی از جاکفشی تولید و به بازار عرضه شده است که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و در میان تنوع بالای جاکفشی که توسط برندهای مختلف تولید می شوند جاکفشی مدل ‏FH126‎ توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و می تواند به بهترین شکل ممکن از کفش های شما محافظت کند.

انتخاب و خرید یک جاکفشی مناسب برای هر خانه ای اهمیت بسیار زیادی دارد و شما با خرید یک جاکفشی مناسب و متناسب با دکوراسیون منزل خود علاوه بر زیبایی بسیاری که به محیط خود هدیه می دهید می توانید از کفش های خود نگهداری کنید و نظم بسیاری را برای خانه خود به وجود بیاورید.

جاکفشی مدل fh126

جاکفشی مدل ‏FH126‎، نمونه ای از زیباترین و پرطرفدارترین جاکفشی های موجود در بازار است که برای آن سه درب تعبیه شده است و به شما این امکان را می دهد که کفش های خود و خانوادتان را درون آن قرار دهید چرا که این محصول بسیار جادار است و امکان نگهداری از 20 جفت کفش را برای شما فراهم می کند و بهتر است که بدانید برای این جاکفشی، کشویی تعبیه شده است که برای شما این شرایط را مهیا می کند که واکس، فرچه، بوگیرهای کفش و غیره را در آن نگهداری کنید و هر زمان که نیاز داشتید به آن دسترسی داشته باشید.

در فروشگاه خانه شما، این محصول با رنگ های مختلفی از جمله قهوه ای روشن، مشکی و سفید در اختیار شما دوستان عزیز قرار می گیرد که شما می توانید آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید.

مشخصات فنی جاکفشی مدل ‏FH126‎

جنس جاکفشی مدل ‏FH126‎، از MDF مرغوب می باشد و با روکش ملامینه درجه یک پوشش داده شده که ضد خط و خش می باشد.
ابعاد : 30*105*120

شما دوستان عزیز می توانید این محصول را با چوب ام دی اف در رنگ و ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید.

جاکفشی مدل ‏FH126‎، که در وبسایت خانه شما به فروش می رسد با قیمتی به صرفه و کیفیتی بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

 

مشخصات

جنس
ملامینه درجه یک
ابعاد
120*105*30
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنگ و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp