باربیکیو سیمانی طرح درخت

باربیکیو بتنی طرح تنه درخت

باربیکیو بتنی با بدینه مستحکم و آرماتور بندی شده
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : بتن
ارتفاع : 200 سانتی متر
طول : 100 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: TKb05
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو بتنی طرح تنه درخت

باربیکیوها یا همان کباب‌پزها از جمله وسایل کاربردی به شمار می‌روند که تهیه آن‌ها برای هر ایرانی ضروری است. این وسیله‌ها در انواع متفاوتی به تولید می‌رسند. گفتنی است که با توجه به نوع باربیکیو می‌توان از آن‌ها در فضاهای متفاوتی استفاده کرد.

باربیکیو بتنی طرح تنه درخت یکی از انواع این وسیله است که افراد می‌توانند آن را تهیه‌کرده و در فضاهای بازی مثل باغ، حیاط یا ویلاهایشان نصب کنند. در این مطالب از سایت خانه شما نیز قصد ارائه یک سری توضیحات مفید درباره این نوع باربیکیو را داریم.

اگر می‌خواهید با این وسیله کاربردی بیشتر آشنا شده و با خرید آن تجربه چشیدن یک کباب دلپذیر را داشته باشید تا پایان این مطلب ما را همراهی بفرمایید؛ چون علاوه بر بررسی مشخصات باربیکیو بتنی طرح تنه درخت، یک راهنمایی خرید نیز به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم کرد.

اهمیت تهیه باربیکیو بتنی طرح تنه درخت

قطعاً تابه‌حال به صورت دسته‌جمعی در باغ یا ویلایی قرارِ شام یا ناهار گذاشته‌اید. با در نظرگیری اینکه غذای محبوب ما ایرانی‌ها کباب است، پس قطعاً در این‌جور دورهمی‌ها تهیه کباب خوب و لذیذ برای میهمان‌ها جزو ضروریات به شمار می‌رود.

اما چون افراد تهیه کباب را کاری سخت و دشوار می‌دانند، مجبور می‌شوند تا این غذای دل‌چسب را از بیرون و رستوران‌ها سفارش دهند. قطعاً هزینه صرف شده در این نوع سفارشات نیز بالا خواهد بود. ولی اگر یک وسیله و کباب‌پزی باشد که کاملاً یک کباب رستورانی را تحویل ما دهد چطور ؟ آیا باز هم حاضر خواهیم بود دست به سفارش این غذا بزنیم؟ قطعاً خیر!

باربیکیو بتنی طرح تنه درخت یکی از این وسیله‌ها است که با تهیه آن دیگر به سفارش از رستوران هیچ نیازی نخواهید داشت. چون این کباب‌پز طوری طراحی شده است که کاملاً کباب دودی شده و لذیذ با پخت کامل تمام طرفین به شما تحویل می‌دهد. پس اهمیت تهیه این مدل باربیکیو اینجا مشخص می‌شود که با یک‌بار هزینه برای خرید آن، شما برای یک مدت بسیار طولانی از هزینه‌های سفارش غذا در امان خواهید بود.

باربیکیو سیمانی طرح درخت

ویژگی‌های باربیکیو بتنی طرح تنه درخت

در ابتدا باید خاطرنشان کنیم که در اغلب مواقع ممکن است به‌جای مواجه با نام باربیکیو بتنی، با نام باربیکو سیمانی روبه شوید. این دو نوع کباب‌پز هیچ تفاوتی باهم نداشته و هر دو یک اصطلاح‌اند. همچنین گفتی است که یکی از ویژگی‌های بارز باربیکو بتنی مدل تنه درخت سنگینی آن می‌باشد؛ این ویژگی به خاطر استفاده از بتن در ساخت آن است.

به همین دلیل نیز این نوع کباب‌پز برای استفاده در فضاهای باز مناسب می‌باشد؛ زیرا جابه‌جایی آن سنگین بوده و بهتر است در یکجا نصب شود. همچنین آرماتوربندی شدن بدنه باربیکیوها موجب مقاومت زیاد آنان شده است. به‌طوری‌که در محیط‌های باز و در برابر قرارگیری در مقابل نور خورشید و رطوبت، کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. پس شما می‌توانید با خیالی راحت از این وسیله به مدت طولانی استفاده کرده و نگران خرابی یا فرسودگی آن نباشید.

ابعاد باربیکیو بتنی طرح تنه درخت

باربیکیو بتنی طرح تنه درخت در ارتفاع 200 و طول 120 سانتیمتر ساخته می‌شود. ابعاد این مدل به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توان آن را در گوشه‌ای از حیاط گذاشته و استفاده کرد.

خرید باربیکیو بتنی طرح تنه درخت

شما می‌توانید این مدل باربیکیو را از سایت خانه شما در سه رنگ‌ قهوه‌ای تیره، مشکی و شاپون تهیه کنید. پس همین حالا سفارش خود را ثبت کرده و این محصول باکیفیت را حداکثر بعد 7 روز کاری در درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات

جنس بدنه
بتن
ارتفاع
200 سانتیمتر
طول
120 سانتیمتر
سایر توضیحات
بدنه باربیکیو ها آرماتوربندی شده بسیار مقاوم هستند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp