صندلی باغی مدل کالسکه ای

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای با بدنه فلزی و پوشش رنگ کوره ای مقاوم در باربر رطوبت و طراحی مدرن و شیک و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 66 سانتی متر
جنس بدنه: فلزی با رنگ کوره ای
ضخامت شیشه : ضخامت 6mm و قطر 100sm

  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبزجنگلیسبزجنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+150,000 تومان]قرمز ساده [+150,000 تومان]
  • زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]
  • بنفش [+150,000 تومان]بنفش [+150,000 تومان]

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 005/06
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۳۶%
قیمت: ۵,۹۴۰,۰۰۰ تومان

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

امروزه همه افراد به دنبال استفاده وسایلی در خانه و باغ‌های خود هستند که علاوه بر داشتن کاربرد، به محیط زیبایی نیز ببخشد. این‌گونه وسایل برای دکوراسیون داخلی منزل و فضاهای داخلی زیاد یافت می‌شوند؛ اما برای محیط‌های خارجی مثل باغ‌ها و حیاط‌ها پیدا کردن آن‌ها کمی مشکل است.

از همین رو در ادامه قصد آشنا کردن شما کاربران عزیز سایت خانه شما را با وسیله‌ای داریم که می‌توانید آن‌ها را در فضاهای خارجی مثل باغ گذاشته و محیط باغ را شیک‌تر کنید. این وسیله میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای است که به دلیل طراحی زیبا و جنس خوب هرگز در این‌گونه محیط‌ها آسیب نمی‌بیند.

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای محصول پرفروشی به شمار می‌رود که امروزه آن را می‌توان در باغ‌ها ویلاها مشاهده کرد. اگر می‌خواهید با این وسیله لوکس بیشتر آشنا شده و همچنین برای خرید آن راهنمایی دریافت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم هرگز خواندن بخش‌های بعدی را از دست ندهید.

مبلمان باغی مدل کالسکه ای

مشخصات میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای یا طرح گلبرگ از جنس لوله فلزی آهنی با قالب‌های مخصوص تولید شده است. این مدل میز در دمای بیش از 200 درجه پس از رد شدن از مرحله جوشکاری و شستشو، رنگ کوره‌ای می‌شود. این نوع  میز و صندلی باغی از پرفروش‌ترین محصول مبلمان باغی ویلایی به شمار می‌رود که با کوسن‌های تقریباً 8 سانتی‌متری‌اش، به خانه ویلای شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

گفتنی است که کوسن‌های این صندلی‌ها را می‌توان جدا کرد. به ‌عبارت ‌دیگر شخص می‌تواند این کوسن‌ها را پس از مدتی جدا کرده و  به هر طرح و رنگی که می‌خواهد تغییر دهد. همچنین شیشه‌ی قرار گرفته روی میز به دوام و زیبایی این مدل جذاب افزوده و باعث راحتی تمیزی و کارایی بیشتر آن می‌شود.

جنس میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

جنس بدنه این میز و صندلی باغی همان‌طور که اشاره شد از لوله آهنی است. شاید الآن با خود بگویید آهن که به ‌راحتی در مقابل رطوبت دچار زنگ‌زدگی شده و ظاهر شیک خود را از دست می‌دهد؛ پس چرا خرید مدل کالسکه ای میز و صندلی باغی پیشنهاد می‌شود؟

در پاسخ میگوییم نوع پوشش بدنه، کوره استاتیک است که میز و صندلی‌ها را کاملاً در برابر رطوبت مقاوم می‌کند. پس به همین دلیل است که در باغ‌ها می‌توان آن‌ها را به‌راحتی استفاده کرد و از طول عمر زیاد این مدل و زیبایی آن لذت برد.

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

ابعاد میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

ابعاد جلو و پشت میز و صندلی کالسکه ای باغی 58 سانتی‌متر بوده و ابعاد کناره‌های آن 68 سانتی‌متر است. نشیمن این مدل نیز در ابعاد 50 در 50 ساخته‌ شده و ارتفاع کف تا نشیمن در آن 38 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین میز باغی مدل کالسکه ای ارتفاع 66 سانتی‌متر داشته و قطر آن از 100 تا 120 سانتی‌متر بنابه درخواست مشتری قابل تغییر است. ضخامت شیشه قرارگرفته روی میز نیز 6 میل می‌باشد.

خرید میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

شما می‌توانید برای خرید میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای به سایت خانه شما مراجعه کنید. در این سایت ضمن مشاهده توضیحات و مشخصات این محصول می‌توانید نظرات سایر کاربران را نیز درباره آن مطالعه کنید.

این موضوع می‌تواند شما را در تجربه خریدی ایمن و خوب یاری دهد. پس همین الآن محصول مدنظر خود را از همین سایت ثبت سفارش کنید تا در نزدیک‌ترین زمان و کمترین هزینه به دستتان برسد.

 

مشخصات

جنس بدنه
لوله آهنی
نوع پوشش
کوره استاتیک
ابعاد جلو و پشت
58 سانتی متر
ابعاد کنار
68 سانتی متر
ابعاد نشیمن
50*50 سانتی متر
ارتفاع کف تا نشیمن
38 سانتی متر
ارتفاع میز
66 سانتی متر
قطر میز
100 سانتی متر
ضخامت شیشه میز
6 میل
نظر های موجود
NoTitle
در
ممنونم از سایت خانه شما برای ارسال صندلی باغ که سفارش داده بودم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
شما با خرید از دسته محصولات میز و صندلی باغی و ثبت نظر امتیاز کسب کرده اید که در خرید های بعدی میتوانید از آن به عنوان تخفیف بر روی سفارشتان استفاده نمایید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp