متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
لوستر گرد سناتور

لوستر گرد سناتور

لوستر گرد سناتور با آویز های کریستالی جذاب به قطر 40 سانتیمتر با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای منزل هایی با سبک سنتی و کلاسیک و مدرن با کیفیت و اصالت
______
مشخصات فنی:
قطر : 40 سانتی متر
رنگ بدنه : مشکی و طلایی
جنس بدنه : آلومینیوم

وضعیت کالا: اتمام موجودی

 انتخاب مدل و سبک و اندازه لوستر شما نسبت به فضایی که می خواهید نورپردازی کنید بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی خانه شما با در نظر گرفتن سلایق مشتریان، لوسترها و اکسسوری های نورپردازی بسیار متنوع و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار داده و شما می توانید به راحتی لوستر مورد نظر خود را تنها با چند کلیک انتخاب و خریداری نمایید.

این لوستر مناسب با سبک های منازل قدیمی، مدرن و کلاسیک می باشد که با شکلی دایره و از جنس بدنه آلومینیوم طراحی شده است. کریستال های زیبا و خوش نقشی از بدنه این لوستر آویزان شده است که زیبایی و جلوه این لوستر را چند برابر می کند.

لوستر گرد کریستالی

این کالا در دو رنگبندی مشکی و طلایی ارائه شده است که با توجه به دیزاین و دکوراسیون خود می توانید یکی از این دو رنگ را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

این لوستر هم مانند سایر لوسترهای مدرن دیگر قابل ویرایش است که با توجه به آویزهای سیمی که به بدنه لوستر متصل شده است می توانید این تنظیم ارتفاع را انجام دهید. این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا می باشد و این اطمینان را به شما می دهد که محصولی باکیفیت را تهیه می کنید.

بعد از انتخاب و خرید خود از این فروشگاه، کالا درب منزل شما تحویل داده می شود که در تهران با پیک مخصوص فروشگاه و در شهرستان با پست و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

قطر
40 سانتی متر
جنس بدنه
آلومینیوم
رنگ
دارای دو رنگ طلایی و مشکی
سایر توضیحات
ضمانت اصالت و سلامت کالا
سایر توضیحات
قابلیت تنظیم ارتفاع
سایر توضیحات
مناسب برای منازلی با سبک قدیمی، کلاسیک و مدرن
whatsapp