قوانین مربوط به برگشت و ارسال کالا

اطلاعات مربوط به مرجوع کردن و برگشت کالا توسط خانه شما

در سرتاسر کشور سفارشات به وسیله شرکت های پستی (به صورت پس کرایه) و در شهر تهران ارسال توسط الوپیک و یا وانت بار ، بسته به نوع سفارش ارسال می‌‏شوند.

هزینه ارسال مرسولات برای شهرستان ها با توجه به مسافت و ابعاد مرسوله توسط شرکت های بابری محاسبه و درب منزل و یا پایانه باربری شهر مقصد از مشتری دریافت میگردد و وب سایت خانه شما هیچگونه مسئولیتی در مقابل هزینه دریافت شده بابت کرایه حمل برعهده ندارد.

با این حال فروشگاه خانه شما با همکاری معتبرترین شرکت های باربری تمام سعی خود را میکند تا مرسوله شما عزیزان با حداقل هزینه حمل به دست شما عزیزان برسد.


مرجوع کردن کالا  با رعایت شرایط زیر امکان‌پذیر می‌باشد:

ردیف

دلیل عودت

شرایط عودت

1

شکستگی و ضربه دیدن کالا

تمامی مرسولات، توسط شرکت‌های باربری بیمه هستند و در صورت بروز شکستگی و یا گم شدن مرسوله توسط شرکت‌های باربری باید مشکل از طریق شرکت باربری پیگیری شود و وب سایت خانه شما مسولیتی در این مورد ندارد.

حتما کالا در لحظه تحویل باز و چک شود ، در صورت وجود هرگونه مشکل از قبیل خط و خش و یا شکستگی و یا مغایرت کالای خریداری شده از تحویل کالا اکیدا خودداری نمایید تا کالا توسط مامور پست مرجوع گردد ،در غیر اینصورت بعد از تحویل کالا امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.

(ارسال 2 عکس از کالا و مشخص نمودن نوع مغايرت در قسمت پروفایل -->سفارشات--> درخواست مرجوعی )

2

مغايرت کالا با توضيحات و يا عکس سايت 

در صورتی که کالا مغایرتی با توضیحات و یا عکس مندرج در سایت داشته باشد شما مجاز به درخواست برگشت کالا میباشید.

(ارسال 2 عکس از کالا و مشخص نمودن نوع مغايرت در قسمت پروفایل -->سفارشات--> درخواست مرجوعی)

در صورتی که برای یک کالا بدون هیچ یک از ایرادات فوق تنها به دلیل تغییر نظر مشتری و یا هر دلیل دیگری به جز موارد ذکر شده درخواست عودت شود، وب سایت خانه شما در قبول و یا رد تعویض کالا مختار بوده و هزینه ارسال و برگشت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

 

whatsapp