آباژور رومیزی مدل استار

آباژور رومیزی مدل استار

آباژور رومیزی مدل استار با شید طرح مخروطی، طراحی بسیار خاص و مدرن همراه با رنگ بندی های متنوع در بدنه و شید بسیار شیک فقط در خانه شما...

آباژور رومیزی مدل استار

آباژور رومیزی مدل استار یک چراغ روشنایی همه کاره و زیباست که در بین طراحان داخلی و صاحبان خانه محبوبیت پیدا کرده است. این آباژور با طراحی شیک و مدرن خود، جلوه ای از پیچیدگی را به هر فضایی می بخشد. همچنین اندازه جمع و جور و ساختار سبک ، جابجایی و قرار دادن آن را در قسمت های مختلف اتاق بنا به سلیقه شما آسان می کند.

با این مقدمه کلی درباره آباژور رومیزی مدل استار، حال در ادامه مقاله، در مورد ویژگی ها، عملکرد و مزایای مختلف این مدل آباژور بحث خواهیم کرد. اگر به فکر خرید یک آباژور برای اتاق خود هستید، به شما پیشنهاد میکنیم تا پایان همراه ما باشید.

آباژور رومیزی مدل استار

ویژگی های آباژور رومیزی مدل استار

همانطور که قولش را داده بودیم، در این بخش ویژگی های مهم آباژور استار رومیزی را باهم مرور میکنیم.این ویژگی ها عبارت اند از:

قابلیت تنظیم نور

یکی از ویژگی های برجسته این نوع آباژور، مقدار روشنایی قابل تنظیم آن است که نیاز به حالات مختلف نور را برآورده می کند. این ویژگی، امکان نورپردازی سفارشی را فراهم می کند و آن را برای مطالعه یا برای ایجاد یک محیط دنج در اتاق مناسب می نماید. آباژور استار همچنین دارای ویژگی کاهش نور داخلی است که می تواند به طور قابل توجهی فشار چشم را در طول فعالیت های شبانه یا زمانی که فضای آرام تری می خواهید کاهش دهد.

مصرف کم انرژی

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه این محصول، طراحی متفکرانه و کم مصرف آن است. آباژور استار رومیزی از فناوری LED بهره می برد و در عین حال که نور کافی را ارائه می دهد، کمترین توان را مصرف می کند. بهتر است بدانید چراغ های ال ای دی به خاطر طول عمرشان معروف هستند؛ به این معنی که آباژور مدل استار در مقایسه با لامپ های معمولی طول عمر بیشتری خواهد داشت.

ترکیب با سبک های مختلف

علاوه برموارد گفته شده، طراحی مینیمالیستی و شکل براق آباژور استار رومیزی به طور یکپارچه با سبک های مختلف داخلی ترکیب می شود. این آباژور چه بر روی میز کنار تخت یا میز تحریر قرار گیرد و چه به عنوان یک قطعه تزئینی مورد استفاده قرار گیرد، ظرافت را به هر فضایی اضافه می کند. همچنین خطوط تمیز و زیبایی شناسی معاصر آن، برای ترجیحات طراحی مدرن و سنتی جذاب است و این محصول را به یک افزودنی همه کاره برای هر محیط خانه یا اداری تبدیل می کند.

دوام بالا

آباژور رومیزی مدل استار علاوه بر کارایی و طراحی فوق العاده، بادوام و مقاوم نیز می باشد. این محصول ساخته شده از مواد با کیفیت بالا بوده و می تواند در برابر سایش و خرابی های احتمالی به خاطر استفاده روزانه مقاومت کند.به عبارت دیگر طول عمر این مدل آباژور تضمین شده است.

آسانی حمل

افزون بر همه ویژگی های که برشمردیم، حمل این محصول بسیار آسان است. آباژور استار با در نظر گرفتن قابلیت حمل طراحی شده است. اندازه جمع و جور و ساختار سبک این آباژور به کاربران این امکان را می دهد تا بدون زحمت آن را از اتاقی به اتاق دیگر حمل کنند یا حتی در سفر خود آن را ببرند.

خرید

در خاتمه به طور کلی باید بگوییم آباژور رومیزی مدل استار یک چراغ روشنایی بسیار هوشمند و با طراحی جامع است. این لامپ با ترکیب عملکرد، بهره وری انرژی، سازگاری و دوام، نیازهای صاحبان خانه را برآورده می کند.

آباژور رومیزی مدل استار

شما کاربران عزیز می توانید این آباژور فوق العاده در طرح مخروطی را در 10 تن رنگی متفاوت و در ابعاد قطر بالایی 25 سانتی متر ، قطر پایین 35 سانتی متر و ارتفاع20 سانتی از سایت خانه شما ، مشاهده و خریداری نمایید.

مشخصات

ارتفاع
60سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
جنس شید
پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی
ابعاد شید
قطر بالا: 25cm قطر پایین: 35 ارتفاع: 20
جنس پایه
فلزی
نظر های موجود
آباژور رومیزی
در
من این مدل از آباژور رو میزی رو سفارش دادم خیلی عالی قیمت مناسب و کیفیت بی نظیری داره نورش هم واقعا عالی حرف نداره حتما توصیه میکنم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بابت خرید و نظر دهی راجع به آباژور ممنونم

0موافق 0مخالف
آباژور
در
سلام روزبخیر چقدر رنگ قرمزش قشنگ و خوشرنگ هست به دکور اتاق من خیلی میادش همین زنگ رو سفارش میدم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

درمورد انتخاب کالا و ثبت سفارش سوالی داشتید میتونید از شتیبان آنلاین از  طریق گفتینو با واتساپ بپرسید.

0موافق 0مخالف
آباژور
در
وقت بخیر خیلی شبیه عکسی هست که سفارش دادم قیمتش هم خیلی مناسب بود زمانی هم که برام ارسال شد تمیز و سالم بود ایرادی نداشت
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

روز خوش بابت خرید و انتخاب آباژور از خانه شما ممنونم

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp