متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
سرویس خواب دونفره ام دی اف اطلسی

تخت خواب دو نفره اطلسی atlasi

تخت خواب تاج دار پله ای کار شده مدل اطلسی بسیار شیک دارای چهار کشوی زیر تخت در رنگ های چوبی متنوع تمام ام دی اف تولید شده در ایران با کیفیت بسیار بالا همراه با گارانتی
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : تمام ام دی اف
رنگبندی : دارای رنگبندی متنوع
ابعاد میز آرایش : 70*80*45
ابعاد تختخواب : 216*170*123
ابعاد آینه : 103*62
تعداد کشو : قابل سفارش با یک کشو
سایر توضیحات : ارسال با هزینه کم

کد کالا: atlasi
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۰ تومان

تخت خواب دو نفره MDF

اگر به دنبال یک تختخواب جذاب هستید که با هر دکوراسیونی ست شود و فضا را شیک‌ کند اطلسی چیزی است که نیاز دارید. تخت خواب دو نفره اطلسی یکی از محصولات پر فروش سایت خانه شما است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

تخت خواب تاج دار پله ای کار شده مدل اطلسی با طراحی بسیار شیک دارای چهار کشوی زیر تخت، در رنگ های چوبی متنوع تمام ام دی اف، تولید شده در ایران با کیفیت بسیار بالا و همراه با گارانتی می باشد. در کنار این تخت زیبا ست کامل میز آرایش دو تکه پازلی با کشو های ریلی و آینه ای به ابعاد 103*62 در تکمیل این سرویس تخت خواب دو نفره ام دی اف کار را تمام میکند.

تختخواب دو نفره اطلسی

مشخصات تختخواب دو نفره اطلسی

  • این تخت خواب جزو تخت خواب‌هایی هست که برای بهینه‌سازی فضا بهترین گزینه است زیرا چهار کشو در بخش پایینی خود دارد که می‌توان در آن وسایل اضافی یا لباس قرار داد و اگر دراور ندارید این مدل بهترین انتخاب است.
  • تخت خواب تاج دار است و تاج آن به صورت پله‌ای کار شده است و می‌توان روی آن دکوری هم قرار داد.
  • جنس بدنه تمام ام‌دی‌اف از چوب لایسنس ترکیه است دوام و عمر خوبی داشته و کیفیت آن ثابت شده است.
  • رنگ‌بندی جذاب این تخت را می‌توانید بالاتر مشاهده کنید. رنگ‌های متنوع و شادی دارد که هر سلیقه‌ای را راضی به خرید می‌کند.
  • تخت خواب دو نفره اطلسی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا است و این یعنی پس از سفارش محصول بدون هیچ عیبی تقدیم مشتری می‌شود.
  • برای عزیزان تهرانی ارسال رایگان و سریع انجام می‌شود و عزیزان ساکن سایر شهرستان‌ها می‌توانند بین یک هفته و ده روز ارسال محصول طول می‌کشد.
  • می‌توانید این تخت خواب جذاب را به همراه میز آرایش یا بدون آن سفارش دهید. امکان انتخاب پا تختی برای ارسال با تخت هم وجود دارد.
  • ابعاد تخت 216*170*123 است و برای اتاق خواب های کوچک واقعا مناسب و جمع و جور است.
  • قیمت باورنکردنی این مدل را فقط در این سایت می‌توانید پیدا کنید. فقط کافیست سری به بازار زده و با کمی پرس‌وجو متوجه قیمت بالای تخت دونفره در بازار با جنس بدنه مشابه شوید.

کالیته رنگ

این سرویس خواب دو نفره MDF زیبا را می توانید در رنگ های سفید، مشکی، رنگ گردویی، آنتیک روشن، چوب بلوط، قهوه ای تیره، ونگه، لارکس و آبنوس سفارش دهید. کافیست در هنگام ثبت سفارش رنگ انتخابی سرویس خواب را در قسمت انتخاب رنگ وارد و سفارش خود را ثبت نمایید، پس از ثبت سفارش سرویس خواب با بسته بندی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد لازم به ذکر است سفارش های داخل شهر تهران ارسال به صورت رایگان و برای شهرستان به صورت پس کرایه توسط شرکت های معتبر باربری ارسال خواهد شد.

کلام آخر

می‌توانید این تخت خواب دونفره زیبا با قیمتی به غایت مقرون به صرفه و مناسب را از سایت خانه شما تهیه کنید.  تنها کافیست برای خرید تختخواب دونفره اطلسی از بخش فروشگاه و گزینه‌های خرید استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کالا و تضمین کیفیت با مشاورین سایت در تماس باشید.
در صورتی که قصد خرید انواع ملزومات خواب مانند رو تختی و تشک تخت را دارید می‌توانید از بخش محصولات کالای مدنظر را سرچ و پس از بررسی مشخصات آن را خریداری کنید. نماد اعتماد الکترونیک تضمینی برای خرید کالای مرغوب با قیمت مناسب است که این سایت نیز دارای آن است و همواره در صدد جلب رضایت مشتری قدم برمی‌دارد.

 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 216*170*123
ابعاد
ابعاد میز آرایش: 70*80*45
ابعاد
ابعاد آینه: 103*62
ابعاد
ابعاد پاتختی: 50*45*45
جنس بدنه
MDF لایسنس ترکیه
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
whatsapp