تابلو دیواری اسب

تابلوی دیواری اسب Horse

تابلوی دیواری اسب بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر با تصویری زیبا و جذاب باعث خلق حس ناب شکوه و قدرت در مخاطب خود میشود که مناسب دکوراسیون منازل و محیط های شیک اداری میباشد.
______
مشخصات فنی:
نوع قاب : تخته شاسی
ابعاد: در 4 سایز متفاوت
ضخامت شاسی : 8 میلی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: t046
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲۴۰,۰۰۰ تومان

تابلو دیواری طرح اسب

تابلو دیواری اسب از محبوب ترین و زیبا ترین محصولات شمرده می شود. از گذشته تا به امروز اسب به عنوان نماد نجابت و قدرت می باشد که وجود این تابلو در فضا های نشیمن باعث ایجاد حس قدرت و تمدن می شود. رنگ سیاه و سفید این تابلو چاپی حس خاص بودن را به افراد القا می کند.

وجود هر نوع دکوری اسب اعم از تابلو،دیوارکوب،مجسمه و غیره در فضا ها در ناخودآگاه بیننده اثر مثبت می گذارد. این تابلو که شباهت بسیاری به تابلو نقاشی دارد انتخاب تمامی کاربران خاص پسند می باشد.

در تولید این تابلو دکوراتیو زیبا از تخته شاسی به ضخامت ۸ میلیمتر استفاده شده است که این تخته شاسی از مرغوب ترین متریال موجود در بازار ساخته شده است. رنگ این تابلو تزیینی با بهترین کیفیت چاپ شده است که طول عمر محصول را افزایش داده است.

در دکوراسیون داخلی، رنگ سیاه و سفید رنگی خنثی شمرده می شود که متناسب با سلیقه افراد قابلیت ست شدن با تمامی رنگ ها را دارد.

این تابلو دیواری قابلیت تناسب با سبک چیدمان کلاسیک و همچنین مدرن را دارد، در نتیجه انتخاب این محصول برای تمامی مکان های اداری، سالن های زیبایی، رستوران ها، مطب و کلینیک ها و منازل و غیره بسیار مناسب است.

تابلو دیواری اسب

نیم رخ اسب به دلیل زیبایی ای که به تصویر می بخشد در بین عکاسان و نقاشان بسیار پرطرفدار است، در نتیجه این امر باعث جذابیت دو چندان تابلو دیواری شده است.

تابلو به عنوان یکی از نقاط کانونی در دیزاین فضا ها محسوب می شود و وجود تابلویی شکیل و زیبا باعث افزایش زیبایی و گیرایی محیط می شود.

ابعاد این محصول به دلخواه مشتریان عزیز قابل تغییر می باشد، که متناسب با اندازه های پلان چیدمان، تابلو خود را سفارش دهند.
استفاده از این تابلو دکوری حفظ اصالت را در فضای شما دارد.

الویت ما احترام به سلیقه و نظر مشتریان عزیز مان می باشد. تیم حرفه ای ما قصد دارد شما عزیزان بهترین و باکیفیت ترین محصولات را خریداری کرده و به صورت طولانی مدت استفاده کنید و هدف اصلی ما قیمتی مقرون به صرفه با کیفیتی بالا می باشد.

مشخصات

ابعاد
20 * 30
40 * 60
50 * 70
60 * 90
جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp