تابلو دکوراتیو شعر مولانا

تابلو دکوراتیو شعر مولانا

تابلو دکوراتیو شعر مولانا از سری تابلوهای دیجیتال آرت با هنر و تکنیک دیجیتال خط نقاشی بر روی بوم نفیس با قاب چوبی از جنس روس و ضخامت 5 سانتی متر، تابلویی خاص اصیل و زیبا قابل سفارش در 7 سایز به صورت مستطیل، این اثر زیبا دارای 5 سال ضمانت کیفیتی ویژه می باشد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MP8112.2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

تابلوها از تنها عناصر دکوراتیوی به شمار می آیند که در هر فضایی نشان دهنده شخصیت و سبک و سلیقه شما هستند.

از تابلویی که شما داخل اتاق خود استفاده می کنید گرفته تا تابلو هایی که دیوار اصلی خانه (پذیرایی و حال) شما را دیزاین میکنند میتوان کاملا سلیقه و شخصیت و حتی خلق و خوی شما را حدس زد.

برای انتخاب تابلوی مناسب ابتدا دیوار فضایی که میخواهید با تابلو دیزاین کنید را حتما اندازه بگیرید و تابلویی با سایز مناسب بنا به سبک خانه خود انتخاب کنید. سپس به چیدمان و رنگ قالب فضا توجه کنید بعد از این 2 نکته میتوانید به سمت انتخاب طراحی بروید برای انتخاب طرح مناسب علاوه بر زیبایی تابلو همیشه به این نکته توجه کنید که تابلوی دیواری از اصلی ترین عناصری است در نگاه اول به چشم می آید پس طرح تابلوی شما شناسنامه شخصیت شما و فضای شماست.

تابلو های دیجیتال آرت خانه شما با طراحی های خاص و با در نظر گرفتن سلیقه و اصالت ایرانی تابلوهایی با سبکی مدرن همراه با رنگ و حسی ایرانی (خطوط نستعلیق و یا طرح ها و نمادهای ایرانی) گرد هم آورده تا شما بتوانید زیبایی و اصالت را با هم در خانه خود داشته باشید.

تابلو دکوراتیو شعر مولانا بسیار خاص تلفیق هنر نقاشی و عکس و شعر زیبای حضرت حافظ با خط زیبای نستعلیق (  جان‌ها ای شاخ تر به رقص آ / چون یوسف اندرآمد مصر و شکر به رقص آ / ای شاه عشق پرور مانند شیر مادر / ای شیرجوش دررو جان پدر به رقص آ / چوگان زلف دیدی چون گوی دررسیدی / از پا و سر بریدی بی‌پا و سر به رقص آ ) با کیفیت بسیار بالا چاپ دیجیتال و پرینت بر روی بوم نفیس (ضد آب، نور، مواد شوینده و با ضمانت 20 ساله رنگ) قابل سفارش در 8 سایز و به دو صورت:

  1. نرمال: چاپ ساده 
  2. برجسته: چاپ به همراه هنر برجسته سازی با تکنیک آکرلیک توسط کار دست هنرمندان 

پارچه تمام تابلوها بوم نفیس و چارچوب تابلوها از چوب روس با ضخامت 5 سانتی متر می باشد. 

لازم به ذکر است که این اثر دارای 5 سال ضمانت کیفیتی ویژه از طرف گالری می باشد.

مشخصات

جنس
بوم نفیس (ضد آب، نور و مواد شوینده)
ضخامت
قاب 5 سانتی متر
ضمانت
5 سال ضمانت کیفیتی
جنس قاب
چوب روس
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp