تابلو دیواری انیمیشن هلو کیتی hello kitty کارتون

تابلو هلو کیتی hello kitty hello kitty

تابلو هلو کیتی hello kitty کارتون بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر با رنگ و تصویر زیبا و کیفیت خارق العاده میتواند زیبایی و جذابیت به اتاق شما ببخشد

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: tk0015
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲۵۰,۰۰۰ تومان

تابلو هلو کیتی hello kitty کارتون

تابلو اتاق کودک برای طراحی دکوراسیون اتاق تاثیر به سزایی دارد. به همین خاطر اگر می‌خواهید اتاق زیباتری برای کودک‌تان فراهم کنید، بهتر است از تابلو اتاق کودک استفاده کنید، استفاده از تابلو کیتی و یا نقاشی کیتی برای اتاق دختران و سیسمونی فرزند شما بسیار مناسب است.

تابلوهای اتاق کودک طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی دارند و شما طبق سلیقه‌ی خود می‌توانید هر کدام را که مایل باشید انتخاب کنید و در طراحی دکوراسیون اتاق کودک‌تان از آن استفاده نمایید. بعضی از افراد رنگ‌های خنثی را می‌پسندند اما تعداد بیشتری از افراد طرح‌های شاد و کارتونی را انتخاب می‌کنند. تابلو به طور کلی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون ایفا می‌کند و تابلو اتاق کودک نیز تاثیر زیادی برا اتاق کودک می‌گذارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای خرید تابلو باید به آن توجه کنید، رنگ‌بندی آن است. اگر کودک شما دختر است باید رنگ تابلوی اتاق او را از رنگ‌های دخترانه مانند صورتی، سرخابی و ... انتخاب کنید. اگر کودک شما پسر است باید تابلوهای اتاق او را از رنگ‌های پسرانه انتخاب کنید و یا اینکه ترکیب رنگ‌های اتاق او را به صورت پسرانه انتخاب کنید. در کنار همه‌ی این‌ها شما باید در انتخاب رنگ تابلو به نکات دیگری نیز در دکوراسیون توجه کنید تا زیباترین تابلو را در اتاق کودک خود نصب نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های تابلو اتاق کودک که به آن باید توجه زیادی داشته باشیم اندازه و ابعاد آن است. برخی از اتاق‌ها دیوارهای بزرگی دارند و به همین دلیل برای این اتاق‌ها باید تابلوهایی با اندازه‌های بزرگ انتخاب کنید ولی بعضی از اتاق‌ها از آنجایی که دیوارهای کوچک‌تری دارند باید برای آن‌ها تابلوهایی با اندازه کوچک تهیه کنید. تابلو اتاق کودک باید در اندازه‌ای باشد که زیبایی اتاق را بیشتر کند نه اینکه فضا را شلوغ نماید. بعضی از خانواده‌ها به اشتباه تابلوهای زیادی را در اتاق کودک خود نصب می‌کنند که با این روش دیوار اتاق زیبایی خود را از دست می‌دهد. طرح تابلوهای اتاق کودک باید کودکانه باشد و بر اساس روحیه او ترسیم شده باشد. اگر کودک شما دختر است باید از تابلوهایی در اتاق او استفاده کنید که طرح دخترانه داشته باشد و با روحیات او سازگاری کافی را داشته باشد، ولی اگر کودک شما پسر است باید از تابلوهایی استفاده کنید که طرح روی آنها پسرانه باشد و با روحیات پسرانه او سازگاری های لازم را داشته باشد.

سایت خانه شما یکی از فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد که تابلوهای بسیار متنوعی را در فروشگاه خود دارد. شما می‌توانید وارد سایت شوید و در بخش تابلو اتاق کودک، تابلوی مورد نظر خود را که بیشتر می‌پسندید انتخاب کنید تا برای شما ارسال شود.

تابلو دیواری انیمیشن هلو کیتی، یک تابلوی ساده و در عین حال زیبا مناسب برای اتاق کودک شما با طراحی دکوراسیون دخترانه می‌باشد این تابلو در سه سایز مختلف موجود است که شما می‌توانید با توجه به ابعاد فضا و اتاق خود هر کدام از ابعاد را خواسته انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

مشخصات

جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر های موجود
NoTitle
در
یه کادوی خاص و زیبا بود ممنون از سایت خانه شما
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام. ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز. شما میتوانید از سایر تابلو های موجود در سایت نیز دیدن فرمایید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp