پرفروش ترین آباژورها و راهنمای کامل خرید آن در سال 1401

آباژور-ایستاده

خرید آباژور جدید و پر‌فروش‌ترین آباژور سال ظاهراً یک راه آسان برای احیای دکور اتاق و فضای داخلی است و خیلی سریع اتاق را به روز و شیک می‌کند. هرچند انتخاب یک آباژور پرفروش‌ ظاهرا کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما اگر در بطن کار که دقیق‌تر شوید متوجه خواهید شد برای خرید آن باید نکات مهمی مانند دست و پا گیر نبودن آباژور، سایز و ابعاد مناسب، رنگ زیبا، ظاهر هماهنگ با دکوراسیون فضا و همینطور خرید آباژور جدید و غیره توجه کرد.

 


در این وبلاگ قصد داریم با 2 مدل از پرفروش‌ترین آباژورهای سال جدید آشنا شویم و بدانیم نکات طلایی برای خرید یک آباژور شیک چیست و حتی یک راهنمای کوتاه اما جامع برای خرید آباژور هم خدمت شما دوستان گرامی ارائه دهیم. پس با چشمان پر مهرتان تا انتهای مطلب همراه ما باشید. 


معرفی دو مدل از پرفروش‌ترین آباژورهای سال جدید 

در این بخش از مطلب دو مدل از پرفروش‌ترین آباژورهای سال جدید را معرفی کرده و هر یک را بررسی می‌کنیم. لطفاً این بخش را به دقت مطالعه کنید و اگر مردد در خرید یک مدل آباژور هستید با خواندن این قسمت از متن بالاخره انتخاب خودتان را نهایی خواهید کرد. این را به شما قول می‌دهیم.

آباژور-ایستاده-مدرن

 آباژور ایستاده

آباژورهای ایستاده قطعا شما را خوشحال خواهند کرد. این مدل علاوه بر اینکه یک منبع روشنایی محسوب می‌شود یک عنصر عالی برای زیباسازی فضا هم بوده و می‌توانید از آن به عنوان یک دکوراتیو شیک بهره ببرید. مدل جدید آباژور ایستاده در انواع سبک‌های مدرن، سنتی و کلاسیک و انواع متریال باکیفیت تولید و به بازار جهت فروش عرضه می‌شود.
این مدل آباژور عموما از پایه‌های بلند تشکیل شده و در گوشه‌ای از سالن یا اتاق کار و خواب قرار می‌گیرد. برای مطالعه مناسب است و نور آن چشم آن را خسته نمی‌کند. این مدل آباژور ایستاده عموما طوری طراحی شده‌اند که نور را روی یک نقطه متمرکز کنند و برای میز قهوه خوری، میز نهار خوری و کتاب خواندن گزینه مناسبی است. 
به آباژور ایستاده چراغ پایه بلند هم می‌گویند، بعضی از انواع چراغ پایه بلند قابلیت تنظیم نور را دارند و این گزینه خوبی برای کسانی است که به نور کم و ملایم علاقه دارند. این مدل در انواع چوبی، فلزی و غیره طراحی و تولید شده‌اند و می‌توانید با توجه به سبک چیدمان هر مدلی از آباژور ایستاده را که باب سلیقه تان هست خریداری کنید.

آباژور-رومیزی-مدرن

آباژور رو میزی 

یکی از پرفروش‌ترین آباژورهای سال جدید و تمام سالهای اخیر مدل رومیزی است که عموما پایه کوتاه‌تر از آباژورهای ایستاده هستند و روی میز‌ قرار‌ می‌گیرند. نور ملایم و ماتی را در فضا منتشر می‌کنند و از مدل‌های جدید این آباژورها سبکی هست که دارای پورت USB هستند و کنار تخت قرار می‌گیرند و علاوه انعکاس یک نور ملو تلفن همراهتان را هم شارژ می‌کند. آباژورهای رومیزی عموما نور را به سمت بالا متمرکز می‌کنند و این باعث زیباتر شدن جلوه اتاق یا محیط می‌شود‌. و در نهایت هرچند همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد اما آباژور رومیزی شیک بیشتر برای فضاهای کوچک و آباژور ایستاده برای سالن‌های بزرگ بسیار شیک به نظر می‌رسند.

راهنمای صفر تا صد خرید آباژور 

همانطور که می‌دانید آباژور از دو بخش شید و پایه به همراه چندین بخش فرعی دیگر مانند سوکت لامپ و سیم برق و غیره تشکیل شده است. برای خرید آباژور باید نکات مهمی را مدنظر داشته باشید که در ادامه آنها را با هم مرور می‌کنیم.

● انتخاب ابعاد درست

در این بخش باید به تناسب پایه و شیک توجه کنید و یعنی کلاهک بالای آباژور بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای از پایه بزرگتر یا کوچک‌‌تر نباشد. اگر اینگونه باشد قطعا جلوه‌ای ناخوشایند را برای فضای داخلی شما می‌سازد. برای اینکه هنگام خرید از این اتفاق جلوگیری کنید لازم هست بدانید که ارتفاع شید در انواع آباژور رومیزی بهتر است سه چهارم باشد تا نسبت‌ها رعایت شود و همچنین بهتر است لبه‌های شید از پهن‌ترین قسمت پایه عرض بیشتری داشته باشند. اگر آباژور ایستاده خریداری می‌کنید بهتر است پایه آن به اندازه کافی بلند باشد تا هنگام استفاده از آن روی زمین ارتفاع مناسبی داشته باشد. اگر بین دو سایز مردد مانده‌اید بهتر است سایز بزرگتر را خریداری کنید.

آباژور-ایستاده-چوبی

● کیفیت بالای شید

کلاهک همان چیزی است که مدام در معرض نور لامپ و گرمای‌ آن قرار دارد پس باید کیفیت خوبی داشته باشد تا در برابر استفاده مکرر تغییر رنگ نداده و دچار سوختگی نشود.

● نور‌ مورد نیاز

به چه مقدار و چه نوع نوری نیاز دارید؟ این نور کجا باید متمرکز شود؟ کلاهک‌های تیره معمولا اجازه عبور نور را نمی‌دهند و برعکس رنگ‌های روشن نور را گسترده پخش می‌کنند. حالت شید بسیار مهم است که نور را از پایین یا نور را از بالا پخش کند و شما با توجه به نیاز خود باید مدل مورد نظر را سفارش دهید.

● تعادل پایه

حتما آباژوری را انتخاب کنید که بین وزن کلاهک، میله و پایه آن تعادل برقرار باشد و مدام لق نزند یا با هر تکانی پخش‌ زمین نشود! توجه به این نکته هم باعث امنیت کودکان می‌شود و هم موجب بروز آسیب و خسارت مالی نمی‌شود.

قابلیت شستشو

آباژور هم از هر نوعی باشد که آباژور مدرن و چه انواع آباژور جدید دیگر لازم است که تمیز و غبار روبی شوند تا عمر و بازدهی آن بالا رود بنابراین حتما قبل از خرید به این نکته توجه کنید که آیا با شست‌وشو و تمیز کردن به شید و پایه آسیب می‌رسد یا خیر.

نورپردازی-با-استفاده-از-آباژور

● انتخاب مدل مناسب

انتخاب مدل بستگی به سبک چیدمان منزل و دکوراسیون شما دارد. به عنوان مثال در صورتی که سبک چیدمان فضا مدرن و مینیمال هست بهتر است از آباژورهایی باید طراحی استوانه‌ای یا مکعبی استفاده کنید و اگر به سبک کلاسیک علاقمند هستید آباژور مخروطی جذاب به نظر می‌رسد. به طور کلی انواع آباژور فانتزی جدید و ساده برای دکوراسیون مدرن و انواع آباژور چوبی با خطوط منحنی‌ و رنگ‌های تیره برای دکوراسیون سبک کلاسیک زیبا به نظر می‌رسند.

● قیمت آباژور

اینکه یک محدوده قیمت برای خرید در نظر بگیرید و طبق آن مدل‌های پیشنهادی را ببینید هم باعث سرعت در خرید و هم باعث انتخاب بهتری می‌شود. بنابراین همیشه در ابتدا قیمت مدنظرتان را تعیین کنید.

● فروشگاه مناسب

چه در خرید حضوری و خرید آنلاین حتما به اعتبار فروشگاه، فعال بودن در حوزه محصول انتخابی شما و منصف بودن فروشنده توجه کنید. در صورت خرید آنلاین به نماد اعتماد الکترونیک سایت توجه کنید و نظرات سایر مشتریان را درباره محصول مطالعه کنید.

 

همانگی رنگ آباژور و مبل

مطلب مرتبط : نکات مهم برای خرید آباژور مناسب برای دکوراسیون منزل شما

چند نکته کوچک اما کاربردی

  • شیدهای شیار دار ظریف، شیک و کلاسیک به‌نظر می‌رسد.
  • کلاهک چین دار فانتزی‌‌تر و غیر رسمی هستند.
  • شیدهایی که به شکل زنگوله هستند بسیار تطبیق پذیر بوده و با انواع سبکهای چیدمان هماهنگ می‌شود.
  • آباژور جدید مهره دار و آباژور کریستالی موجب بالا رفتن روشنایی محیط می‌شوند.
  • آباژورهای پایه بلند و سنگین با حباب‌های مخروطی بزرگ باشکوه تر به نظر می‌رسند.
  • اگر می‌خواهید آباژور به عنوان یک المان کانونی به چشم بیاید از رنگ‌های جسورانه و تندتر استفاده کنید و اگر می‌خواهید به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون شما باشد می‌توانید از رنگ‌های خنثی برای آباژور جدیدتان استفاده کنید.
  • هرچه شید روشن تر باشد بخش نور بیشتر و هرچه شید تیره تر باشد نور‌ کمتری بخش می‌‌شود.
  • به بلندی سیم آباژور توجه کنید تا هنگام روشن کردن و وصل کردن آن به پریز برق دچار مشکل نشوید.
  • به فاصله بین کلاهک و لامپ توجه کنید و توجه کنید این فاصله به حد کافی باشد چرا که اگر خیلی کم باشد ممکن است باعث سوختگی و خراب شدن شید آباژور شود.

آباژور ایستاده کریستالی

چرا آباژور پرفروش بخریم؟

● نور بسیار مهم است نور مخفی و ملایم آباژور فضا را جذاب و آرامبخش می‌کند.
● با خرید آباژور از مصرف بیهوده برق و انرژی جلوگیری می‌شود.
● برای تنوع دادن به دکوراسیون گزینه جذابی است.
● انواع متنوع و پر فروش کلاهک و شیک آباژور به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده می‌شود.
● یک وسیله چند منظوره با انواع نور متمرکز و غیر متمرکز است که به‌شدت کاربردی است.
خرید اینترنتی آباژور شما را از ساعت‌ها درگیر ترافیک کردن راحت می‌کند.
● به راحتی می‌توانید مدل و ویژگی‌های آباژور را در خرید آنلاین بررسی کنید.
● برای کنار سالن، تکمیل کننده چیدمان سرویس مبلمان و همچنین اتاق غذا خوری خرید آباژور ایستاده بهترین گزینه ممکن است.

آباژور-رومیزی-شیک

کلام آخر

می‌توانید از سایت خانه شما انواع مدل‌های پر‌فروش آباژور را مشاهده کرده و پس بررسی قیمت و سایر ویژگی‌های مدنظر یک آباژور شیک و زیبا خریداری کنید. بهتر است در هر مدلی که قصد خرید آن را دارید دو فاکتور زیبایی و کاربرد را همزمان مورد توجه قرار دهید تا یک وسیله جذاب و در عین حال پر استفاده را خریداری کنید.
آباژور یکی‌ از شیک‌ترین و محبوب‌ترین اکسسوری‌های موجود در سراسر جهان است که زیبایی منحصر به فردی به فضا داده و بسیار پر طرفدار است ضمن اینکه تحقیقات نشان داده است نور ملو و دلنشین انواع آباژور در سلامت روانی افراد تأثیرگذار بوده و آن را افزایش می‌دهد. از انواع آباژور رومیزی کوچک و جمع و جور می‌توان به عنوان چراغ مطالعه و چراغ خواب بهره برد و لذت یک خواب آرام و مطالعه بدون خستگی چشم را زیر نور آباژور تجربه کرد.

نظر خود را بنویسید

whatsapp