تابلو دیواری مدرن یا حی

تابلو دیواری مدرن یا حی

تابلو مدرن یا حی از سری تابلو های دیجیتال آرت با هنر و تکنیک دیجیتال خط نقاشی بر روی بوم نفیس با قاب چوبی از جنس روس و ضخامت 5 سانتی متر، تابلویی خاص اصیل و زیبا قابل سفارش در 8 سایز به صورت مستطیل، این اثر زیبا دارای 5 سال ضمانت کیفیتی ویژه می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس قاب : قاب چوبی از جنس روس
ابعاد: در 8 سایز متنوع
سایر: دارای 5 سال ضمانت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MP2941.5
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۲۳,۰۰۰ تومان

تابلو دیواری طرح یا حی

تابلو ها عناصری هستند که با انتخاب آن ها متناسب با فضای دکوراسیون، محیط را از فضایی سرد و خنثی به فضایی گرم و دلنشین تبدیل می کنید.

یکی از زیبا ترین و هنرمندانه ترین تابلو های موجود در بازار تابلو دیواری زیبا و شکیل یا حی می باشد که با انتخاب آن جلوه خاصی به فضا داده می شود و باعث ایجاد حس شکوه و عظمت می شود.

این تابلو نقاشیخط از سری تابلو های دیجیتال آرت می باشد که با تکنیک دیجیتال بر روی بوم نفیس اثری هنری خلق شده که اصالت و کیفیت کالا را چند برابر کرده است.

استفاده از بوم نفیس و رنگ چاپی با کیفیت خاصیت ضد آب بودن، ضد نور و ضد مواد شوینده را برای این محصول به وجود آورده است که این امر باعث طول عمر آن شده است که دارای ضمانت ۲۰ ساله رنگ می باشد.

این تابلو دکوراتیو با قاب به ضخامت ۵ سانتی متری از جنس چوب روس به شکل مستطیل تولید شده است که محکم بودن آن را تضمین می کند.

تابلو دیواری طرح یا حی

همچنین این کالا دارای ۵ سال ضمانت کیفیتی است.

این تابلو دیجیتال آرت به دلیل ایجاد فضایی اصیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است در نتیجه این تابلو دیواری در هفت سایز مختلف قابل سفارش می باشد که همه افراد با هر متراژ از فضا قاب عکس با ابعاد مناسب فضای خود را انتخاب کنند.

تابلو مدرن یا حی با طرحی معنوی و خاص با خط نستعلیق و ترکیب رنگی زیبا که نشان دهنده اصالت ایرانی است قابل سفارش به دو صورت زیر می باشد:

نرمال: چاپ ساده

برجسته: چاپ به همراه هنر برجسته سازی با تکنیک آکرلیک توسط کار دست هنرمندان 

تلفیق‌ عکس عرفانی با جمله عارفانه یا حی جذابیت محصول را چند برابر کرده است که استفاده آن در اتاق خواب، نشیمن و هر سالنی باعث ایجاد حس آرامش می شود.

دیزاینر ها با انتخاب تابلو مدرن و عارفانه یا حی که یکی از اسماء حسنی خداوند می باشد برای دکوراسیون های مدرن علاوه بر زیبایی باعث کاهش استرس می شوند.

این تابلو فضا را به محیطی دلنشین و آرامشبخش تبدیل می کند.

مشخصات

جنس
بوم نفیس (ضد آب، نور و مواد شوینده)
ضخامت
قاب 5 سانتی متر
ضمانت
5 سال ضمانت کیفیتی
جنس قاب
چوب روس
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp