معرفی 20 مدل از بروزترین میزهای تلویزیون

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون یکی از بهترین لوازمی است که می‌توانید برای زیباتر شدن جلوه سالن و اتاق تلویزیون از آن استفاده کنید. در واقع از قدیم‌الایام میز تلویزیون نوعی کاربرد دکوراتیو نیز داشته است و استفاده از آن موجب دل‌نشین تر شدن فضا می‌شود. در ادامه باهم 20 مدل از جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون را بررسی کرده و با ویژگی‌های هر یک آشنا می‌شویم. اگر به دنبال میز تلویزیون شیک و جدید می‌گردید این مقاله را از دست ندهید. البته ممکن است بدون این مطلب هم بتوانید یک مدل شیک را انتخاب کنید اما هرچه آگاهانه‌تر برای خرید کالایی اقدام کنید میزان موفقیت شما بیشتر است. انتخاب با شما است!

نکات مهم در خرید میز تلویزیون

احتمالا درباره نقطه کانونی منزل چیزی شنیده باشید. در واقع نقاطی که بیشتر از همه جا به چشم می‌آیند و نوعی خط تقارن فضا محسوب می‌شوند. این نقاط بهترین جا برای قرارگیری وسایلی مانند میز تلویزیون هستند. در ادامه به چندین نکته کلیدی برای خرید میز تلویزیون اشاره می‌کنیم.

  • ابعاد میز تلویزیون را به درستی اندازه‌گیری کنید. توجه کنید طول میز تلویزیون باید هم‌اندازه یا بزرگتر از اندازه تلویزیون باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم میزی بزرگتر انتخاب کنید تا دستتان برای قرار دادن عناصر دکوری بازتر باشد.
  • جنس میز تلویزیون را انتخاب کنید. چوب، فلز و شیشه سه گزینه اساسی و پرفروش پیش روی شماست که می‌توانید طبق سلیقه، نیاز، متریال غالب و سبک دکوراسیون در منزل یکی را انتخاب کنید. میزهای چوبی جلوه بی‌نظیری به دکوراسیون شما می‌دهند و برای سبک چیدمان‌ کلاسیک و روستیک عالی هستند و از چوب‌های مختلفی مانند افرا، راش، بلوط و غیره ساخته می‌شوند و هر یک قیمت و ویژگی‌های خاص خود را دارد. میزهای فلزی برای دکوراسیون مینیمال و مدرن گزینه خوبی بوده و میزهای شیشه‌ای در این بین از محبوبیت کمتری برخوردار هستند‌.
  • خرید میز تلویزیون با مدل مناسب با منزل مهم است.این نکته بستگی به پالت رنگی موجود در فضا و سبک چیدمان دارد. می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند سفید،‌مشکی و طوسی میز تلویزیون را انتخاب کنید‌ یا رنگی مطابق لوازم منزل خریداری کنی. برای مدل آن نیز به ابعادی که در اختیار دارید توجه کنید مثلاً خرید میز تلویزیون بزرگ برای اتاق کوچک مناسب نیست.

معرفی 20 مدل از جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون

1. میز تلویزیون کشو دار

میزهای کشو دار جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات موجود در سایت خانه شما و انواع فروشگاه‌های آنلاین و حضوری هستند که می‌توانید یک مدل را طبق سلیقه انتخاب کنید. مزیت میز تلویزیون کشو دار جادار بودن آن است. می‌توانید در کشوها وسایل اضافه و دفترچه‌های مهم مانند دفترچه تلفن‌ را قرار دهید تا همیشه در دسترس باشند. یکی از میزهای پرفروش سایت خانه شما میز تلویزیون پنج کشو هست که با رنگبندی و طرح زیبایش مناسب انواع دکور کلاسیک و مدرن است.

میز تلویزیون مدرن کشودار

2. میز تلویزیون ترکیه‌ای

این میزها به جهت روکش هایگلس براق ترک هستند به میز تلویزیون ترکیه‌ای معروف‌اند. میز تلویزیون ترکیه‌ای عموما ساده و مدرن بوده و دارای درب و کشو نیز هست.

 

3. میز تلویزیون کنسولی

یک مدل پرطرفدار و محبوب که حالت کنسولی داشته و در سبک مدرن پرفروش‌ترین میز تلویزیون است. این مدل دارای قفسه‌های باز، کمد، کشو هست و برای قراردادن وسایل اضافی گزینه مناسبی است و جای نسبتاً زیادی دارد. این میز معمولا به مستطیلی در بازار موجود است.

میز تلویزیون کنسولی

4. میز تلویزیون دیواری

این مدل میز برای خانه‌های کم جا و سالن‌های کوچک بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید اعضای کوچک خانواده مانند بچه‌ها به تلویزیون‌های حساس امروزی دست نزده بهترین ایده استفاده از میزهای دیواری است. میز تلویزیون دیواری کوچک و ساده است و برای نصب شدن روی دیوار انتخاب خوبی است علاوه بر این باعث ایجاد چشم‌انداز شیکی در فضای خانه می‌شود.

میز تلویزیونی دیواری

5. میز تلویزیون کابینتی

اگر علاقه‌مند به میز تلویزیون کلاسیک و نوستالژیک هستید این مدل انتخاب مناسبی است. در میز تلویزیون کابینتی تلویزیون داخل باکس قرار می‌گیرد و اطراف آن کشو و کمدهایی برای قرارگیری وسایل وجود دارد.

میز تلویزیون مدل AZ

6. میز تلویزیون رومی

میزهای رومی در دسته میزهای کلاسیک قرار می‌گیرند و طراحی ساده اما پر از جزییات و ظرافت دارند. می‌توانید برای دکوراسیون منزل از این میزهای جذاب بهره بگیرید‌.

میز تلویزیون مدل رومی

 

7. میز تلویزیون پازلی

این مدل میزها تا مدت‌ها ترند بازار و بسیاری از فروشگاه‌ها بودند و الان هم طرفداران بسیاری دارند. این میزها چند تکه هستند و به روش‌های متفاوتی می‌توان آنها را چید. افزایش و کاهش طول و عرض آن اختیاری است و اگر فضای کمی در اختیار باشد می‌توانید آن را به صورت کوچک و جمع و جور بچینید.

میز تلویزیون مدل پازلی

8. میز تلویزیون پایه استیل

میزهای پایه استیل در مدل‌های متفاوتی تولید می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها برای ست کردن با دکور مدرن بهره بگیرید. این میز تلویزیون دارای پایه‌های استیل هستند که باعث می‌شوند میز کمی بلندتر از سطح زمین قرار بگیرد و جلوه زیبایی داشته باشد‌.

میز تلویزیون پایه فلزی

9. میز تلویزیون گرد

این مدل میز دارای لبه های گرد و بدون زاویه‌ای است و طراحی ساده ای دارد ولی برای جذابیت بیشتر فضا عالی است. میزهای لبه گرد میزهای مدرنی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و جزو محصولات پرفروش سایت است.

میز تلویزیون چوب با جنس ام دی اف ترکیه

10. میز تلویزیون دو کشو

این مدل میز تلویزیون تنها دارای دو کشو است که می‌توان در آنها وسایل اضافه را قرار داد. میز دوکشو ابعاد و طول مختلفی دارد که باید با توجه به سایز تلویزیون آن را انتخاب کرد.

میز تلویزیون مدل دو کشو

11. میز تلویزیون سه کشو

انواع میز تلویزیون سه کشو در بازار و سایت موجود است که دارای سه کشو بوده و طول آن از میزهای دو کشو نسبتا بیشتر است و برای تلویزیون‌های سایز بزرگ بهترین انتخاب است.

میز تلویزیون مدل سه کشو

12. میز تلویزیون منبت‌کاری

میزهای شیک و کلاسیکی است که عموما از جنس چوب ساخته می‌شود و ظرافت بالایی دارد. برای دکوراسیون کلاسیک جزو انتخاب‌های پر فروش و محبوب است و منبت کاری روی آن نمای ویژه‌ای به میز می‌دهد.

میز تلویزیون منبت کاری شده

13. میز تلویزیون منحنی

این مدل یعنی میز تلویزیون منحنی دارای لبه های فرو رفته یا برجسته به حالت منحنی است و برای سبک کلاسیک انتخاب مناسبی است. میزهای منحنی‌ همیشه طرفداران خاص خود را دارند.

میز تلویزیون مدل منحنی

14. میز تلویزیون متغیر

ابن مدل میز به حالت دو تکه ساخته می‌شود که می‌توان آن را به حالت کشیده یا جمع در آورد. در واقع میز تلویزیون متغیر امکان افزایش و کاهش طول را دارد.

میز تلویزیون متغیر

15. میز تلویزیون چند تکه

میزهای چند تکه دارای تکه‌های جداگانه شامل باکس، قفسه، کشو و کمد هستند که می‌توانید طبق سلیقه هر مدلی که مدنظر دارید آنها را بچینید. این مدل میز برای سالن‌های بزرگ بسیار کاربردی‌ و جذاب است.

میز تلویزیون چند تکه

16. میز تلویزیون جلو باز

این مدل میز که تمام باکس و کشوهای آن بدون درب هستند به میز تلویزیون جلو باز معروف است.

میز تلویزیون مدل نور

17. میز تلویزیون سلطنتی

میز سلطنتی برای فضاهای بزرگ و قرار گرفتن در مرکز کانونی منزل بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. این میزها عموما در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید طراحی می‌شوند و ظاهر پر رزق برق و زیبایی دارند.

میز تلویزیون سلطنتی

18. میز تلویزیون کتابخانه‌ دار

میزهای کتابخانه دار برای کسانی که به کتاب‌های زیاد و لوزام دکوراتیو علاقه‌مند هستند عالی است. این میز عموما دارای شلف‌های کتاب در اطراف و پایین خود است و سایز نسبتاً بزرگی دارد.

میز تلویزیون کتابخانه دار

19. میز تلویزیون سه کنج

میز تلویزیون سه کنج برای سالن‌های کوچک می‌تواند ایده خوبی باشد. طراحی این میز به صورتی است که در گوشه سه کنج دیوار قرار می‌گیرد و جای کمی اشغال می‌کند.

میز تلویزیون سه کنج

20. میز تلویزیون سکویی (پلفترم)

میز تلویزیون پلفترم مدل شیک و مینیمالی است که بدون هیچ متعلقات و باکس و کشویی طراحی‌ شده است و برای افراد ساده پسند که به دنبال کارهای اقتصادی هستند گزینه خوبی است. این میز تنها یک سکو برای قرارگیری تلویزیون دارد و برخلاف ظاهرش وزن بالایی ندارد.

راهنمای مختصر خرید میز تلویزیون

ابتدا قطر تلویزیون را اندازه بگیرید

با متر از گوشه چپ پایین به گوشه راست بالا را اندازه‌گیری کنید. این اندازه در واقع قطر تلویزیون شما است. عدد به دست آمده مشخص می‌کند ابعاد میز چقدر باشد مثلاً: 

  • تلویزیون 65 و 55 اینچی: برای این تلویزیون‌ها میز تی‌وی با طول 144 الی 203 سانتی متر انتخاب درستی خواهد بود.
  • تلویزیون 43 اینچی: میز تلویزیونی با طول 100 الی 144 مناسب تلویزیون با این ابعاد خواهد بود.
  • تلویزیون 32 اینچی: میزی با طول 100 سانتی متر بهترین گزینه برای این تلویزیون کوچک است.

میز تلویزیون تمام چوب

ابعاد اتاق را در نظر بگیرید‌

اگر فضای کوچکی‌ در اختیارتان است میزهای معلق و شناور یا همان میزهای دیواری و سه کنج بهترین‌ انتخاب هستند و اگر فضای بزرگ‌تری در دستتان است میزهای پازلی و چند تکه عالی هستند. فراموش نکنید عدم تناسب بین فضا و ابعاد میز می‌تواند باعث ایجاد جلوه‌ای ناموزون شود.

مکانی که میز تلویزیون در آن قرار می‌گیرد

این گزینه‌ هم بسیار مهم است. میز تلویزیون باید در جایی قرار بگیرد که نمای خوبی داشته باشد. گذاشتن آن جلوی پنجره باعث افتادن نور روی صحفه تی‌وی و تاریک شدن تصویری می‌شود. 

فضای قرار دادن کابل و سیم‌های اضافه را مشخص کنید

خیلی‌ها از دیده شدن کابل و سیم مخصوصا در مدل‌های ساده و مینیمال خوششان نمی‌آید برای اینکه سیم و کابل‌ها در معرض دید قرار نگیرند بهتر است ایده‌ای برای جمع کردن آنها داشته باشید. مثلاً یک کشو را به سیم‌های اضافه اختصاص دهید یا آنها را پشت میز چسب بزنید.

کلام نهایی

در این محتوا با 20 مدل از جدیدترین میزهای تلویزیون آشنا شدیم و دانستیم هریک چه ویژگی‌هایی دارد و مناسب چه فضایی است. در صورتی که قصد خرید انواعی میز تلویزیون شیک و به صرفه با ضمانت اصالت و سلامت کالا دارید حتما از بخش محصولات سایت خانه شما دیدن فرمایید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp