پرفروش ترین لوسترهای مدرن در سال 2024

پرفروش ترین لوسترهای مدرن در سال 2024

امروزه توجه بسیاری از افراد به دیزاین سقف‌های خود به واسطه انواع لوستر جلب شده تا جلوه‌ای خاص را به فضای منازل ‌دهد. لوسترهای مدرن مناسب برای خانه‌های آپارتمانی با هر نوع اندازه و مساحتی طراحی شده‌اند. معیار‌های خاصی در طراحی این لوسترها اعمال شده است که بهتر است با آن آشنا شوید.

انواع سبک در لوسترهای مدرن

هر نوع لوستر برای فضای مخصوص خود طراحی شده بنابراین استفاده از هر لوستری برای فضاهای مختلف مناسب نیست. لوستر پذیرایی ویژگی خاص خود و لوستر آشپزخانه هم کاربرد و ویژگی مخصوص به خود را دارد. پس هر مدل مناسب مکان‌های مشخصی بوده است.

به‌عنوان‌مثال از لوسترهای خطی مدرن برای فضاهایی مانند حمام، راهرو، بالکن سرویس‌های بهداشتی و غیره استفاده می‌کنند. لوسترهای خطی ظاهر ساده‌ای داشته و نصب آن جلوه خاصی به فضا می‌بخشد؛ بنابراین با انتخاب لوستری که طرح، مدل و رنگ آن با دکوراسیون همخوانی داشته باشد محیطی زیبا پدید آورید.

لوسترهای مدرن مدل اس ام دی

لوسترهای مدرن مدل اس ام دی

اهمیت وجود لوستر در خانه‌ها پیشینه‌ای بس طولانی دارد که تا امروز همچنان علاقه‌مندان در انتخاب آن به ویژگی‌های خاصی توجه می‌کنند. لوسترهای مدرن اس ام دی از دسته لوسترهای پرفروشی هستند که از محبوبیت فوق‌العاده‌ای میان مردم برخوردار هستند.

با کوچک شدن خانه‌ها و تبدیل خانه‌های ویلایی به آپارتمان‌ تغییرات چشمگیری هم در سبک طراحی و ساخت لوسترها ایجاد شده تا متناسب با هر موقعیت برای استفاده قرار گیرند. لوسترهای مدرن اس ام دی کاملاً مطابق با آرمان‌های زندگی شهری و آپارتمانی هستند.

نقطه مرکزی خانه و محل کار شما با لوسترهای مدرن جلوه‌ای بی‌نظیر به خود می‌گیرد به‌طوری‌که بر احساسات کسانی که در آن مکان وقت می‌گذرانند تأثیر می‌گذارد. زیبایی و ظرافت فضای نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب و حتی دفتر کارتان با لوسترهای اس ام دی دیدنی خواهد شد.

فقط افرادی که لوستری مدرن از مدل اس ام دی را استفاده می‌کند می‌دانند که این مدل لوستر هنگام خاموش بودن توجهات را به خود جلب می‌کند؛ اما با روشن شدن نور مستقیمی از آن منتشر می‌شود که بر زیبایی کار می‌افزاید.
لوسترهای اس ام دی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف الهام گرفته از سبکی نوین ساخته می‌شوند، به‌عنوان‌مثال لوسترهای حلقه‌ای اس ام دی سبک، ساده و فلزی طراحی شده و تعریف شده از سبک مینیمالیستی هستند. می‌توانید با استفاده از لوسترهای مدرن فضایی کلاسیک برای خانه و اداره ایجاد کنید.

یک ویژگی منحصربه‌فرد لوسترهای مدل اس ام دی این است که برای هر موقعیت نصبی طراحی خاصی دارند. لوستر سقفی آن برای همه محیط‌ها مانند اتاق کودک، ناهارخوری، نشیمن، آشپزخانه، پیشخوان، اتاق مطالعه و دفاتر، کافه‌ها و رستوران‌ها زیبایی فضا را بر اساس محوریت کاربرد بهبود می‌بخشد.

انواع لوسترهای مدل اس ام دی

انواع لوسترهای مدل اس ام دی

لوسترهای مدل اس ام دی جزو دسته لوسترهای مدرن و بروزی هستند که دارای ویژگی‌هایی نظیر نور متناسب با فضای مورداستفاده، مصرف بهینه انرژی، ظاهری زیبا با طراحی متفاوت و استفاده از اشکال هندسی غیرمتقارن در طراحی هستند.

وقتی قرار است یک لوستر را انتخاب کنید باید در مرحله اول به مکان و موقعیتی که قرار است در آن نصب شود توجه کرد؛ پس انتخاب مدل لوستر با محیط قرارگیری رابطه مستقیم دارد. با بررسی ویژگی‌های انواع لوستر مدرن مدل اس ام دی انتخابی هوشمندانه متناسب با فضا خواهید داشت.

بیشتر بدانید : معرفی 10 مدل از برترین لوستر های آشپزخانه ارزان و جدید

لوستر آشپزخانه مدرن

لوستر اس ام دی خطی

یک طراحی متمایز و مدرن امروزی در لوستر خطی اجرا شده است. در این لوستر نوار خطی و سبک از تراشه‌های اس ام دی به‌کاررفته که باعث شده ظاهری براق و ساده را به نمایش بگذارد. از ویژگی‌های مدل لوستر ظرافت مینیمالیستی و استفاده برای محیط‌های مختلف است.

از لوسترهای مدرن خطی مدل ام اس دی می‌توانید بالای میز ناهارخوری، بالای جزیره آشپزخانه و پیشخوان بار رستوران‌ها و کافه‌ها استفاده کرد. نورپردازی متمرکز لوستر خطی، طراحی کشیده و روشنایی خطی یکنواخت آن از جمله ویژگی‌های لوستر خطی محسوب می‌شوند.

لوستر اس ام دی سه طبقه مربع

لوستر اس ام دی مربعی

یک نوع لوستر که از فناوری نوین نورپردازی الکترونیکی بهره برده و دارای طراحی ویژه به شکل مربع است. در این لوستر ماژول‌های الکتریکی نوری را تولید و در فضا منتشر می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های لوستر اس ام دی می‌توان صرفه‌جویی در انرژی، طول عمر بالا، قابلیت تنظیم روشنایی و گسترده کردن طیف نور رنگی اشاره کرد.

لوستر مربعی ظاهری سبک، مدرن و شیک دارد که برای استفاده در فضاهای بزرگ مانند سالن پذیرایی، نشیمن، رستوران‌ها، هتل‎‌ها، ویلاها و محیط‌های عمومی جلوه متفاوتی را ایجاد می‌کند. هدف اصلی طراح این لوستر نمایش یک طرح کلاسیک برای کارگذاشتن در محیط‌های وسیع است.

لوستر اس ام دی دایره‌ای

لوستر اس ام دی دایره‌ای

لوسترهای دایره‌ای در تنوع و طرح‌های مختلفی ساخته و در بازار وجود دارند. در این لوستر‌ها از یک یا چند دایره‌ آلومینیومی از نوع آبکاری الکترواستاتیک خش‌دار به‌صورت خاصی در کنار هم قرار دارند که یک لوستر بی‌نظیر را برای شما به نمایش می‌گذارد.

اندازه لوسترهای دایره‌ای اس ام دی بسیار متنوع و برای هر فضا و اندازه محیطی تعداد دایره‌ها و فرم آن‌ها تغییر می‌کند؛ پس با این اوصاف لوسترهای دایره‌ای را می‌توان در مکان‌هایی مانند هتل، رستوران، کافه و حتی منازل استفاده کرد. جنس آلومینیومی این لوسترها باعث سنگینی وزن آن‌ها نشده است.  

لوستر اس ام دی سقفی

لوستر اس ام دی سقفی

لوستر‌های سقفی مدرن اس ام دی با‌توجه‌به قالب روی سقف نصف می‌شوند و آویزان نیستند. طراحی این لوسترها متفاوت و نوین بوده و از کریستال در ظاهر آن استفاده می‌شود تا نورهای منتشر شده جلوه متفاوتی را به فضا هدیه دهند.

جدیدترین دستگاه‌های برش لیزری و سی ان سی صفحه‌های استیل در انواع شکل‌های گوناگون با بهترین کیفیت و متریال عالی در ساخت استفاده می‌شوند. لوسترهای سقفی در انواع مختلف مانند لوستر ال ای دی، ریسه‌ای و کاردی طراحی و عرضه می‌شوند.

لوستر اس ام دی فانتزی

لوستر اس ام دی فانتزی

شما با استفاده از این مدل لوسترها با طرح دلخواه خود خیلی راحت دیزاینی خاص پدید می‌آورید. این لوسترها برای استفاده بسیار مناسب هستند؛ زیرا کم‌مصرف بوده و قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به سایر لوسترها دارند که علت محبوبیت آن محسوب می‌شود.

لوستر اس ام دی به دلیل حجم کمی که دارد از قرار گرفتن چندین لامپ در ساختار آن استفاده شده است. این مدل لوسترها گرمای کمتری تولید کرده و برای صرفه‌جویی در مصرف برق گزینه مناسبی هستند. در عین‌حال این لوسترها دارای نوردهی مناسب بوده و در هر سایزی فضاهای گوناگون را روشن می‌کنند.

مزایا استفاده از لوسترهای مدرن

مزایا استفاده از لوسترهای مدرن

امروزه لوسترهای مدرن طرفداران زیادی را جذب کرده‌اند. با‌توجه‌به این مورد که گرایش افراد به سمت دکوراسیون‌های مدرن افزایش یافته استفاده و خرید لوستری مناسب مهم‌ترین تصمیم شما محسوب می‌شود. با انتخاب لوسترهای مدرن زیبایی را در خانه‌های خود به ارمغان بیاورید.

با استفاده از لوسترهای خاص معیارهایی کامل برای زندگی و دکوراسیونی مدرن را فراهم کرده‌اید. این سبک بر اساس سادگی که در طراحی داشته مهم‌ترین هدف آن داشتن محیطی آرام و کاربردی بوده است. اکثر افراد در این طراحی از وسایل کمتری استفاده می‌کنند به همین دلیل زیبایی لوستر دوچندان می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید لوستر مدرن

نکات مهم هنگام خرید لوستر مدرن

برای انتخاب لوستری مناسب که با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی داشته باشد باید نکات گوناگونی را رعایت کنید. لوستر علاوه بر اینکه نورپردازی را بر عهده داشته یکی از عناصر اصلی در زیبایی منزل محسوب می‌شود. در ادامه اهمیت لوستر و هماهنگی آن با سایر وسایل منزل را بیان می‌کنیم.

انتخاب طرح و رنگ مناسب برای لوستر

یکی از دلایلی که تأثیر قابل‌توجهی در دکوراسیون داخلی منزل دارد انتخاب رنگ و طرح مناسب برای لوستر بوده است. شما با انتخاب رنگ‌هایی که با هر دکوراسیونی ست می‌شوند آن را برای سال‌های طولانی و با هر وسیله‌ای در منزل هماهنگ کنید و همیشه دکوراسیونی مدرن داشته باشید.

اهمیت به ابعاد لوستر

یکی دیگر از نکات مهم هنگام انتخاب و خرید لوستر توجه به ابعاد آن بوده است. باید این مورد را در نظر داشته باشید که برای فضاهای کوچک لوسترهای بزرگ را انتخاب نکنید درصورتی‌که فضاهای بزرگ برای لوسترهای بزرگ یا ترکیبی از چند لوستر مناسب هستند. با نامتناسب بودن ابعاد زیبایی و جذابیت لوستر کاسته می‌شود.

توجه به سبک دکوراسیون منزل

لوستر تکمیل‌کننده دکوراسیون منزل محسوب می‌‌شود. درصورتی‌که سبک منزل شما مدرن است نباید از لوسترهایی با زرق‌و‌برق استفاده کنید. سادگی یکی از مهم‌‌ترین ویژگی لوسترهای سبک مدرن محسوب شده که با تنوع بسیار بالا و نور مناسبی که دارند دکوراسیون جذابی را ایجاد می‌کنند.

اهمیت استفاده از لوستر در منزل

لوستر با تنوع در طرح و رنگ تأثیر قابل‌توجهی در دکوراسیون منزل شما دارد. تنوع لوسترها آن‌قدر بالا بوده که شما در انتخاب دچار شک ‌و تردید می‌شوید البته بعد از انتخاب مناسب دیگر تمامی نگرانی‌های شما برطرف می‌شود؛ زیرا تا سال‌ها خیالتان بابت خرید لوستر راحت بوده است.

هماهنگی لوستر با مبلمان و متراژ منزل

اگر منزلی با متراژ بالا، دکوراسیون و مبلمان سبک کلاسیک دارید با استفاده از لوسترهای بزرگ و خاص که دارای انواع آویز در ساختار خود هستند زیبایی منزلتان را تکمیل کنید. در صورت داشتن خانه‌ای کوچک با استفاده از لوسترهای دایره‌ای با ابعاد کم آن را زیباتر کنید.

سخن پایانی

برای اینکه بهترین لوستر با ویژگی دلخواه خود را خریداری کنید می‌توان با مراجعه به سایت خانه شما نمونه‌های متنوعی از لوسترهای مدرن را مشاهده و انتخاب کنید. با خرید مدل مورد نظر خود دیگر هیچ نگرانی بابت کیفیت و موارد دیگر نداشته باشید و محصول را به‌صورت رایگان درب منزل تحویل گرفته و لذت ببرید.

 

مقاله مرتبط: دلایلی که شما را برای خرید لوستر اس ام دی شگفت زده می کند

نظر خود را بنویسید

whatsapp