تصویر لوستر السا و آنا فروزن

لوستر السا و آنا فروزن kids light

آویز سقفی اتاق کودک طرح آنا و السا به صورت دو رو با ترکیب رنگی جذاب با بدنه چوبی به همراه 2 عدد سرپیچ در ابعاد 20در 35 در 35 با بهترین کیفیت به صورت دو رو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 522759
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۰۰۷,۰۰۰ تومان

شخصیت های محبوب آنا و السا کارتون فروزن

کارتون فروزن یا یخ زده که محصول شرکت والت دیزنی می باشد یکی از پر طرفدارترین کارتن های چند سال اخیر محسوب میشود.

و از همان سال اول اکسسوری ها و عروسک های این کارتن بی نظیر وارد بازار و در بین کودکان به خصوص دختران بسیار مورد توجه قرار گرفت این موضوع تا جایی پیش رفت که امروزه آنا و السا محبوبیت بیشتری نسبت به باربی پیدا کردند و در دیزاین اتاق کودکان و یا حتی در مهمانی های کودکانه تم بسیار پر طرفداری محسوب می شود.

اگر دختر شما نیز از طرفداران این کارتن جذاب است آویز آنا و السا همراه با شخصیت اولاف آدم برفی دوست داشتنی این کارتن با بهترین کیفیت و بدنه چوبی یکی از گزینه های بی نظیر برای اتاق پرنسس شماست.

آنا و السا خواهرانی هستند که علاوه بر تفاوت های شخصیتی عشق و محبت  آنها را در کنار یکدیگر قرار داده و در کل در این کارتن بر خلاف کارتن های قدیمی مانند گیسو کمند و یا راپونزل و سایر کارتن ها در تلاش است که عشق بین دو خواهر و قدرت خوانواده را به تصویر بکشد.

آنا خواهری مهربان و خوش قلب است و السا خواهر بزرگتر دختری فوق العاده که نمیداند با نیروی جادویی خود چه کند.

در این داستان السا نیروی ایجاد یخ و سرما را دارد و به دلیل این قدرت دچار خودخواهی و بدجنسی میشود و آنا با قلب بزرگ خود و عشقی که به السا دارد جلوی این اتفاق را میگیرد.

اولاف شخصیت محبوب و کمدی این کارتن که ساخته ی السا است و بسیار پر حرف و نه چندان باهوش است  نیز دوستی فوق العاده و هموراه همراه آنهاست که دردسرها و اتفاقات با مزه ای برای آنا و السا پدید می آورد.

ما این 3 شخصیت جذاب و دوست داشتنی را در قالب لوستر و آویز به عنوان اکسسوری کاربردی و جذاب برای شما گرد هم آورده ایم، این لوستر با 2 سر پیچ نوری مناسب برای اتاق کودک دلبندتان ایجاد میکند، لازم به ذکر است که لوستر به صورت 2 رو می باشد و اکسسوری جذاب برای اتاق فرزند دلبندتان محسوب می شود.

مشخصات

جنس بدنه
چوب
تعداد سرپیچ
2 عدد
ابعاد
20*35*45 سانتی متر
نظر های موجود
NoTitle
در
لوستر السا و آنا رو دیروز برام آوردن اتاق نوزاد کوچولوم خیلی قشنگ شد ممنونم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

لوستر اتاق کودک و همچنین سایر لوازم دکوری اتاق کودک خود را میتوانید از فروشگاه اینترنتی خانه شما تهیه فرمایید

0موافق 0مخالف
لوستر
در
من دخترم عاشق این کارتون هست وقتی این لوستر برای اتاقش گرفتم خیلی ذوق کرد جنسش هم عالی و هیچ ایرادی هم نداشت ارسالش صحیح و سالم بود
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

لوستر آنا و السا مورد علاقه بچه هاست مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
لوستر
در
سلام وقت بخیر من چند وقت پیش این لوستر خوشگل رو سفارش دادم خیلی راضیم از نظر ظاهری و کیفیت عالی بود ارسالش هم خیلی به موقع و دقیقا همون چیزی که سفارش داده بودم و همون رنگ رو برام ارسال کردن مرسی
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقتتون بخیر خوشحالیم که از لوستر رضایت داشتین

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp