مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز

اگر ویلا یا خانه باغ دارید حتما از مبلمان فضای باز مانند مبلمان باغی و تاب های ریلکسی استفاده کنید تا بتوانید اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنید. هر ساختمان و حیاط مبلمان مخصوص خود را دارد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

انواع تاب فضای باز

قطعا تا حالا برای راحتی و ریلکس کردن در حیاط یا باغ خود بدنبال تاب فلزی یا ریلکسی بوده اید. تابی که علاوه بر مقاومت دارای کیفیت و راحتی زیادی باشد. تاب فضای باز باید بگونه ای انتخاب شود که در برابر شرایط جوی هوا مقاومت کافی را داشته باشد.

تاب باغی

تاب باغی مناسب برای ویلا و باغ با بدنه فلزی و پوشش رنگ پوردی مقاوم در برابر آب و تابش خورشید در هر ویلا و باغی مورد نیاز است.

نشستن روی یک تاب باغی در عصر تابستان و مطالعه کتاب مورد علاقه خود می‌تواند یکی از لذت‌های زندگی باشد، حال آن که می‌توان تاب باغی دو نفره یا تاب باغی سه نفره تهیه و در کنار اعضای خانواده این لذت را شریک شد.

تاب ریلکسی

تاب ریلکسی نوعی از صندلی راحتی یا همون صندلی ریلکسی است که میتوانید در فضاهای مختلفی مانند فضای باز مثل حیاط ساختمان یا داخل ساختمان از آن استفاده کنید.

این نوع تاب ها بسیار پرطرفدار بوده و که در فصل بهار و تابستان بدلیل استفاده در فضای باز تقاضای بسیار زیادی را دارند. این صندلی ها از دو قسمت تشکیل شده است، پایه تاب و قسمت صندلی که بصورت گرد یا اشکی طراحی می شوند.

تاب های ریلکسی انواع مختلفی را دارند که با توجه به قیمت و جنس محصول می توان خرید خود را انجام دهید. برخی از این محصولات عبارتند از:

تاب ریلکسی حصیری، خوابیده یا تختی، شیشه ای یا آویز، گرد یا گرد سبدی، اشکی یا قطره و سایر مدل های دیگر.

صندلی ریلکسی

تاب حصیری

این تاب ها را می توان زیر مجموعه ای از تاب های ریلکسی دانست و با بافت زیبا و مقاوم نوع حصیر بر روی تاب علاوه بر راحتی به زیبایی آن نیز کمک می کند و می تواند براحتی با دکوراسیون شما ست شود.

میز و صندلی باغی

میز و صندلی باغی نیز از جمله وسایل ضروری برای ویلا یا تراس و بالکن می باشد، انواع مبلمان باغی شامل میز و صندلی فلزی باغی یا میز و صندلی حصیری و مبل‌های شنی یا هپی چیر هستند. این مبلمان ها با نام ها مبل باغی، مبل فضای باز، مبلمان بالکن یا تراس و غیره نیز جستجو می شوند.

انواع میز صندلی باغی

این محصولات شامل انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به مکان و فضا و حتی جنس مورد نظر خود این محصول را خریداری کنید و استفاده نمایید. شما می توانید با توجه به محل قرارگیری به تنهایی از صندلی باغی یا ست مبلمان باغی استفاده نمایید. این محصولات از نوع فلزی و یا مبلمان حصیری باغی موجود می باشند.

میز و صندلی فلزی باغی

صندلی باغی فلزی با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک دارای عمر طولانی و بادوامی هستند، دو مدل از پرطرفدار ترین صندلی های فلزی مدل مهتاب و مدل گلبرگ می باشد.

مدل مهتاب از ترکیب پروفیل 20*10 و سیم مسوار 3 ساخته می شود و از نظر راحتی جز دسته صندلی های راحتی محسوب میشود.

مدل گلبرگ از ترکیب لوله 16 و ورق 2 ساخته می شود.

میز و صندلی حصیری

صندلی حصیری با وزن کم به راحتی قابلیت جابجایی و زیبایی خاص خود دارند و حتی برای ان صندلی های حصیری روکش های آماده ای در سایت موجود می باشد که برای محافظت بیشتر از این محصولات می توانید آنها را خریداری نمایید. این محصولات با نام مبلمان حصیری یا صندلی فضای باز نیز شناخته می شوند.

مبل حصیری

میز و صندلی پلاستیکی

اما یکی از پر فروشترین مدل میز و صندلی تراس یا حیاط و باغ، از این دسته محصولات هستند که بدلیل سبکی و از همه مهمتر قیمت ارزان میز و صندلی پلاستیکی می باشد. این محصولات با کیفیت پلی کربنات نیز در سایت موجود می باشد که از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشند.

مبل‌های شنی یا مبل‌های هپی چیر از تنوع رنگی بی نظیر و حس راحتی خاصی بهره‌مند هستند.

میز و صندلی باغی

قیمت تاب، میز و صندلی باغی

تنوع قیمتی میز و صندلی تراس و بالکن یا تاب باغی برای مبل‌های شنی حدود 350 هزار تومان و برای تاب ریلکسی تک نفره 1500000 هزار تومان در نظر گرفته می شود که از آنجایی که این وسایل از جمله وسایل حجیم بوده هزینه ارسال نزدیک به 100 هزار تومان هم به آن اضافه می‌گردد.

خرید میز و صندلی باغی یا ویلایی

شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود و فضای مورد نظر و همچنین تنوع بالای انواع میز و صندلی باغی در سایت اقدام به خرید نمایید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید میز و صندلی پلاستیکی

بدلیل وجود میز و صندلی پلاستیکی مناسب تراس و بالکن در سایت خانه شما و تنوع کالا، شما می توانید از بین محصولات موجود کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. با توجه به سوابق فروش در سایت صندلی و میزهای پلی کربنات یا پلاستیک با کیفیت، بسیار پرفروش بوده است.

سایبان چتری

سایبان ها از جمله محصولاتی هستند که در فضای باز و در ویلاها و رستوران ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که قابلیت جابجایی آسانی را دار می باشند و با توجه به قیمت مناسب بسیار از آنها استقبال می شود.

این محصولات با توجه به نیازهای دیده شده دارای سایبان چتری پایه وسط و سایبان چتری پایه کنار می باشند.

خرید و قیمت سایبان چتری

نوع پایه چتر، ابعاد سایبان و همچنین برقی یا دستی بودن سایبان بر قیمت آنها تاثیر می گذارد. معمولا این محصولات از حدود قیمت 4 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به کیفیت و سایر امکانات به آن افزوده می شود.

این محصولات با نام سایبان باغی نیز مورد جستجو قرار می گیرد.

whatsapp