صندلی ریلکسی گلبرگ

صندلی ریلکسی گلبرگ chair

صندلی ریلکسی گلبرگ با رنگ بادوام کوره ای مقاوم در برابر رطوبت مناسب برای باغ و ویلا و فضای سبز
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و چوب
پوشش رنگ : کوره ای استاتیک
تحمل وزن : 200 کیلوگرم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1012
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۸۹۹,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 3 می باشد.

صندلی ریلکسی گلبرگ

صندلی راک یا صندلی گهواره ای از محبوب ترین اکسسوری های کاربردی فضای داخلی می باشد به همین دلیل مدل های خاص و متنوعی از آن تولید شده اند و اما این مدل خاص که به صندلی ریلکسی گلبرگ معروف می باشد مختص به استفاده در محوطه باز یعنی تراس و ویلا تولید شده است.

کاربرد این صندلی همانند دیگر مدل های صندلی راک است، یعنی بطوری طراحی شده است که دو غلطانک در پایین صندلی متصل است و موجب می شود حرکات آرام یکنواختی داشته باشد.

دلیل محبوبیت صندلی ریلکسی حرکت گهواره ای می باشد که در کسب آرامش ذهنی موثر است.

به دکوراسیون فضای باز اهمیت میدهید؟

اگر منزل شما محوطه ای همچون حیاط دلباز یا تراسی دارد، و یا اینکه باغ و ویلایی برای اوقاغات فراغت در نطر گرفته اید به این سوال فکر کنید.

 این کالا از بهترین متریال با مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران، رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید تولید شده است و با توجه به پوشش رنگی الکترو استاتیک ماندگاری و دوام زیادی در فضای باز دارد.

صندلی راک باغی دو نفره طراحی شده است و برای استفاده دو فرد بالغ با تحمل وزن 200 کیلوگرم بسیار راحت می باشد.

آرامش و هیجان را با حرکات آرام رفت و برگشت صندلی راک در طبیعت حیاط و باغ به ذهن خود هدیه دهید.

صندلی ریلکسی گلبرگ

بررسی مشخصات صندلی راک باغی دو نفره

طراحی ظریف فرفوژه بدنه این مدل جلوه ای شیک و مجلل در طراحی و چیدمان فضای باز شما میدهد و همینطور ابعاد مناسب این کالا سبب می شود در تراس و حیاط های کوچک به راحتی استفاده شود.

یکی از متفاوت ترین اقلامی که در دکوراسیون باز استفاده می شود و به ندرت در بازار وجود دارد صندلی راک مختص فضای باز است. طراحی بی نظیر این محصولات جلو و نمای خاصی به محیط های بزرگ مخصوص باغ و ویلا میدهد، بدون شک داشتن محیط دنج و راحت که به شما این امکان را می دهد تا با دوستان و خانواده جمع شوید و معاشرت کنید حس و حال لذت بخشی خواهد داشت.

تحمل وزن : تا 200 کیلوگرم

جنس بدنه : فلز 

در طراحی و تولید از متریال با کیفیت فلزی استفاده شده که باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن می شود؛ به کار گیری لوله های آهنی محکم و مقاوم قابلیت تحمل وزن سنگین را نیز دارد. برای رنگ آمیزی این تجهیزات از رنگ های کوره ای استاتیک استفاده شده که پوشش مقاوم و مستحکمی در برابر رطوبت و حرارت ایجاد می کند.

خرید اینترنتی مبلمان فضای باز

خرید وسایل برای دکوراسیون فضای باز و حیاط نیاز به اطلاعات کامل دارد، فروشگاه اینترنتی خانه شما خرید اینترنتی مبلمان فضای باز را با ارسال در مناطق تهران به راحتی ممکن کرده است.

ارسال میز و صندلی فضای باز به ساسر کشور از طریق باربری های مجرب فراهم می باشد البته لازم به ذکر است هزینه ارسال به عهده خریدار محترم می باشد.

کیفیت عالی و قیمت تولیدی کالاهای دکوراسیون باغ و ویلا فروشگاه خانه شما دلیلی بر پرفروش بودن می باشد.

مشخصات

ابعاد
50*100 سانتی متر
جنس بدنه
لوله آهنی
نوع پوشش
کوره استاتیک
روکش
چوب ترموود
سایر توضیحات
تحمل وزن تا 200 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp