بوته مصنوعی فیتونیا

بوته مصنوعی فیتونیا

بوته مصنوعی فیتونیا از جنس پلی اتیلن مقاوم با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری ، آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان مناسب می باشد.
______
مشخصات:
طول : 40 سانتی متر
جنس : پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه
قابلیت شست و شو : دارد

وضعیت کالا: اتمام موجودی

بوته مصنوعی فیتونیا

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم به طور فزاینده‌ای شهری می‌شود و به همین خاطر افزودن فضای سبز زنده به فضای زندگی، برای افراد چالش‌برانگیزتر شده است. این چالش در جوامع آپارتمانی که ممکن است فضای بیرونی کمی در آن‌ها وجود داشته باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد، بیشتر است؛ اما برای مقابله با این چالش‌ها گیاهان مصنوعی پدید آمده‌اند که کار را برای کسانی که علاقه شدیدی به استفاده از گل و گیاه‌ها در زندگی خود دارند راحت کرده‌اند.

خوشبختانه گیاهان مصنوعی مانند بوته مصنوعی فیتونیا جایگزین بسیار خوبی برای گزینه‌های گیاهی سنتی هستند. این بوته مصنوعی شکلی فوق‌العاده واقعی داشته و یک گزینه‌ای عالی برای کسانی به شمار می‌رود که می‌خواهند بدون استرس مراقبت از گیاهان زنده واقعی، فضای سبز را به خانه یا محل کار خود اضافه کنند.

در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری را راجب بوته مصنوعی فیتونیا در اختیارتان قرار دهیم. اگر به استفاده از گل و گیاه علاقه دارید ولی وقت رسیدگی به آن‌ها را ندارید، خواندن این مطالب می‌تواند به شما در حل این مسئله کمک کند.

بوته مصنوعی گیاه فیتونیا

ویژگی‌های بوته مصنوعی فیتونیا

این گیاه مصنوعی در رنگ‌ها، الگوها، اندازه‌ها و متریال‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. این ویژگی بوته مصنوعی فیتونیا را به یک گزینه‌‌ی عالی برای تزئین هر فضای زندگی، صرف نظر از سبک آن تبدیل کرده است. در نتیجه، این محصول یک قطعه دکور خانه محبوب برای کسانی به شمار می‌رود که علاقه زیادی به گل و گیاه دارند.

همچنین گفتنی است که بوته فیتونیا مصنوعی بسیار بادوام هستند. در حالی که گیاهان واقعی ممکن است توسط آفات، بیماری‌ها، آب زیاد یا خیلی کم آسیب ببینند، فیتونیا مصنوعی از این عوامل مصون است. این گیاهان از مواد قوی (پلی اتیلن مقاوم) ساخته شده‌اند که می‌توانند در برابر نور مستقیم خورشید، آب و سایر عوامل محیطی که می‌توانند به گیاهان واقعی آسیب برسانند، مقاومت کنند.

مزایای بوته مصنوعی فیتونیا

یکی از مزایای بزرگ گیاهان مصنوعی فیتونیا، تطبیق‌پذیری آن‌ها است. آن‌ها می‌توانند با هر سبک دکوراسیونی ترکیب شوند و در عین حال، رنگ سبزی را به فضا اضافه کنند. علاوه بر این، این گیاهان مصنوعی نگهداری کمی دارند و نیازی به آبیاری و هرس ندارند. تهیه این گیاهان یک گزینه‌ای عالی برای کسانی است که اغلب سفر می‌کنند یا آن‌قدر مشغول هستند که نمی‌توانند از گیاهان واقعی مراقبت کنند. در عوض، گیاهان مصنوعی فقط به گردگیری گه گاهی نیاز دارند تا ظاهر زیبای خود را حفظ کنند.

بوته گیاه مصنوعی فیتونیا

خرید بوته مصنوعی فیتونیا

خرید بوته مصنوعی فیتونیا برای کسانی که به دنبال راهی آسان برای افزودن فضای سبز به فضاهای خود هستند، می‌تواند مناسب باشند. این محصول در فروشگاه خانه شما در ارتفاع 40 سانتی‌متر و با برگ‌هایی زیبا و ساقه ضخیم و استوار موجود می‌باشد. این ویژگی‌ها بوته مصنوعی موجود در فروشگاه را به نمونه طبیعی آن بسیار نزدیک کرده است؛ پس در انتخاب خود اصلاً شک نکنید و همین حالا این بوته مصنوعی را از سایت خانه شما سفارش دهید. پس از سفارش، این محصول حداکثر تا هفت روز کاری به صورت رایگان درب منزلتان به شما تحویل داده خواهد شد.

مشخصات

طول
40 سانتی متر
جنس
پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه
قابلیت شست و شو
دارد
مناسب برای
دارد آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان، سالن پذیرایی، سالن اداری، (محیط داخل و خارج ساختمان)
نظر های موجود
ابراهیمی
در
سلام سفارشم رسید واقعا ممنون همون بوته ای بود که انتخاب کردم با همون رنگ برای داخل سرویس بهداشتی تهیه کردم خیلی فضا رو قشنگ میکنه پیشنهاد میکنه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام مبارکتون باشه از نظردهی مثبت و خرید از خانه شما ممنونم

0موافق 0مخالف
بوته گیاه مصنوعی
در
این بوته مصنوعی هارو برای داخل گلدون گرفتم برای دکوری خیلی قشنگ میشه خیلی با کیفیت هست من سه عدد بوته گرفتم قیمتشم خیلی مناسب بود ممنون
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp