باربیکیو ذغالی فلزی

باربیکیو فلزی مدل مهتاب

باربیکیو فلزی از نوع باربیکیوهای دغالی می باشد.که در ابعاد 220*110 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
ارتفاع میز : 90 سانتی متر
ابعاد : 220 * 40 *110

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: BBM01
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان ۱۶%
قیمت: ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو فلزی مدل مهتاب

ما در این صفحه از خانه شما در تلاش هستیم محصول کاربردی دیگری را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که با خرید آن می توانید زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورید.

باربیکیو فلزی مدل مهتاب از جمله تجهیزات کاربردی است که کاربران بسیاری را در کشور به خود جذب نموده و شما با کمک آن می توانید انواع گوشت را با بافتی بسیار عالی کباب کنید و از طعم  فوق العاده آن شگفت زده شوید.

باربیکیو فلزی مدل مهتاب از جمله باربیکیوهای ذغالی است که به جرات می توان گفت رتبه بالایی را در میان مدل های دیگر باربیکیو به خود اختصاص داده است و با توجه به این که سوخت آن از ذغال تامین می شود طعمی بی نظیر را به کباب های شما می دهد که شما می توانید با یکبار استفاده از این کباب پزهای ذغالی در میان دوستان و آشنایان خود به استاد کباب معروف شوید.

باربیکیو ذغالی به دلیل این که سوخت آن از ذغال تامین می شود سبب شده است که غذا به آرامی طیخ شود که همین امر منجر می شود که گوشت شما جزغاله نشود و بافتی نرم و آبدار داشته باشد. با این حساب می توان گفت باربیکیو فلزی مدل مهتاب گزینه ای بسیار ایده آل برای خانه های ویلایی شما به حساب می آید.

باربیکیو فلزی مدل مهتاب

علاوه بر پخت عالی غذا با استفاده از این باربیکیو، می توان گفت جنس این کباب پز موجب شده است افراد بدون محدودیت آن را خریداری نمایند بدون آن که نگرانی بابت اکسید شدن آن داشته باشند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که به پخت غذاهای کبابی و دودی علاقمند هستید اما به دلیل کثیفی که منقل های قدیمی دارد از طبخ آن پشیمان می شوید بهتر است که کباب پز آلومینیومی مدل مهتاب را خریداری نمایید زیرا این تجهیزات تمیز کردن و همچنین استفاده راحتی دارند، تنها کافی است این باربیکیو را خریداری نمایید و در قسمتی از منطقه مورد نظر خود قرار دهید و هر زمان که تمایل داشتید برای خانواده یا دوستان خود بدون کوچکترین اتلاف وقت کباب هایی با طعم و بافت بی نظیر دودی را آماده نمایید.

مشخصات فنی باربیکیو مدل مهتاب

  • ارتفاع 220 سانتیمتر
  • عمق 40 سانتیمتر
  • عرض 110 سانتیمتر
  • ابعاد منقل 40*80 سانتیمتر
  • ارتفاع میز 90 سانتیمتر

همان طور که مشاهده می کنید ابعاد این محصول مناسب است و فضای بسیاری را از محیط شما اشغال نمی کند بنابراین برای افرادی که با محدودیت فضا مواجه هستند و یا این که تمایل دارند کباب پز فضای کمی را اشغال کند مناسب است.

باربیکیو مدل فلزی مهتاب

مشخصات

ارتفاع
220 سانتیمتر
عمق
40 سانتیمتر
عرض
110 سانتیمتر
ابعاد
ابعاد منقل 40*80 سانتیمتر
ارتفاع میز
90 سانتیمتر
نوع
باربیکیو ذغالی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp