تابلو شاسی طرح بوم نقاشی تبسم

تابلو شاسی طرح بوم نقاشی تبسم tabasom

تابلو شاسی طرح بوم نقاشی تبسم بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر با رنگ و طرح خلاق و هنرمندانه توانسته ترکیبی جذاب از رنگها را خلق کرده که این اثر میتواند به فضای سالن یا اتاق شما زیبایی و جلوه ای خاصی ببخشد.
______
مشخصات فنی:
جنس قاب : تخته شاسی
ابعاد: در 4 ابعاد متنوع
ضخامت قاب : 8 میلی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: t085
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۶۰,۰۰۰ تومان

تابلو دیواری تبسم

تابلو های دیواری را باید با توجه به سبک طراحی فضا از طرح ها و رنگ های متفاوتی انتخاب کرد؛ با انتخاب تابلویی مناسب منزل یا محل کار، دکوراسیونی شیک و زیبا برای فضای خود خلق کنید.

تابلو طرح بوم تبسم یکی از زیبا ترین اثر هنری می باشد که با انتخاب آن برای فضای سالن نشیمن می توانید فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید.

جنس بدنه این تابلو دکوراتیو از شاسی با کیفیت به ضخامت ۸ میلیمتر تولید شده است و برای این تابلو هنری با ترکیب رنگی گرم و جذاب از بهترین نوع چاپ استفاده شده است.

ابعاد سفارشی این کالا با توجه به نیاز شما قابل تغییر است؛ که به راحتی می توانید در فضای نشیمن، اتاق خواب، سالن ها و غیره با هر پلان و اندازه ای از این تابلو زیبا استفاده نمایید. 

این طرح بوم انتزاعی از سبک نقاشی میدان رنگ می باشد. در نقاشی میدان رنگ که با اسامی دیگری هم‌چون نقاشی رنگ‌پهنه یا زمینه‌رنگ نیز شناخته می‌شود، گستره‌های بزرگی از رنگ‌های مسطح، فارغ از هرگونه شکل و خط، خارج از میزان مشخص، در ترکیب‌بندی‌های بسیار ساده با ابعادی بسیار بزرگ روی سطح بوم کشیده می‌شود.

تابلو دیواری تبسم
ترکیب رنگی و طرح این محصول به گونه ای است که افراد را با هر سلیقه ای به خود جذب می کند و باعث ایجاد فضایی دلنشین می شود.

این تابلو چاپی به دلیل تولید با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب، مشابه نمونه نقاشی می باشد که زیبایی محصول را چند برابر کرده است؛ و با هزینه ای مقرون به صرفه اثری هنری و خاص در محیط خود نصب می کنید.
همچنین رنگ این تابلو تزیینی با بهترین کیفیت چاپ شده است که طول عمر محصول را افزایش داده است.

با انتخاب این تابلو نقاشی زیبا زندگی و کار را برای خود و اطرافیان خود دلچسب و مهیج کنید و حس تازه ای به زندگی خود وارد کنید. با انتخاب یک طرح خاص بر روی دیوار ، حس سر زندگی را در محیط ایجاد کنید.

این تابلو به دلیل استفاده هوشمندانه از رنگ های گرم و سرد قابلیت ست شدن با هر رنگ از مبلمان را دارد.

مشخصات

ابعاد
20 * 30 سانتی متر
40 * 60 سانتی متر
50 * 70 سانتی متر
60 * 90 سانتی متر
76 * 150 سانتی متر
جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp