تابلو دیجیتال آرت طرح تندیس

تابلو دیجیتال آرت طرح تندیس Digital art

تابلو دیجیتال آرت طرح تندیس (طراحی مدرن)

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 266
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

در اکثر مواقع برای تزئین خانه و انتخاب دکوری اولین انتخاب ها لوازم دکوری مانند مجسمه و ساعت یا لوستر و آباژور می باشد اما اگر میخواهید فضای خانه شما متفاوت و لوکس تر به نظر برسد نباید دیوار ها را فراموش کنید وجود یک یا چند عدد تابلو دیواری در سایز های مختلف تاثیر زیادی در زیبایی خانه شما خواهد داشت و حتما به چشم می آید. انتخاب تابلو دیواری در وحله اول یک امر سلیقه ای می باشد اما دانستن نکاتی نظیر جنس بوم، نوع اثر، جنس قاب و طرح اصلی تابلو میتواند به شما کمک نماید تا انتخابی بهتر و با کیفیت داشته باشید.

تابلو دیواری های دیجیتال آرت، آثار هنری منحصر به فردی می باشند که با چاپ بر روی بوم میتواند انتخاب مناسبی باشد. با توسعه بیشتر نرم افزار های طراحی و تلفیق آن با هنر موجب خلق آثاری جدید و متفاوت شده است که بیشتر سلیقه ها را پوشش میدهد. از ویژگی های این نوع آثار قابلیت ادیت کردن و ایجاد تغییرات توسط هنرمندی است که در حال خلق این نوع تابلو نقاشی است و این باعث می شود تا بتواند اثری را ارائه نماید که کمترین عیب و بالاترین کیفیت تابلو دیجیتال آرت را داشته باشد. 

تابلو دیجیتال طرح تندیس نیز از این قاعده مستثنی نبوده. این طرح که شمایلی نظیر تندیس های سنگ تراشی شده هنرمندانی همچون میکل آنژ می باشد. به صورت تلفیقی با سبک مدرنیته است. این تابلو  بر روی بوم از جنس کانواس با الیاف طبیعی چاپ می گردد. جنس کلاف استفاده شده در این محصول چوب سفید به ضخامت 5 سانتیمتر می باشد. چاپ این طرح بر روی بوم به صورت پورتریت (عمودی) با سایز های مختلف امکان پذیر است که مطابق با فضایی که فرد در اختیار دارد میتواند از بین سایز های مشخص شده در قسمت ویژگی ها تعیین نماید. 

مشخصات

نام طرح
تندیس
جنس رویه
جنس پارچه استفاده شده کانواس با الیاف طبیعی است.
جنس قاب
جنس کلاف استفاده شده از چوب سفید می باشد.
ضخامت
5 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp