تابلوی هنری شاهین

تابلوی هنری شاهین shahin

تابلوی هنری شاهین با رنگ بندی خاص و جذاب بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر میتواند به فضای اتاق و یا سالن شما زیبایی و جلوه ی خاصی ببخشد که ساعت ها به آن خیره شد و از آن لذت برد.
______
مشخصات فنی:
جنس قاب : تخته شاسی
ابعاد: در 4 سایز متنوع
سایر : با ضخامت 8 میلیمتر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: t010
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲۴۰,۰۰۰ تومان

تابلوی هنری شاهین

تابلوهای دیواری یکی از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی منازل هستند و تأثیر بزرگی بر زیبایی و طراحی فضا دارند. این تابلوها می‌توانند به عنوان نقطه تمرکز یا تزیینات جانبی در اتاق‌ها استفاده شوند و به فضا جذابیت و شخصیت بیشتری ببخشند.

اگر شما نیز به دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان اهمیت می دهید، بهتر است تابلویی مطابق با سلیقه تان به آن فضا اضافه کنید. در همین راستا تابلو هنری شاهین می تواند انتخاب خوبی برای شما خاص پسندان باشد. ویژگی های این تابلو زیبا در ادامه آورده شده است.

تابلو دیواری شاهین

ویژگی های تابلو هنری شاهین

برخی از ویژگی های جذاب  این تابلو  عبارت اند از:

رنگبندی جذاب

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید تابلو هنری شاهین دارای طیف جذابی از رنگ ها است که به راحتی می تواند توجه ها را به سمت خود جلب کند. اگر به دنبال ایجاد نکته کانونی در فضای مدنظر خود هستید ، خرید این تابلو به شما پیشنهاد می شود.

امکان سفارشی سازی ابعاد تابلو هنری شاهین

یکی از نکات مهم در خرید هر تابلو دیواری که باید در نظر گرفته شود، ابعاد آن تابلو است. با انتخاب تابلو شاهین برای خرید، شما دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید؛ چون این تابلو در سه سایز مختلف در فروشگاه خانه شما موجود است.  شما عزیزان می توانید با توجه به ابعاد دیوار مد نظرتان یکی از این سایز ها را انتخاب و سفارش دهید.

سبک خاص

انتخاب تابلوهایی با طرح‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف، به واکنش‌های احساسی مختلف در افراد منزل می‌انجامد و می‌تواند احساسات مثبت و آرامش را تقویت کند.  تابلو دیواری شاهین  به جلوه بصری فضای خالی و خنثی‌ای که دیوار ایجاد می‌کند، زندگی و رنگ داده و جلوه و شخصیت بیشتری به فضا می بخشد.

خرید

شما علاقه مندان به این گونه سبک های خاص می توانید به راحتی با چند کلیک محصول خود را از سایت خانه شما انتخاب و سفارش دهید. در این سایت توضیحات مربوط به هر محصول بعلاوه تصویر آنها آورده شده است که انتخاب را  برای کاربران عزیز آسان تر می کند.

مشخصات

جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp