تاب باغی مدل گلبرگ

تاب باغی گلبرگ

تاب باغی گلبرگ با بدنه فلزی در مدل تاب دو نفره عرض نشیمن 100 سانتی متر و تاب باغی سه نفره عرض 150 سانتی متر با پوشش رنگ الکترواستاتیک و مقاوم در برابر بارش باران و تابش نور خورشید
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
پوشش رنگ : کوره ای استاتیک
ابعاد قابل سفارش : دونفره و سه نفره

  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبز جنگلیسبز جنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+100,000 تومان]قرمز ساده [+100,000 تومان]
  • بنفش [+100,000 تومان]بنفش [+100,000 تومان]
  • نارنجی [+100,000 تومان]نارنجی [+100,000 تومان]
  • زرد [+100,000 تومان]زرد [+100,000 تومان]

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 005/04
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان ۴%
قیمت: ۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تاب باغی فلزی گلبرگ

تاب باغی یا تاب ویلایی مدل گلبرگ با طراحی زیبا و منحصر بفرد در دو ابعاد متفاوت یعنی دو نفره و سه نفره عرضه می‌شود. رنگ بدنه کلیه تاب ها کوره‌ای الکترواستاتیک است تا مقاومت بالایی در شرایط جوی هوا برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی را داشته باشند.

بدنه این تاب باغی در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشند. در تشک زیپ دار داخلی آن از پارچه اسفنج 8 سانتی 17/5 کیلویی استفاده شده است، همچنین رنگ روکش تاب مطابق با سلیقه شما تعیین می شود. اندازه نشیمن دونفره 50×100 سانتی متر و ابعاد نشیمن سه نفره 150x50می‌باشد.

تاب باغی فلزی مدل گلبرگ

ارتفاع تاب باغی گلبرگ تقریبا 200 سانتی متر از کف است. امکان مونتاژ آسان دارد و قطعات آن دارای دو پایه، میله رابط، صندلی تاب، میله سایبان و زنجیر اتصال می‌باشد. سایه بان تاب قابلیت جداسازی دارد و همچنین تشک ها قابل شست و شو هستند و جدا می شوند.

تاب باغی گلبرگ گنجایش 350 کیلوگرم وزن را دارد همچنین مدل گلبرگ شامل جای لیوان در کنار تاب می‌باشد. شما می‌توانید از این مدل تاب در کلیه فضاها همچون حیاط، تراس و ایوان، پشت بام استفاده کنید و لحظات مفرح و لذت بخشی را در کنار خانواده، اقوام و دوستان خود رقم بزنید. توجه داشته باشید که صندلی شامل حرکت عقب به جلو و بالعکس می باشد.

تاب فلزی ویلایی گلبرگ

قابلیت های تاب باغی مدل گلبرگ

جنس فلز بکار رفته در تاب باغی گلبرگ  بسیار مستحکم بوده و به صورت لوله های مقاوم 6 سانتی متری است. که این موضوع سبب می شود هیچ جای نگرانی بابت گنجایش تحمل وزن برای شما عزیزان در حین استفاده از تاب باغی گلبرگ وجود نداشته باشد. سایبان این تاب به گونه ای طراحی شده است که توانایی تغییر زاویه دارد و در طول روز می توانید آن را با توجه به زاویه تابش دلخواه خود  تنظیم کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. طراحی تاب گلبرگ به گونه ای است که برای تمامی گروه های سنی متفاوت مناسب است و هیچ رده سنی خاصی برای آن تعیین نشده و تمامی افراد میتوانند از این محصول فوق العاده و سرگرم کننده جهت شادی و افزایش روحیه خود استفاده کنند.

تاب باغی دو و سه نفره گلبرگ

با توجه به مطالب گفته شده در قسمت های قبلی، از تاب باغی گلبرگ به عنوان یک وسیله یا محصول سرگرم کننده و نشاط آور می توان یاد کرد. همچنین این تاب کاربرد گسترده ای دارد و در اکثر مکان میتوانید از آن استفاده کنید، طراحی آن در ابعاد متفاوت باعث شده است که نگرانی ای در صورت کمبود فضا برای شما وجود نداشته باشد.

این محصول با توجه به اینکه باید در محل مونتاژ شوند و قطعات آن از هم جدا می باشد حمل و نقل راحتی را دارا می باشد و شما می توانید با توجه به راهنما و سادگی آن را مونتاژ نمایید. در تهران این محصول با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان ها با باربری و بصورت پس کرایه ارسال می شود.

مشخصات

ابعاد
سه نفره 160*200
ابعاد
دو نفره 150*160
ابعاد نشیمن
سه نفره 50*150
ابعاد نشیمن
دو نفره 50*100
نوع پوشش
کوره ای استاتیک
جنس بدنه
لوله آهنی
تحمل وزن
200 کیلوگرم
نظر های موجود
NoTitle
در
درود
من این تاپ رو سفارش دادم و خیلی خوشحالم که از سایت خانه شما خرید کردم و جنس خوب با قیمت استثنایی خریدم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
شما میتوانید در جهت تکمیل لوازم باغی از میز و صندلی همین طرح و یا طرح های دیگه اسفاده کنید تا در کنار دوستان و آشنایان خود لحظات شاد و فوق العاده ای داشته باشید

0موافق 0مخالف
تاب باغی گلبرگ
در
وقت بخیر
ممنون از تیم خوب خانه شما
قبل از خرید این تاب بچه ها با ما نمیومدن باغ اما الان زودتر از ما اماده ان
واقعا ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه سایت خانه شما را برای خرید انتخاب کردید. با آرزوی سرافرازی و شادابی برای شما و خانواده محترمتان

0موافق 0مخالف
هزینه ارسال تاب باغی
در
هزینه ارسال این تاب تا اراک چقدر میشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام، حدود 300 هزار تومان

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp