بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی

بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی

بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی از جنس پلی اتیلن مقاوم با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری ، آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان مناسب می باشد.
______
مشخصات:
طول : 50 سانتی متر
جنس : پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه

وضعیت کالا: اتمام موجودی

بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی

بسیاری از افراد به استفاده از گل‌ها و گیاهان در محل زندگی یا کار خود علاقه‌مند هستند اما به دلیل اینکه گل‌های طبیعی نیاز به مراقبت‌های خاصی دارند، برای استفاده از آن‌ها دو دل می‌شوند. برای حل این مشکل باید بگوییم امروزه گیاهان و گل‌های مصنوعی به وجود آمده‌اند که به محیط همان زیبایی گل‌های طبیعی را می‌بخشند با این تفاوت که آن‌ها دیگر نیاز به مراقبت و آبیاری یا هرس ندارند.

بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی یکی از انواع این گل‌ها است که استفاده از آن جلوه زیبا و دل‌نشینی به محیط می‌بخشد. شما می‌توانید چندین دسته از بوته‌های این گل تزئینی را خریداری کرده و در هر فضایی که دوست دارید استفاده کنید. اگر به استفاده این محصول علاقه‌مندید، برای آشنایی با ویژگی‌های بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی و همچنین دریافت یک راهنمایی خرید عالی، بخش‌های بعدی این مطلب را دنبال کنید.

بوته تزئینی مصنوعی یاقوتی

ویژگی‌های بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی

همان‌طور که میدانید، در خرید یک محصول، اولین چیزی که مشتری را به سمت آن محصول جذب می‌کند، ویژگی‌های ظاهری آن است. بی‌شک شما وقتی ظاهر زیبای این بوته گل‌های تزیینی را در هر فروشگاهی ببینید، خواستار خرید آن‌ها می‌شوید؛ به عبارت دیگر زیبایی ویژگی است که در تمامی بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی یکسان می‌باشد.

اما در این بین مسئله مهم‌تری که مطرح می‌شود جنس این بوته‌ها است؛ چون جنس، بسته به فروشگاهی که بوته‌های تزیینی را از آن خریداری می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. گفتنی است که در فروشگاه اینترنتی خانه شما، این بوته گل‌ها با بهترین کیفیت و جنس خود عرضه می‌شوند. جنس بوته‌های موجود در این فروشگاه از پلی‌اتیلن مقاوم است.

پلی‌اتیلن در مقابل نور خورشید پایدار بوده و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد؛ به همین خاطر است که بوته‌های تزئینی ساخته شده با این ماده، ماندگاری زیادی دارند و زود خراب نمی‌شوند. شما علاقه‌مندان به این محصول تزیینی می‌توانید آن را به راحتی هم در فضاهای باز مثل بالکن و حیاط و هم در فضاهای بسته مثل فضای خانه یا سرویس‌های بهداشتی استفاده کنید.

ابعاد بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی

بوته یاقوتی تزیینی در بهترین ابعاد خود، 50 سانتی‌متر طول دارد. عرض این محصول نیز با توجه به ضخامت و تعداد برگ‌ها می‌تواند متغیر باشد. ناگفته نماند که ساقه‌های این محصول بسیار ضخیم و استوار هستند که جلوه طبیعی بیشتری به آن می‌دهند.

نظافت و نگهداری بوته مصنوعی تزیینی یاقوتی

نظافت و نگه‌داری بوته‌های مصنوعی از شما وقت زیادی را نمی‌گیرد؛ چون گردوغبار نشسته بر روی آن به راحتی با فشار باد دستگاه‌های دمَنده یا با استفاده از گردگیرهای پَر یا نخی تمیز می‌شود. البته نکته حائز اهمیتی که در نظافت این محصولات وجود دارد و اگر به آن توجه نشود ممکن است بوته‌های گل خراب شوند، شستشوی آن‌ها با آب و مواد شوینده است.

به دلیل اینکه این مدل بافت انبوه برگ‌های خمیده دارد، نظافت آن با مواد گفته‌ شده باید با رعایت اصول آن باشد تا به بافت گل آسیبی وارد نشود. دور نگه‌داشتن بوته یاقوتی مصنوعی از اجسام داغ و آتش نیز یکی دیگر از مهم‌ترین اصول مراقبتی این محصولات به شمار می‌رود.

مشخصات

طول
50 سانتی متر
جنس
پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه
قابلیت شست و شو
دارد
مناسب برای
دارد آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان، سالن پذیرایی، سالن اداری، (محیط داخل و خارج ساختمان)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp