باربیکیو ذغالی بتنی طرح درخت

باربیکیو بتنی طرح درخت

باربیکیو بتنی طرح درخت با بدنه آرماتور بندی شده و مستحکم
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : بتن و آرماتور بندی شده
ارتفاع : 200 سانتی متر
طول : 155 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: TKb03
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو بتنی طرح درخت

روش های مختلفی برای پخت غذا وجود دارد و امروزه افراد به دنبال بهترین روش برای طبخ مواد غذایی هستند که علاوه بر سالم بودن ارزش غذایی آن ها نیز حفظ شود که کبابی کردن غذا ها می تواند این مزایا را به همراه داشته باشد.

امروزه استفاده از باربیکیو بتنی طرح درختی با توجه به مزایای بسیاری که دارد از جمله زیبایی بصری و همچنین عدم اشغال فضا، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید اطلاعات خود را در ارتباط با باربیکیو بتنی طرح درختی افزایش دهید به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید .

اطلاعاتی در ارتباط با باربیکیو بتنی طرح درختی

باربیکیو بتنی از جمله تجهیزات کاربردی است که در روند تولید آن از بتن استفاده شده است و ظاهری درخت مانند دارد و علاوه بر استحکام و مقاومت بالا، زیبایی بسیاری را برای محیط شما به وجود می آورد و شما می توانید برای منزل از آن خود استفاده کنید.

از بارزترین مشخصات ظاهری این محصولات می توان به ظاهر ایستاده آن اشاره کرد که ارتفاع استانداردی دارد و برای آن مخزنی تعبیه شده است که شما می توانید ذغال را در آن قرار دهید.

همچنین مجهز به جاسیخی است که شما می توانید بدون نگرانی سیخ های کباب را در آن قرار دهید بدون آن که نگرانی بابت افتادن آن ها داشته باشید.

باربیکیو بتنی طرح درخت

باربیکو بتنی مجهز به یک سایبان و دودکش است که ظاهر آن را زیباتر کرده است و شما می توانید بدون محدودیت در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کنید.

قیمتی مناسب و به صرفه دارد که فرد می تواند با صرف هزینه ای مناسب آن را جایگزین منقل های قدیمی کند.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید باربیکیو بتنی طرح درخت با کارشناسان فروش ما در خانه شما ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات لازم را در ارتباط با این محصولات دریافت نمایید.

مزایای استفاده از باربیکیو بتنی طرح درختی

  • به دلیل بتن به کار رفته در این تجهیزات مقاومت و استقامت بالایی دارد.
  • قیمت مناسب و به صرفه این تجهیزات افراد بسیاری را وادار به خرید این محصولات کرده است.
  • دردسر منقل های قدیمی را ندارد و شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید انواع کباب را آماده کنید.
  • ظاهری زیبا و چشم نواز برای محیط شما به وجود می آورد.
    تمیز کردن آن راحت است.

سخن پایانی

یکی از بهترین روش های پخت انواع کباب می توان به استفاده از باربیکیو اشاره کرد که برای افراد مزایای بسیاری را به همراه دارد و دردسرهای منقل های قدیمی را ندارد.

 

مشخصات

جنس بدنه
بتن
ارتفاع
200 سانتیمتر
طول
155 سانتیمتر
سایر توضیحات
بدنه باربیکیو ها آرماتوربندی شده بسیار مقاوم هستند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp