متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
آباژور رومیزی آرام مدل 7008/8

آباژور مدل رومیزی آرام lighting

آباژور مدل رومیزی آرام با پايه چوبي با پوششي از پلي يورتان براق به ارتفاع 71 سانتیمتر است. قطر پایه 15 سانتیمتر و قطر شید 30 سانتیمتر می باشد و مناسب برای فضاهای داخلی است.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آباژور آرام رومیزی و نور پردازی های فرعی

نور و نور پردازی از اهمیت ویژه ای در دکوراسیون و کاربردی تر کردن فضا ها برخوردارند و چیزی که اهمیت این مسئله را دو چندان میکند این است که امروزه ثابت شده که نور و نور پردازی از نظر روانشناسی تاثیر بسیار زیادی بر خلق و خو و رفتار شما خواهد داشت.

در منزل و دکوراسیون داخلی ما 2 نوع نور را برای نور پردازی تعریف میکنیم که به 2 دسته نورهای اصلی و نورهای فرعی تقسیم می شود.

-نورهای اصلی: همان لوسترها و آویزهای سقفی هستند

-نورهای فرعی نور:نور پردازی توسط المان هایی مانند آباژورهای ایستاده و رومیزی و...

حال دلیل استفاده از نور های فرعی چیست آباژورها علاوه بر این که می توانند عناصری جذاب برای دکور و زیبایی باشند میتوانند هر قسمتی از خانه که نیاز به نور بیشتر و یا حتی کم تر را دارد تامین کنند، مانند راهرو ها یا قسمت هایی از پذیرایی که نور کافی ندارند اتاق خواب ها و اتاق مطالعه و....

آباژور رومیزی آرام مدل 7008/8 از سری آباژورهای رو میزی می باشد با طراحی خاص بدنه و شیدی جذاب با رنگ بندی فوق العاده است که میتواند فضای منزل شما را دلنشین تر کند،از نکات جذاب این آباژور شید خاص آن است که به دلیل نوع رنگ بندی میتواند با هر فضایی به خصوص اتاق خواب شما با هر نوع رو تختی به راحتی ست شود.

این آباژور با 3 رنگ بدنه طراحی و تولید میشود که در رنگ های قهوه ای خود رنگ (رنگ قهوه ای اصیل چوب) قهوه ای سوخته یا تیره و سفید هستند برای انتخاب رنگ بدنه مهم است که به رنگ چوب میزی که می خواهید آباژور را روی آن قرار دهید توجه کنید و نزدیک ترین رنگ را نسبت به رنگ میز خود انتخاب کنین، چنانچه میز شما و یا محلی که می خواهید آباژور را روی آن قرار دهید رنگی سفید و یا سنگی است پیشنهاد ما به شما انتخاب بدنه سفید رنگ است.

در انتخاب آباژور رو میزی به ابعاد میز خود نیز توجه کنید آباژور شما به هیچ عنوان نباید بزرگتر از میز شما باشد و یا شید آن از اطراف میز شما بیرون زده باشد، ابعاد آباژور رومیزی آرام مدل 7008/8 در ارتفاع 71 سانتیمتر و قطر پایه 15 سانتیمتر و قطر شید 30 سانتیمترمی باشد.

شما می توانید طرح‌های مختلف شیدها را از اینجا مشاهده نمایید. و مطابق با محیط و سلیقه خود آباژور دلخواه خود را انتخاب نمایید.

مشخصات

نوع
آباژور ساده
رنگ
پايه چوبي با پوششي از پلي يورتان براق
طول،عرض،ارتفاع
ارتفاع 71 سانتیمتر/ قطر پایه 15 سانتیمتر / قطر شید 30 سانتیمتر
تعداد سرپیچ
1
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp