آباژور روميزي مدل KLS

آباژور روميزي مدل KLS Lampshade

آباژور رو ميزي مدل KLS جنس بدنه فلز با آبكاري طلايي پي وي دي مي باشد. محصول تماماً دستساز مي باشد. .
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز با آبكاري طلايي پي وي دي
سایر : محصول تماماً دستساز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KLS
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

آباژور روميزي مدل KLS

آباژور رومیزی مدل KLS ترکیبی از سبک و عملکرد فوق‌العاده است که نیازهای نورپردازی اشخاص را در فضاهای مختلف برآورده می‌کند. گفتنیست که این مدل از آباژور به دلیل ویژگی‌های جذاب خود در بین طراحان داخلی و صاحبان خانه به رسمیت شناخته شده است.

طراحی شیک، تطبیق‌پذیری و ویژگی‌های پیشرفته آباژور روميزي مدل KLS، آن را به گزینه‌ای محبوب برای افرادی تبدیل کرده است که به دنبال راه‌حل مناسب نورپردازی برای فضاهای خود هستند. پس اگر به دنبال انتخاب یک آباژور رومیزی خاص برای اتاق خود هستید، شک نکنید که مطالب آورده شده در این مقاله به شما در یک انتخاب درست کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید.

آباژور رومیزی مدل KLS

ویژگی‌های آباژور روميزي مدل KLS

برای خرید یک آباژور خوب، شما به‌عنوان خریدار باید با ویژگی‌های آن محصول آشنا باشید؛ از همین رو ما در ادامه تمامی جنبه‌های آباژور مدل KLS را مورد بحث قرار داده‌ایم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

طراحی زیبا و جذاب

آباژور رومیزی KLS دارای طراحی بصری جذاب و امروزی است که آن را به یک افزودنی ایده آل برای هر فضایی تبدیل می‌کند. ظاهر باریک و مینیمالیستی آن به طور یکپارچه با انواع سبک‌های دکور ترکیب می‌شود و زیبایی شناسی کلی اتاق را بهبود می‌بخشد. این آباژور که بدنه فلز با آبكاري طلايي پي وي دي ساخته شده است، دوام و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد.

فناوری نورپردازی پیشرفته و تطبیقی

آباژور رومیزی مدل KLS با استفاده از تکنولوژی نورپردازی پیشرفته فراتر از تجربه سنتی چراغ‌های رومیزی است. این آباژور مجهز به چراغ‌های LED قابل تنظیم بوده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا روشنایی را مطابق با اولویت خود تنظیم کنند و تجربه نورپردازی شخصی‌سازی شده را ارائه دهند.

تطبیق‌پذیری

آباژور رومیزی KLS به طور یکپارچه با نیازهای مختلف روشنایی سازگار است. خواه شخص به نور روشن برای مطالعه متمرکز، نور ملایم محیط برای آرامش، یا نور با رنگ گرم برای فضایی دنج نیاز داشته باشد، تنظیمات دمای رنگ و روشنایی قابل تنظیم لامپ تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند نور مورد نظر را بدون زحمت ایجاد کنند.

آباژور رومیزی مدل KLS

طراحی سازگار با محیط‌زیست

در دوران نگرانی فزاینده برای محیط‌زیست، مدل چراغ رومیزی KLS به دلیل طراحی سازگار با محیط‌زیست خود متمایز است. این آباژور با استفاده از چراغ‌های LED کم‌مصرف، مصرف انرژی را در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای سنتی به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این نه تنها به کاهش ردپای کربن کمک می‌کند، بلکه هزینه‌های برق را در دراز مدت کاهش می‌دهد.

دوام و طول عمر آباژور رومیزی مدل KLS

 یکی از آیتم‌های که خریداران هنگام تهیه یک محصول بیشتر درباره آن سؤال می‌پرسند، مربوط به مسائل دوام و طول عمر محصول مدنظر می‌شود. در باره این ویژگی آباژور مدل KLS شایان ذکر است که طول عمر و دوام آن تضمین شده است و این ویژگی فوق‌العاده، آن را از سایر چراغ‌های رومیزی موجود در بازار متمایز می‌کند. همچنین استفاده از لامپ‌های LED با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت در آن، بهره‌وری انرژی را نیز تضمین می‌کند. علاوه بر این، ساختار مستحکم لامپ مقاومت در برابر سایش و پارگی را موجب شده و راه‌حل روشنایی پایدار را ارائه می‌دهد.

خرید

شما کاربران عزیز برای خرید آباژور رومیزی مدل KLS که محصولی کاملاً دست ساز است می‌توانید همین حالا از سایت خانه شما اقدام کنید. تنها کافی است محصول مدنظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا حداکثر تا 7 روز کاری آباژور را در درب منزلتان بدون هیچ دردسری تحویل بگیرید.

مشخصات

ابعاد
32*63*18 سانتیمتر
جنس بدنه
فلز با آبكاري طلايي PVD
مناسب برای
سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
رنگ دیگه اینکار هم موجود هست؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بله آباژور رومیزی در سه رنگ طلایی کروم و مشکی داخل سایت خانه شما دسته آباژور و لوستر بخش آباژور ایستاده و آباژور رومیزی موجود میباشد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp