آتش دان میزی

آتش دان میزی ذغالی

آتش دان میزی ذغالی جنس فولاد و وزن 18 کیلوگرم می باشد ابعاد آن 90 در 90 در 75 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فولاد
وزن : 18 کیلوگرم
ابعاد : 90 * 90 * 75

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آتش دان میزی ذغالی

آتشدان میزی ذغالی یک وسیله گرمایشی است که از ذغال چوب به‌عنوان منبع سوخت اولیه استفاده میکند. آتشدان ذغالی یک راه کارآمد برای گرم کردن فضا با کاربرد بالا نسبت به شومینه و همچنین ایجاد یک محیط منحصر‌به‌فرد است. مزایای استفاده از این محصول، شامل زیبایی، ایجاد گرما در فضای باز و کاربرد آن در آشپزی است. جالب است بدانید که از آتشدان میزی میتوان برای پخت و گریل همبرگر، مرغ، گوشت و غیره استفاده کرد.

پیشینه تولید و استفاده از آتشدان ها

انسانها برای استفاده از آتش، آتشدان ها را طراحی کردند. ایرانیان در طول تاریخ از انواع آتشدان ها استفاده می‌کردند. تاریخچه استفاده از آتشدان ها را میتوان در زمان زرتشت که مردم برای گرما و نور دور آن جمع می‌شدند، جستجو کرد. آتشدانها به دلیل تعبیه پذیری و کاربرد گسترده تر، از شومینه ها پیشی گرفته اند. شومینه‌ها عمدتا برای گرم کردن خانه استفاده میشوند، در حالی که از آتشدان ها میتوان در فضای باز هم استفاده کرد.

آتشدان میزی ذغالی

مزایای استفاده از آتشدان میزی ذغالی

آتشدان ها امروزه به عنوان عناصر تزئینی زیبا در باغها، ویلاها و حتی فضای بیرونی کافه ها و رستورانها استفاده می شوند. جذابیت و کارایی زیبایی شناختی آن به محبوبیت این محصول کمک کرده است. آتشدان ها را میتوان در مدلها و با متریالهای مختلف طراحی و تولید کرد. آتشدان در اصل، مانند یک بخاری در فضای باز عمل می‌کند.

آتشدان میزی ذغالی، فضایی گرم و دنج را برای فضای موردنظر فراهم میکند. درخششی که از خود ساطع می‌کند، باعث ایجاد فضای منحصربه‌فردی می شود. همچنین نسبت به شومینه پرکاربردتر است و میتواند در مکان مدنظر شما تعبیه شود و محدودیتهای تعبیه پذیری شومینه را نخواهد داشت.

برخلاف آتشدان های چوبسوز سنتی، آتشدان های ذغالی دود و آلاینده های مضر کمتری تولید میکنند. این ویژگی، این محصول را به گزینه بهتری نسبت به مدل چوبسوز تبدیل میکند.

همانطور که اشاره شد، آتشدان میزی ذغالی را میتوان برای پخت‌وپز استفاده کرد که آن را به یک وسیله پرکاربرد تبدیل میکند.

نحوه استفاده از آتشدان میزی ذغالی

هنگام انتخاب ذغال برای آتشدان میزی خود، مهم است که ذغال با کیفیت بالا انتخاب کنید. اگر قصد آشپزی با آتشدان میزی ذغالی خود را دارید، حتما از ظروف مناسبی که برای استفاده با حرارت بالا طراحی شدهاند، استفاده کنید.

ملاحظات هنگام استفاده از آتشدان میزی ذغالی

رعایت نکات ایمنی در برابر آتش در هنگام استفاده از آتشدان میزی ذغالی بسیار مهم است. این نکات شامل نگه داشتن یک کپسول آتش نشانی در نزدیکی و دور نگه داشتن آتشدان از مواد قابل اشتعال است.

هنگام استفاده از آتشدان میزی، مهم است که اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از سوختگی و سایر صدمات انجام دهید. بهعنوان مثال، پوشیدن دستکشهای مقاوم در برابر حرارت و استفاده از انبر.

آتشدان ذغالی میزی

ویژگی و نکات خرید آتشدان میزی ذغالی

آتشدان میزی، مناسب برای استفاده در فضای باز با ابعاد 90 در 90 در 75 سانتیمتر است. جنس این محصول از فولاد بوده و دارای وزن 18 کیلوگرم می باشد. زمان تحویل محصول، حداکثر 7 روز است.

در سایت خانه شما، ما سلیقه و نیازهای منحصر به فرد شما را در هنگام ارائه طیف گستردهای از محصولات با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه در اولویت قرار میدهیم. هدف اصلی ما این است که با حذف واسطه های غیرضروری و کنترل قیمتها بدون افت کیفیت، بهترین تجربه خرید ممکن را برای شما مشتریان عزیز فراهم کنیم. با خدمات ما، شما به‌راحتی میتوانید طیف متنوعی از اقلام تزئینی را خریداری کنید که هم از نظر زیبایی و هم از لحاظ قیمت با استانداردهای شما مطابقت دارند.

مشخصات

ابعاد
90*90*75
وزن
18 کیلوگرم
جنس
فولاد
نظر های موجود
آتش دان میزی
در
وای که فوق العاده هستش...یعنی اصلا نمیزاره غذای از دهن بیوفته چرا که مستقیم کنار آتش دان خورده میشه...من واقعا خوشم اومده.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp